Ja.quote:
Hebben we een kringgesprek?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welkom JB,
Ik wens je een prettig verblijf.
Gegroet,
Namens de directiequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welkom JB,
Ik wens je een prettig verblijf.
Gegroet,
Als jij dat wilt, wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hebben we een kringgesprek?
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil nu zo graag in mijn bedje blijven en slapen tot morgenochtend.
Mannen shoppen niet, die gaan gewoon naar een winkel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:17 schreef kappahh het volgende:
Ik ga vrijdag shoppen bij twee winkels.
Is dit normaal voor een kerel?
Doe danquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil nu zo graag in mijn bedje blijven en slapen tot morgenochtend.
Ik ga naar twee winkels.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen shoppen niet, die gaan gewoon naar een winkel.
Mannen weten gewoon wat ze willen hebben, heerlijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen shoppen niet, die gaan gewoon naar een winkel.
Jeans, een blauwe blouse en iets belachelijks voor carnaval.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen weten gewoon wat ze willen hebben, heerlijk
Ja kan niet, ik moet nog aan mijn sectorwerkstuk werken.quote:
Als je 80 winkels binnen gaat omdat je 1 nieuwe spijkerbroek moet hebben om vervolgens die ene broek die je bij die eerste winkel zag te kopenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:19 schreef kappahh het volgende:
[..]
Ik ga naar twee winkels.
Wanneer mag ik het dan shoppen noemen?
Heerlijk dat je nu al weet dat je dat met 2 winkels redtquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:20 schreef kappahh het volgende:
[..]
Jeans, een blauwe blouse en iets belachelijks voor carnaval.
In dat geval ga in niet shoppen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je 80 winkels binnen gaat omdat je 1 nieuwe spijkerbroek moet hebben om vervolgens die ene broek die je bij die eerste winkel zag te kopen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijk dat je nu al weet dat je dat met 2 winkels redt
Zeg die naam nou nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:24 schreef Mozy het volgende:
Ik heb Lamon gister echt helemaal kapot gemaakt.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen weten gewoon wat ze willen hebben, heerlijk
Ik ben toen ik 15 was ooit eens 1 keer met een vriendin wezen winkelen. Daarna nooit meer. Ik heb elke winkel in dordt gezien en uiteindelijk kocht ze de broek die ze als eerste had gepast. Dus eigenlijk gewoon 3 uur voor jan lul door de stad gebanjerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |