Waarom niet?quote:
Wie probeer je zwart te maken dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef Maisnon het volgende:
Wat heb ik nou over negeren gezegd jongens
Sorry schat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef Maisnon het volgende:
Wat heb ik nou over negeren gezegd jongens
Idd, de teleurstelling.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij maar denken dat hij alles kan.![]()
Omdat ik slecht ben in multitasken, mijn focus ligt niet zo bij mensen die anderen als maar blijven afzeiken, dus instinctief vergeet ik dat, denk ik, of zoiets.quote:
Kunnen eenden niet vliegen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ik slecht ben in multitasken, mijn focus ligt niet zo bij mensen die anderen als maar blijven afzeiken, dus instinctief vergeet ik dat, denk ik, of zoiets.
Waarom zijn bananen krom?
Waarom plegen mensen zelfmoord?
Waarom is er oorlog?
Waarom hebben negers vaak een gouden tand?
Waarom kunnen eenden niet echt vliegen, terwijl het wel vogels zijn?
Wie gaat echt op Wilders stemmen over een paar jaar?
Waarom wil iemand 20000 nummers op zijn mp3 speler hebben?
Geen idee...
Een beetje, maar niet echt goed, na een paar meter vallen ze weer in het water.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kunnen eenden niet vliegen?
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kunnen eenden niet vliegen?
- Omdat ze naar het licht toe groeien, naar boven dus.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ik slecht ben in multitasken, mijn focus ligt niet zo bij mensen die anderen als maar blijven afzeiken, dus instinctief vergeet ik dat, denk ik, of zoiets.
Waarom zijn bananen krom?
Waarom plegen mensen zelfmoord?
Waarom is er oorlog?
Waarom hebben negers vaak een gouden tand?
Waarom kunnen eenden niet echt vliegen, terwijl het wel vogels zijn?
Wie gaat echt op Wilders stemmen over een paar jaar?
Waarom wil iemand 20000 nummers op zijn mp3 speler hebben?
Geen idee...
Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. De vruchten willen naar boven blijven groeien (negatieve geotropie). Als de trossteel ondersteund wordt zodat de trossteel toch recht overeind blijft, blijven de vruchten gewoon recht. Er zijn diverse kleinere bananensoorten (waarvan de trossteel niet doorbuigt onder het gewicht van de vruchten) die zo van nature recht blijven. Het is dus niet genetisch bepaald en heeft ook niets met het 'groeien naar het licht' (positieve fototropie) te maken.quote:
Woei !quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:07 schreef Devvie het volgende:
1000 mijlen onder zee
zit een man op de WC
♪ SPONGEBOB SQUAREPANTS!! ♪quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:07 schreef Devvie het volgende:
1000 mijlen onder zee
zit een man op de WC
Euhm...quote:
Oh.quote:
fixedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |