Ik doe dat heul niet, mijn zoon schopte ze altijd aan de kant toen hij nog in een buggy zat. En ik had hem dat niet eens aangeleerdquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan mensen zoals jij.
Neh, ik hoef niet per see af te vallen, ik heb gewoon geen behoefte aan eten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:49 schreef kappahh het volgende:
[..]
Je kunt ook slank zijn en willen afvallen zoals de modellen.
Ik zal straks wel even een foto maken. Ik heb niet zo 1,2,3 foto's waarop je m'n buik heel duidelijk kan zien.quote:
Is het zó NSFW dat je het bewaard voor na twaalven?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal straks wel even een foto maken. Ik heb niet zo 1,2,3 foto's waarop je m'n buik heel duidelijk kan zien.
Helemaal vanaf de pomp de winkel in.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:52 schreef Broekpaling het volgende:
http://www.webregio.nl/za(...)ing-door-update.aspx
Ja, en waar ga ik nu tanken?![]()
Saillant detail: de auto die het tankstation in gereden is, was nog geen half uur oud.
![]()
Je mag op die weg 50 en er staat een flitspaal. Hoe de fuck krijg je het voormekaar, de afrit naar de pomp zelf is ook al lang gezien je er maar 50 mag.
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:53 schreef kappahh het volgende:
[..]
Is het zó NSFW dat je het bewaard voor na twaalven?
Wat spannendquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:53 schreef kappahh het volgende:
[..]
Is het zó NSFW dat je het bewaard voor na twaalven?
Gelukkig dat je eerder weg bent gegaan, nu heb ik mn oplader tenminste morgen nog!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:53 schreef Crack_ het volgende:
Oh, vandaag aanrijding met een bus die ik eigenlijk zou moeten hebben als ik niet eerder naar huis zou zijn gegaan. Ik wist het.
Ik snap wel vaker niet hoe mensen het voor elkaar krijgen een ravage aan te richten. Vandaag wisten ze zelfs in een stilstaande (!) file tegen elkaar aan te rijden. En het was natuurlijk weer eens een....quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:52 schreef Broekpaling het volgende:
http://www.webregio.nl/za(...)ing-door-update.aspx
Ja, en waar ga ik nu tanken?![]()
Saillant detail: de auto die het tankstation in gereden is, was nog geen half uur oud.
![]()
Je mag op die weg 50 en er staat een flitspaal. Hoe de fuck krijg je het voormekaar, de afrit naar de pomp zelf is ook al lang gezien je er maar 50 mag.
Je hebt al foto's gezien?quote:
Vrouwen gewoon geen rijbewijs meer geven. Sterven ze vanzelf uit!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap wel vaker niet hoe mensen het voor elkaar krijgen een ravage aan te richten. Vandaag wisten ze zelfs in een stilstaande (!) file tegen elkaar aan te rijden. En het was natuurlijk weer eens een....
Juist ja, vrouwmensch.
Dat vind ik ook.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vrouwen gewoon geen rijbewijs meer geven. Sterven ze vanzelf uit!
Het was echt een man die tegen mijn geparkeerde auto aanreed toen ik bij de winkel karbonades stond te kopen hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap wel vaker niet hoe mensen het voor elkaar krijgen een ravage aan te richten. Vandaag wisten ze zelfs in een stilstaande (!) file tegen elkaar aan te rijden. En het was natuurlijk weer eens een....
Juist ja, vrouwmensch.
Nee was een gokjequote:
De shaira is heulemaal zo gek nog niet!quote:
Die is toch met een pleurisvaart naar binnen komen zeilen achter hem. De pomp staat redelijk ver van de winkel ook.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Helemaal vanaf de pomp de winkel in.
Fout geparkeerd zeker?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was echt een man die tegen mijn geparkeerde auto aanreed toen ik bij de winkel karbonades stond te kopen hoor![]()
Gokken hoeft niet altijd juist te zijn.quote:[..]
Nee was een gokje
Nopequote:Op woensdag 3 februari 2010 18:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Fout geparkeerd zeker?
[..]
Gokken hoeft niet altijd juist te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |