Je bent een beetje laatquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:31 schreef Adolecens het volgende:
Dit zijn natuurlijk vast Meerkoetjes of een heel raar soort eenden..![]()
Met behulp van radar is gemeten hoe ver de eenden vliegen naar hun voedselplaatsen.
februari tot en met april
[ code verwijderd ]
Uit: Examen Havo 2003, Tijdvak 1 vrijdag 23 mei
Daar ben ik toch veelte lam voor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor iemand die voor de gein gewoon een naaktfoto van een willekeurig model had kunnen posten zonder gezicht.
quote:
Dat vindt ie neit erg hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:32 schreef BobbyB het volgende:
Kut, Ado is er, kan ik niet meer op JB geilen.
Je vind Chai anders een best wel knap meisje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is toch geband
[..]
Die om naaktfoto's vraagt van een minderjarig meisjeNou zeg!
Ik zag het net pas jaquote:
Ik stuur haar mijn naaktfoto's, ik vraag niet om die van haar, dat zou pervers zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je vind Chai anders een best wel knap meisje.
Waarom mail je haar anders zo vaak. Met naaktfoto's.
quote:
Oh, gelukkig.quote:Dat vindt ie neit erg hoor
Je moet vaker haar fobo bekijken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik stuur haar mijn naaktfoto's, ik vraag niet om die van haar, dat zou pervers zijn
Ik weet niet eens hoe ze eruit ziet!
Ik wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik stuur haar mijn naaktfoto's, ik vraag niet om die van haar, dat zou pervers zijn
Ik weet niet eens hoe ze eruit ziet!
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 3 februari 2010 20:32 schreef BobbyB het volgende:
Ja JB!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:37 schreef Maisnon het volgende:
Wie heeft een leuke foto van zich die ik na mag tekenen in photoshop
Je krijgt er iets leuks voor terug!
(die natekening![]()
)
quote:
Gewoon mee doorgaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:32 schreef BobbyB het volgende:
Geen van beide. De foto die je nu hebt is veul leukerder.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
Heuj even he, ik wil mijn hoofdfoto veranderen in m'n fobo.
Deze of deze.
Nee. Die ben ik zat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen van beide. De foto die je nu hebt is veul leukerder.
Oh, dan wat Maisnon zegt.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:37 schreef Maisnon het volgende:
Wie heeft een leuke foto van zich die ik na mag tekenen in photoshop
Je krijgt er iets leuks voor terug!
(die natekening![]()
)
Als je het net zo doet als die meid uit Harry Potter, dan graag in hoge resolutie zodat ik hem op canvas ofzo kan laten drukken en op kan hangen!quote:
Boh. Ik heb op die foto een veel bollere harses dan normaal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben het ook met Bobby eens trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |