Wtf is deze shit?quote:Hallo, meneer of mevrouw
Je bent een hond?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En wat staat er bij www.ov-chipkaart.nl als ik ben ingelogd?
[..]
Wtf is deze shit?
TR geplaatst. Dit kan niet hoor.quote:
Je bent geen van beide?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En wat staat er bij www.ov-chipkaart.nl als ik ben ingelogd?
[..]
Wtf is deze shit?
Eenden kunnen keigoed vliegenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een beetje, maar niet echt goed, na een paar meter vallen ze weer in het water.
Naast de kale huppelmuts, dat is een ander rijtje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waar is een kale poes in dat rijtje?
Als je jouw hond meneer of mevrouw noemt, wel ja.quote:
Een van beiden.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Juffrouw, ze is niet getrouwd, dan heet ze juffrouw.
Juffrouw hond?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Juffrouw, ze is niet getrouwd, dan heet ze juffrouw.
Haha, je wordt oud.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Kinderen van 5 noemen mij ook meneer en ik ben ook niet getrouwd. Volgende keer moet ik ze dus schoppen?
Ik heb geen hond.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je jouw hond meneer of mevrouw noemt, wel ja.
Ik ook niet.quote:
Dat doen ze niet altijd, maar die het wel doen weten dat daar meer te eten isquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
Waarom vliegen vogels eigenlijk altijd naar warme gebieden?
Owja, even vergeten.quote:
Wat zou jij doen als je een vogel was? Antarctica?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
Waarom vliegen vogels eigenlijk altijd naar warme gebieden?
Nou IDD!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet gemeen bedoeld maar wat hebben wij veel gemeen.
Nee, het is te ver om te lopen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doen ze niet altijd, maar die het wel doen weten dat daar meer te eten is
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou IDD!
We hebben iig allebei lang haar
Nee, ik zou gewoon lekker blijven waar ik was en pas gewassen auto's onder schijten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je een vogel was? Antarctica?
Als je een vrouw bent zeker, maar de officeele benaming voor een ongetrouwde vrouw is echt juffrouw.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Kinderen van 5 noemen mij ook meneer en ik ben ook niet getrouwd. Volgende keer moet ik ze dus schoppen?
Kreng doet ook niet onder soms.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent zeker, maar de officeele benaming voor een ongetrouwde vrouw is echt juffrouw.
Verkapt Chai heeft een lekkere kont maar toch net iets te kleine borstpartij?quote:
Kan me niet schelen wat ze zeggen, ik blijf het geniale muziek vinden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
ABBA.![]()
Luister het al een week nonstop.
Ze heeft een lekkere kont, en ook een mooie grote borstpartij.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verkapt Chai heeft een lekkere kont maar toch net iets te kleine borstpartij?
Zullen we het niet doen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laten we ons aan elkaar vlechten en ons voordoen als Siamese tweeling.
Maar meestal is de ass wel nice.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ligt aan de ass en de tits in kwestie
Pics ter visualisatie?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze heeft een lekkere kont, en ook een mooie grote borstpartij.
Man ik geniet al de hele week van radio2. Maandag was hele dag 60's, dinsdag 70's enz. Tering wat een muziek.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan me niet schelen wat ze zeggen, ik blijf het geniale muziek vinden.
Dus morgen de hele dag baggermuziekquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Man ik geniet al de hele week van radio2. Maandag was hele dag 60's, dinsdag 70's enz. Tering wat een muziek.
Niemand hoeft het te weten.quote:
Wat een teleurstelling.quote:
Overigens maakte men ook geen ophef over een 15 jarige Melody Klaver die met blote jetsers door het beeld liep.quote:
Mijn favo usertje.quote:
Ah, kun je haar dan de vragenlijst van Lamon even voorleggen?quote:
Ja.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alles?
Ik heb zin in koffie, zo maar even pakken
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja.
En, ik ga gewoon geen naaktfoto's van mijn lieve knappe vriendinnetje verspreiden.
Nee. Maar wat je zegt lijkt me nogal logisch. Voor de gein had je gewoon een naaktfoto van een willekeurig model kunnen posten zonder gezicht.quote:
Ik vroeg daar ook helemaal niet omquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja.
En, ik ga gewoon geen naaktfoto's van mijn lieve knappe vriendinnetje verspreiden.
Voor een MILF.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vroeg daar ook helemaal niet om
Waar zie je me voor aan
Omdat ze een ban heeft.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:28 schreef Maisnon het volgende:
Waarom is Chai er nooit of stiekem toch wel
Die is toch gebandquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:28 schreef Maisnon het volgende:
Die om naaktfoto's vraagt van een minderjarig meisjequote:
Waar zie je me voor aan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Maar wat je zegt lijkt me nogal logisch. Voor de gein had je gewoon een naaktfoto van een willekeurig model kunnen posten zonder gezicht.
Dat zijn niet mijn woorden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is toch geband
[..]
Die om naaktfoto's vraagt van een minderjarig meisjeNou zeg!
Die is gebanned.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:28 schreef Maisnon het volgende:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | 1 km 5% 2 km 14% 3 km 13% 4 km 16% 5 km 9% 6 km 12% 7 km 8% 8 km 6% 9 km 5% 10 km 3% 11 km 4% 12 km 3% 13 km 2% |
Voor iemand die voor de gein gewoon een naaktfoto van een willekeurig model had kunnen posten zonder gezicht.quote:
Nee dat zei mozy WAAAquote:
Je bent een beetje laatquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:31 schreef Adolecens het volgende:
Dit zijn natuurlijk vast Meerkoetjes of een heel raar soort eenden..![]()
Met behulp van radar is gemeten hoe ver de eenden vliegen naar hun voedselplaatsen.
februari tot en met april
[ code verwijderd ]
Uit: Examen Havo 2003, Tijdvak 1 vrijdag 23 mei
Daar ben ik toch veelte lam voor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor iemand die voor de gein gewoon een naaktfoto van een willekeurig model had kunnen posten zonder gezicht.
quote:
Dat vindt ie neit erg hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:32 schreef BobbyB het volgende:
Kut, Ado is er, kan ik niet meer op JB geilen.
Je vind Chai anders een best wel knap meisje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is toch geband
[..]
Die om naaktfoto's vraagt van een minderjarig meisjeNou zeg!
Ik zag het net pas jaquote:
Ik stuur haar mijn naaktfoto's, ik vraag niet om die van haar, dat zou pervers zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je vind Chai anders een best wel knap meisje.
Waarom mail je haar anders zo vaak. Met naaktfoto's.
quote:
Oh, gelukkig.quote:Dat vindt ie neit erg hoor
Je moet vaker haar fobo bekijken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik stuur haar mijn naaktfoto's, ik vraag niet om die van haar, dat zou pervers zijn
Ik weet niet eens hoe ze eruit ziet!
Ik wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik stuur haar mijn naaktfoto's, ik vraag niet om die van haar, dat zou pervers zijn
Ik weet niet eens hoe ze eruit ziet!
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 3 februari 2010 20:32 schreef BobbyB het volgende:
Ja JB!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:37 schreef Maisnon het volgende:
Wie heeft een leuke foto van zich die ik na mag tekenen in photoshop
Je krijgt er iets leuks voor terug!
(die natekening![]()
)
quote:
Gewoon mee doorgaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:32 schreef BobbyB het volgende:
Geen van beide. De foto die je nu hebt is veul leukerder.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
Heuj even he, ik wil mijn hoofdfoto veranderen in m'n fobo.
Deze of deze.
Nee. Die ben ik zat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen van beide. De foto die je nu hebt is veul leukerder.
Oh, dan wat Maisnon zegt.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:37 schreef Maisnon het volgende:
Wie heeft een leuke foto van zich die ik na mag tekenen in photoshop
Je krijgt er iets leuks voor terug!
(die natekening![]()
)
Als je het net zo doet als die meid uit Harry Potter, dan graag in hoge resolutie zodat ik hem op canvas ofzo kan laten drukken en op kan hangen!quote:
Boh. Ik heb op die foto een veel bollere harses dan normaal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben het ook met Bobby eens trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |