Dory is leukquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dory!
Ik was hier gekomen door mn zusje
Je maakt mij met de grond gelijk zonder dat ik erbij ben? Wow, ben ik ff de lul.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gewoon, we hebben je met de grond gelijk gemaakt.
En omdat je, je gister als een aap gedroeg.
Ja, die is best leukquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dory is leuk![]()
Ik keek laatst nog Finding Nemo, was best leuk
Ben jij er ook weer?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je maakt mij met de grond gelijk zonder dat ik erbij ben? Wow, ben ik ff de lul.
Hoe gedraagt hij zich normaal dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gewoon, we hebben je met de grond gelijk gemaakt.
En omdat je, je gister als een aap gedroeg.
Nooit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gedraagt hij zich normaal dan?
Stel eens niet van die lastige vragen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gedraagt hij zich normaal dan?
Je was er wel bij?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je maakt mij met de grond gelijk zonder dat ik erbij ben? Wow, ben ik ff de lul.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een sollicitatieformulier gehaald bij de AH
Ik kan me niet voorstellen dat ik aangenomen word, jonger=goedkoper. Maar het valt in elk geval te proberenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Welke AH? Dan kan ik naar je tieten komen kijken.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen posts van je gelezen sorry, dus het is aan me voorbij gegaan.
Zet een jetser pic op de voorkant.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik aangenomen word, jonger=goedkoper. Maar het valt in elk geval te proberen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen posts van je gelezen sorry, dus het is aan me voorbij gegaan.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben Lamon. Ik zeur constant over deze slechte wereld waar wij in leven. Mijn ouders twijfelde ernstig aan het ter wereld zetten van mij, omdat zij precies dezelfde gedachte hebben als ik nu; deze wereld is boos. Maar gelukkig schonken zij mij een leven en hier zit ik dan, aan mijn pik te sjorren op mensen die zich aan mij ergeren. Ik stopte even met typen, ik keek namelijk even in de spiegel die tegenover mij staat. Ik realiseerde mij dat ik de enige goede mens ben hier op aarde, samen met mijn ouders en vriendin. SUCK MY DICK, I AM LAMON, SUCK MY DICK.
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan denk ik helemaal dat ze me niet aan zullen nemen
Idd, wie niet probeert, die weet het ook niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik aangenomen word, jonger=goedkoper. Maar het valt in elk geval te proberen
Ik wil geen fokkertjes die naar mn tieten komen kijkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Maar welke AH soliciteer je voor?
Voor tijdelijk is kassiere wel ok.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd, wie niet probeert, die weet het ook niet.
Succes!
maar is het in eindhoven?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil geen fokkertjes die naar mn tieten komen kijkenZeker niet in een AH pakje en bovendien ben ik nog helemaal niet aangenomen en ga ik er dus ook nog eens van uit dat dat niet zal gebeuren
Beetje onzin om het je dan te vertellen
[..]
Voor tijdelijk is kassiere wel ok.
Werk in mijn vakgebied () is er gewoon niet voor minder dan 40 uur lijkt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |