Ik lust die dingen niet eens en had mn auto's net een maand.quote:
Luiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:00 schreef Broekpaling het volgende:
De deurbel zegt mij dat de shoarma gearriveerd is.
doe eens delenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:00 schreef Broekpaling het volgende:
De deurbel zegt mij dat de shoarma gearriveerd is.
Jij hebt niet eens..quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vrouwen gewoon geen rijbewijs meer geven. Sterven ze vanzelf uit!
Het topic was frozen, dus verzin maar iets.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Waar hebben we het over?
Ben jij geestelijk gehandicapt?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:24 schreef Mozy het volgende:
Ik heb Lamon gister echt helemaal kapot gemaakt.
Het is jouw dag vandaag, dus jij mag kiezen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Waar hebben we het over?
quote:
Nou ja, man... zal wel een homo of omgebouwde vrouw zijn geweest hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was echt een man die tegen mijn geparkeerde auto aanreed toen ik bij de winkel karbonades stond te kopen hoor![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is jouw dag vandaag, dus jij mag kiezen.
Ben je niet blij?
Trannies.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, man... zal wel een homo of omgebouwde vrouw zijn geweest hoor.
Je lijkt die blauwe vis van Finding Nemo welquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil het wel hebben over ehm.
Waarom zit ik hier ook alweer dan?
Of voor een filmquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:34 schreef Maisnon het volgende:
dat is echt een briljante naam voor een travestietendance act
Dory!quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je lijkt die blauwe vis van Finding Nemo wel
Het was een of andere bouwvakkerquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, man... zal wel een homo of omgebouwde vrouw zijn geweest hoor.
Gewoon, we hebben je met de grond gelijk gemaakt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoezo heb je me afgemaakt dan?
En belangrijker misschien zelfs, waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |