Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Failquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
bijna vol
Net zo min als de fipo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:Waar slaat die TT nou weer op?
Whehehequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:55 schreef Ladylike het volgende:
rillen=trillen
winter=koud
koud=rillen
TT klopt dus
als je rilt (siddert) van genot heb je het dan ook koud??quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:55 schreef Ladylike het volgende:
rillen=trillen
winter=koud
koud=rillen
TT klopt dus
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als je rilt (siddert) van genot heb je het dan ook koud??
Krijg je in ieder geval wel ook kippevel van somsquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bij jou tril ik altijd van pure geilheidquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Leuk als jullie met de auto naar zuid frankrijk gaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bij jou tril ik altijd van pure geilheid![]()
we zijn zelfs tot spanje geweestquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuk als jullie met de auto naar zuid frankrijk gaan
ai caramba!!!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we zijn zelfs tot spanje geweest
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we zijn zelfs tot spanje geweest
decibel?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
met 150 en uitschieters van 180, we waren er in zeer korte tijd
![]()
anders duude dat orgasme erg lang
graden celciusquote:
ik ga zo poging 2 doen aan die citroen, het is nu mooi weerquote:
Ik ga duimen dat de lampjes ineens weer aanspringen, net zoals ze ineens niets meer dedenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik ga zo poging 2 doen aan die citroen, het is nu mooi weer
het moet een zekering zijn, ik ga die onder de kap maar eens contoleren, en anders begin ik al aan die ashoesquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga duimen dat de lampjes ineens weer aanspringen, net zoals ze ineens niets meer deden
dat lijkt me verstandig, dat electrische geval kan altijd nog bij kutweerquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het moet een zekering zijn, ik ga die onder de kap maar eens contoleren, en anders begin ik al aan die ashoes
vergeet dat van de bank niet te regelen. en maak een brief voor de leesmap alsjeblieftquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat lijkt me verstandig, dat electrische geval kan altijd nog bij kutweer
je hebt het weer over vibo's?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat lijkt me verstandig, dat electrische geval kan altijd nog bij kutweer
-al gedaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
vergeet dat van de bank niet te regelen. en maak een brief voor de leesmap alsjeblieft
handigquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:39 schreef Fha het volgende:
..Dus ik probeer een methode uit te leggen die ik zelf niet eens snap. Werkt dat even goed
Wat een rot verslagen hebben we afgelopen periode opgekregen zeg
quote:
Irritant is dat ja... Zulke docenten heb ik ook gehadquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:44 schreef Fha het volgende:
[..]was les van een gastdocent. Het valt me op dat veel gastdocenten vergeten dat wij geen professionals zijn die dus snappen waar het over gaat, maar dat we studenten zijn voor wie het iets nieuws is. En dan krijg je dus dit soort frustrerende situaties
Ik begrijp echt niet dat ze dat zelf niet snappenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Irritant is dat ja... Zulke docenten heb ik ook gehad
Wat voor studie volg je?
goed ideequote:
quote:
quote:
Ja, en dan gaf je het aan (ik had zo'n docent economie) en dan keek ie je echt minderwaardig aanquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat ze dat zelf niet snappen![]()
Ik studeer toegepaste psychologieen het voelt alsof ik bijna klaar ben
duurt nog 1,5 jaar maar boeit niet
![]()
quote:
Ja vertel mij wat. Deze maand een jaar gestopt en ineens krijg ik me de laatste tijd toch weer zin in een shaggie. Godskolere zegquote:
sorryquote:
je bent er nooit veilig voorquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Deze maand een jaar gestopt en ineens krijg ik me de laatste tijd toch weer zin in een shaggie. Godskolere zegik dacht dat ik nu wel veilig zou zijn hahaha
het is een ziektequote:Op woensdag 3 februari 2010 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Deze maand een jaar gestopt en ineens krijg ik me de laatste tijd toch weer zin in een shaggie. Godskolere zegik dacht dat ik nu wel veilig zou zijn hahaha
vanaf mei mag ik roken wanneer dat maar kanquote:
quote:
Nou precies dat inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, en dan gaf je het aan (ik had zo'n docent economie) en dan keek ie je echt minderwaardig aan![]()
Maar uiteindelijk is het wel goed gekomen
Da's wel leuk!Da's HBO toch? Misschien een gekke vraag, maar wat kun je er precies mee worden? (of wat wil je er mee worden?
)
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is een ziekte
beterschap
[..]
vanaf mei mag ik roken wanneer dat maar kan
(al had ik daar zaterdag ook weinig tijd voor)
ah geneeskunde. Misschien wordt de loting afgeschaft/uitgebreidquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou precies dat inderdaad![]()
"hoezo het is niet duidelijk?!"
![]()
Het is HBO inderdaadEn je kunt er.. een heleboel mee worden
Iets bij de onderwijsbegeleidingsdienst, je kunt werken op scholen, maar ook in justitiele jeugdinrichtingen
Maar dat komt door de richting waar ik nu voor heb gekozen. Je kunt ook nog richting Neurologie, Arbeid en Organisatie en.. oja Klinisch. En dan kun je dus nog veel meer
![]()
Wat ik er mee wil worden.. mwa niksIk wil geneeskunde doen hahaha
Ik ben al 5 jaar gestopt maar heb nog steeds af en toe zo'n zin in een sigaretquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou precies dat inderdaad![]()
"hoezo het is niet duidelijk?!"
![]()
Het is HBO inderdaadEn je kunt er.. een heleboel mee worden
Iets bij de onderwijsbegeleidingsdienst, je kunt werken op scholen, maar ook in justitiele jeugdinrichtingen
Maar dat komt door de richting waar ik nu voor heb gekozen. Je kunt ook nog richting Neurologie, Arbeid en Organisatie en.. oja Klinisch. En dan kun je dus nog veel meer
![]()
Wat ik er mee wil worden.. mwa niksIk wil geneeskunde doen hahaha
slaap lekkerquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo werklui zijn weg![]()
heb alles al geveegd dweilen doe ik straks wel![]()
eerst ff een uurtje gaan pitten
ik hoop toch zo dat je dit niet roept terwijl je typtquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
NEUKEN NEUKEN NEUKEN PIJPEN BEFFEN TETTEN KUT LUL NEUKEN NEUKEN NEUKEN
dankjequote:
je moet jezelf ziekmeldenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dankje
ik ben nog steeds bezig om bij te slapen van vorige week
je ouders zijn niet thuisquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
NEUKEN NEUKEN NEUKEN PIJPEN BEFFEN TETTEN KUT LUL NEUKEN NEUKEN NEUKEN
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Hebben we dat ook weer gehad. koffie
whehehe grappenmakerquote:
Ik stond te springen als een gek vorige weekquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ah geneeskunde. Misschien wordt de loting afgeschaft/uitgebreid
Ah bahquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben al 5 jaar gestopt maar heb nog steeds af en toe zo'n zin in een sigaret
[..]Dus jij gaat hierna nog verder studeren, tof hoor!
Ik ben zo lolligquote:
het is een goede zaakquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik stond te springen als een gek vorige weekFles werd helemaal knettergestoord van mijn hyperrrrr bui op msn toen
![]()
![]()
Dat vind ik ookquote:
als ik me in mei ziek meld hoor ik je nog welquote:
Verkapt kijk-mij-Fles-op-MSN-hebben-postquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:00 schreef Fha het volgende:
Ik stond te springen als een gek vorige weekFles werd helemaal knettergestoord van mijn hyperrrrr bui op msn toen
![]()
![]()
Adoratie postquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-Fles-op-MSN-hebben-post
gaat het zo lekker op je werk?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga naar huis, bekijk het allemaal maar
* wel.o.k bekijkt het van alle kantenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ja doei!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ja jij bent er nooitquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja, MSN
toch maar weer eens aanmelden
Ow ja, MSNquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja, MSN
toch maar weer eens aanmelden
zaterdag vroeg een vrouw mn msn, heb haar maar gewaarschuwd dat het even kan duren voordat ik online ben en haar dus geaccepteerd hebquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja jij bent er nooit![]()
![]()
![]()
dus dan praat ik maar tegen fles![]()
![]()
jou heb ik niet op msnquote:
geef ze allemaal een kusje van mequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo ben weer boven![]()
even de honden nog laten rennen en dan
mij welquote:
Ik jou ook nietquote:
Whehehehquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja jij bent er nooit![]()
![]()
![]()
dus dan praat ik maar tegen fles![]()
![]()
ik kijk wel link uit ze zijn me nou te drukquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geef ze allemaal een kusje van me
toevalligquote:
je bent 2e keusquote:
Grapje hoorquote:
Hey Pindahquote:
indahquote:
ik ben al thuisquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:27 schreef Ladylike het volgende:
Ik wil naar huis
genoeg ingehaald voor vandaag
dacht dat jij naar bed gingquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben al thuis![]()
ik moet vanavond nog werken
jeeeeejquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:29 schreef Fha het volgende:
Pleurisverslag af![]()
Daarmee is mijn hoofdstroom afgerond en kan ik dus dinsdag beginnen aan mijn minor![]()
![]()
dan geef die eens gauwquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
jullie hebben mij allemaal niet op msn
[..]
indah
gelukkig nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
jullie hebben mij allemaal niet op msn
[..]
indah
Heus bijnaquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:27 schreef Ladylike het volgende:
Ik wil naar huis
genoeg ingehaald voor vandaag
quote:
zou heel raar zijnquote:
wat ik ook zo ga doen als de honden weer wat rustiger zijnquote:
kijk zequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Tijd om een whiskey-cola in te schenken en nog een uurtje tv te gaan kijken.
lijkt mij ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet ik die eerst maken
[..]
zou heel raar zijn
Dat dusquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:36 schreef Fha het volgende:
Veel plezier IndahEn zonde van de whiskey.
kleur?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
M'n haar staat eindelijk in de verf!Wat een rot klus is het toch ook
Maarja, na 2 maand moest het echt weer eens
Allemaal zondaarsquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Ladylike het volgende:
weten jullie wel hoeveel mensen whiskey cola bestellen?
laters Fhaquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Fha het volgende:
Ik ga eens even kijken of er al een nieuw huis voor Fles staat![]()
Tot straks!![]()
je gaat je haar toch niet afknippenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kleur?
ik moet het nog altijd knippen
Deze:quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kleur?
ik moet het nog altijd knippen
johhny walker red label variant denk ik zoquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus.
Tenzij het écht bocht is, die whiskey.
Tot later!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Allemaal zondaars![]()
![]()
Kapper moet ik ook weer idd.. boeee
even weg
stukjequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laters Fha
[..]
je gaat je haar toch niet afknippen
Mooie kleurquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Knippen moet ik eigenlijk ook nog steedsMaar ja, met lang haar valt het minder op als je het te lang niet knipt
Ja, tief daar maar cole bijquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
johhny walker red label variant denk ik zo
Jij moet echt Geneeskunde gaan doenquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Allemaal zondaars![]()
![]()
Kapper moet ik ook weer idd.. boeee
even weg
zwart?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Knippen moet ik eigenlijk ook nog steedsMaar ja, met lang haar valt het minder op als je het te lang niet knipt
als het in/voor mijn ogen hangt is het tijd voor de kapsterquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stukje
tis me te lang aant worden
[..]
Mooie kleur
En en en?? Ik heb net de boedelbakverhuur aan de lijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Fha het volgende:
Tot straks!![]()
echt nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stukje
tis me te lang aant worden
wij schenken ook zo'n variant is op zich niks mis mee maar voor de cola is ie toch het bestequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, tief daar maar cole bij. Niks aan verloren
.
quote:
whehehequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En en en?? Ik heb net de boedelbakverhuur aan de lijn
Dat dus.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij schenken ook zo'n variant is op zich niks mis mee maar voor de cola is ie toch het beste
jouw haar is nog niet TE langquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
later fha
[..]
eens, maar TE lang is ook niet mooi
dan wordt het zo plat op mn kop
daar moeten ze ook gewoon verbiedenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar als ik zie dat mensen cola bij een goede single malt gooien, doet dat best een beetje pijn.
wat hier in belgie kennelijk vrij normaal isquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
dat is het zelfde als gewone melk in de koffie gooien
Nee, het is rood zwart, dus heel donker roodquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
zwart?
[..]
als het in/voor mijn ogen hangt is het tijd voor de kapster
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
dat is het zelfde als gewone melk in de koffie gooien
wellus, ik heb er verstand vanquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jouw haar is nog niet TE lang![]()
[..]
wat hier in belgie kennelijk vrij normaal is
en dat durf je hier te verkondigen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat doe ik dus wel, vind ik lekkerder dan koffiemelk
Jupquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat durf je hier te verkondigen?
ik waardeer je lefquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JupDapper he?
Nee, ik heb serieus altijd al gewone melk in de koffie, het allerliefst opgewarmd en opgeschuimd![]()
bek houwe en doorlikken jij...quote:
quote:
mag jij ff blij zijn dat KSC-meets nooit doorgaanquote:
braafquote:
wat stomquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mag jij ff blij zijn dat KSC-meets nooit doorgaan
Ja. Ik had al helemaal bedacht dat als er bouwvakkerts bezig waren dat ik Fles ging bellen en ze ging laten schreeuwenquote:
Oeh nou krijg ik zin in warme peren, vanillepudding, chocosaus, ijs en slagroomquote:
wat een teleurstellingquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja. Ik had al helemaal bedacht dat als er bouwvakkerts bezig waren dat ik Fles ging bellen en ze ging laten schreeuwenmaar niet dus
Die sushimeet willen GF en ik ook wel door laten gaan, mja Ph komt niet alleen voor ons die sushi maken vrees ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's toch jammer?
Er werd net gisteren gesproken over een USB uitwissel orgie en sushi eet meet
B2 kan ook sushi maken.... Heeft bij een sushi-maak-bedrijfje gewerktquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh nou krijg ik zin in warme peren, vanillepudding, chocosaus, ijs en slagroom
[..]
wat een teleurstelling
[..]
Die sushimeet willen GF en ik ook wel door laten gaan, mja Ph komt niet alleen voor ons die sushi maken vrees ik.
Daarbij worden meets altijd uren van mijn thuis gepland en kan ik vanwege de reiskosten dus nooit meedoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Dan doen we het toch ergens centraalquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh nou krijg ik zin in warme peren, vanillepudding, chocosaus, ijs en slagroom
[..]
wat een teleurstelling
[..]
Die sushimeet willen GF en ik ook wel door laten gaan, mja Ph komt niet alleen voor ons die sushi maken vrees ik.
Daarbij worden meets altijd uren van mijn thuis gepland en kan ik vanwege de reiskosten dus nooit meedoen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
B2 kan ook sushi maken.... Heeft bij een sushi-maak-bedrijfje gewerktIk kan ook sushi maken, vraag maar aan PhenoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ooit foto's gepost in het sushi topic van een van mijn creaties
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
B2 kan ook sushi maken.... Heeft bij een sushi-maak-bedrijfje gewerktno offence, maar dan laat ph maar zn gang gaan, die heeft jarenlang ervaring EN vakkennis uit het land van herkomst opgedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(en dan bedoel ik echt niets naar Biekske)
Ik heb ooit voorgesteld om een meet te houden bij ons thuis, hoop geregeld ervoor en ben toen enorm op de koffie gekomen.. nee sorrie, niet nog een keerquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doen we het toch ergens centraalOf bij jou thuis, al is dat voor mij een aardig eindje kachelen
![]()
(niet met fok trouwens)
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Okay vooruit dan, dan mogen jullie met zn drieen shushi rollenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan ook sushi maken, vraag maar aan PhenoIk heb ooit foto's gepost in het sushi topic van een van mijn creaties
![]()
Leuke woordspeling, op de koffie gekomen!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
no offence, maar dan laat ph maar zn gang gaan, die heeft jarenlang ervaring EN vakkennis uit het land van herkomst opgedaan
(en dan bedoel ik echt niets naar Biekske)
[..]
Ik heb ooit voorgesteld om een meet te houden bij ons thuis, hoop geregeld ervoor en ben toen enorm op de koffie gekomen.. nee sorrie, niet nog een keer(niet met fok trouwens)
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay vooruit dan, dan mogen jullie met zn drieen shushi rollen
hoop geregeld (slaapplaatsen enzo) terwijl ik zwanger was. Mensen zeiden toe maar kwamen gewoon niet opdagen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuke woordspeling, op de koffie gekomen!Maar wat ging er mis als ik vragen mag?
Oh, da's niet leuk nee... Ik heb vorig jaar een ONZ meet geregeld met nog wat mensen samen maar wel bij mij thuis, dat was op zich hartstikke gezelligquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoop geregeld (slaapplaatsen enzo) terwijl ik zwanger was. Mensen zeiden toe maar kwamen gewoon niet opdagen.
Zat ik daar met een hoop (zelfbetaald) eten
Ik organiseer dat nooit meer....iig niet voor mensen die ik maar via een forum ken
Ik neem speciaal voor jou zelfgebakken cake meequote:
Fles, maarja die zit voorlopig nog wel bij zn ouders gok ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, da's niet leuk nee... Ik heb vorig jaar een ONZ meet geregeld met nog wat mensen samen maar wel bij mij thuis, dat was op zich hartstikke gezelligIedereen heeft mee betaald aan het eten enzo. Ik gok dat je het gewoon moet treffen met de mensen
Maar niet bij jou thuis is prima, kennen we iemand in Utrecht?
![]()
Nicequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik neem speciaal voor jou zelfgebakken cake mee![]()
Heb je een dag te eten
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Fles, maarja die zit voorlopig nog wel bij zn ouders gok ik.
Ik had al zo'n vermoeden dat je dat kon waarderen!quote:
hoere kutzekeringquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:20 schreef john-frusciante het volgende:
![]()
![]()
ik heb ut gevonden aan die stink citroen, het was een zekering die geen goed contact maakte.
quote:
quote:
de ashoes?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb m al inelkaar gezet
morgen ronde 3
morgen de ashoesquote:
marcquote:
stuur de band maar op dan zal ik deskundig de band oppompenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:33 schreef Fha het volgende:
Je mag ook wel heel technisch mijn fietsbanden oppompen hoor Jf
zoekwerk is altijd klotequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
morgen de ashoesen de rem, gelukkig minder zoekwerk en meer technisch
Ik krijg hem er niet afquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
stuur de band maar op dan zal ik deskundig de band oppompen![]()
whehehequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
stuur de band maar op dan zal ik deskundig de band oppompen![]()
dat wordt een grote doosquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik krijg hem er niet afIk stuur de hele fiets wel op
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik krijg hem er niet afIk stuur de hele fiets wel op
Bikkelquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Boh wel 400 meter gelopen buitenLekker zonnetje ftw
Zal ik een warm luchtkasteeltje voor je bouwen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Bikkel![]()
Ik wil ook zonik heb het koud.
hihi jaaaaaquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik een warm luchtkasteeltje voor je bouwen?![]()
Ik ben al begonnen
cursus Fhaquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:27 schreef --Tweety-- het volgende:
Over ongeveer 24 uur ben ik weer thuis![]()
Welke?quote:
over een week is dat 800 meterquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Boh wel 400 meter gelopen buitenLekker zonnetje ftw
Oeh, dat klinkt goedquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:48 schreef poqpoq het volgende:
vanmiddag de winterspecial bij douwe egberts gehad
heerlijk
vanille cappuccino met slagroom en caramel. Gotta love it
Echt, een rare gedachte, dat ik binnen 24 uur thuis ben, maar ik heb er zeker weten wel zin in!quote:
Op mijn hogeschool hebben ze het DE cafe vervangen door een australianquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goed
Op mijn hogeschool zat ook zo'n DE corner, lekker speciaal koffie hadden ze daar altijd
je gaat het nog missenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Echt, een rare gedachte, dat ik binnen 24 uur thuis ben, maar ik heb er zeker weten wel zin in!
Duurder en het kost meer?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:52 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Op mijn hogeschool hebben ze het DE cafe vervangen door een australian![]()
de koffie is duurder en kost meer!
Ja, dat zeker, met het afscheidnemen van mn collegas moest ik ook wel ff een traantje laten.quote:
lol. ik zit met mn hoofd in de wolken, duurder en je krijgt minder! en o ja, het smaakt minder lekker,quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duurder en het kost meer?Het moet niet gekker worden
Maar wel balen... Is die koffie ook minder lekker dan?
Maar hun chocolaatjes zijn wel lekker
Jaja, jij wilt gewoon zo snel mogelijk naar Zandvoortquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Echt, een rare gedachte, dat ik binnen 24 uur thuis ben, maar ik heb er zeker weten wel zin in!
En over 2 weken staan de eerste spoorkilometers van 2010 op het programmaquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
over een week is dat 800 meter
Dan liggen de wegen nog vol confetti en platgetrapte bekers manquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En over 2 weken staan de eerste spoorkilometers van 2010 op het programmaMoet de sneeuw wel GOED weg zijn.
De perrons van Veenendaal-De Klomp en Ede-Wageningen zijn de enige dingen die schoon moeten zijn. Dat gaat wel lukken lijkt mequote:Op woensdag 3 februari 2010 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan liggen de wegen nog vol confetti en platgetrapte bekers man.
Ja, die kans acht ik nog wel aanwezigquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De perrons van Veenendaal-De Klomp en Ede-Wageningen zijn de enige dingen die schoon moeten zijn. Dat gaat wel lukken lijkt me
whehehequote:Op woensdag 3 februari 2010 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja, jij wilt gewoon zo snel mogelijk naar Zandvoort...
dan gaat het wel heel snel met jequote:Op woensdag 3 februari 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En over 2 weken staan de eerste spoorkilometers van 2010 op het programmaMoet de sneeuw wel GOED weg zijn.
Het gaat aardig ja, gelukkigquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan gaat het wel heel snel met je
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat aardig ja, gelukkigBukken en tillen kan nog lang niet trouwens hoor
en bij alles wat ik rechtop doe heb ik een enorme aluminium brace om onder mijn trui.
[ afbeelding ]
Heul geen spammersquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:05 schreef DaMart het volgende:
Potver, heel topic gemist.
Stelletje spammers.
Gevallen in de bus. Was gladquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gevallen in de bus. Was gladWervel verbrijzeld.
[ afbeelding ]
Die handel blijft er in zitten ook.
Zo lijkt het alsof er ook iets in je rechterarm zitquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat aardig ja, gelukkigBukken en tillen kan nog lang niet trouwens hoor
en bij alles wat ik rechtop doe heb ik een enorme aluminium brace om onder mijn trui.
[ afbeelding ]
Hey daar is je Ei met kiesquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gevallen in de bus. Was gladWervel verbrijzeld.
[ afbeelding ]
Die handel blijft er in zitten ook.
Ik heb het boekje, het spook Nijntje gelezen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Hopelijk kan ik over 6 weken weer aan het werkquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeetje! Da's echt balen!
Beterschap!
Hoe lang duurt het herstel ongeveer, of is daar niets over te zeggen?
Neequote:Op woensdag 3 februari 2010 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
Zo lijkt het alsof er ook iets in je rechterarm zit
Ja schatquote:
Ik wil ook. Vriendschaps ei met kiesquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:06 schreef Fha het volgende:
Ik wil jullie allen even mee laten genieten van een historisch moment in mijn leven...
Ik ga mijn eten niet op krijgen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehe, it's amazing!
ben je ziek?
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik gok dat ik iets terminaals heb en straks dood ben jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:Whehehe, it's amazing!
ben je ziek?
![]()
Nee natuurlijk nietquote:
Ja waarom denk je dat ik het nu pas aanbiedquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Pijn alt inmiddels wel weer mee hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik gok dat ik iets terminaals heb en straks dood ben ja![]()
[..]
Nee natuurlijk nietMaar ik zou wel een stuk van je pijn over willen nemen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:06 schreef Fha het volgende:
Ik wil jullie allen even mee laten genieten van een historisch moment in mijn leven...
Ik ga mijn eten niet op krijgen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Die IRL. Ik werd opgebeld. Bij kennismakinggesprek meldde ik al dat ik een bepaalde taal nog niet gedaan had, maar dat was toen geen probleem. Ik pak ook vrij snel een taal op. Je mag raden waar het op mis is gegaan uiteindelijkquote:
succesquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
Nou eens kijken of ik nu wel eens een nacht kan slapen, ik hoor weer een zooi keelgeschraap daarboven, dus ik doe de oordoppen maar eens in.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik het nu pas aanbiedIk ben niet gek
Ze vonden dat je de taal al moest kennenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die IRL. Ik werd opgebeld. Bij kennismakinggesprek meldde ik al dat ik een bepaalde taal nog niet gedaan had, maar dat was toen geen probleem. Ik pak ook vrij snel een taal op. Je mag raden waar het op mis is gegaan uiteindelijk
Kuttyfushoerenzooi. Weer verder zoeken
Wat betaal je nou voor dat stoptreintje? En shiptie ook naar Nijmegen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Dus het is een dag waarop je denkt: beter was je niet opgestaan. Maar een fucking freaking groot pluspunt: IK HEB DE BID GEWONNEN. JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE. De aanbieder heeft het bieden stopgezet en is op het eerste (en dus de mijne) in gegaan
Nou ja, nu maar mijn bed in. Met toch nog een gelukzalige glimlach. Om daarna weer verstoord op te kijken als die naast me weer gaat herrie schoppen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Dus het is een dag waarop je denkt: beter was je niet opgestaan. Maar een fucking freaking groot pluspunt: IK HEB DE BID GEWONNEN. JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE. De aanbieder heeft het bieden stopgezet en is op het eerste (en dus de mijne) in gegaan
Nou ja, nu maar mijn bed in. Met toch nog een gelukzalige glimlach. Om daarna weer verstoord op te kijken als die naast me weer gaat herrie schoppen.
Jaaquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan ben je bijna het spook Nijntje
Wil je de samenvatting nou nog?
Je houdt van mequote:
Nou Nijntje doet een spook na en dan worden haar vriendinnetjes en tante zo bang dat ze wegrennenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaa
en pinguin heeft de trein gewonnen![]()
![]()
slaap lekker pinguin
![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Omg ik wil hemquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou Nijntje doet een spook na en dan worden haar vriendinnetjes en tante zo bang dat ze wegrennenEn dan vindt ze het niet meer leuk en doet ze haar laken af en dan komt iedereen terug
En als ze thuiskomt vraagt d'r mammie of het spook-zijn goed ging en toen zei ze "ja, want iedereen rende weg"
Truequote:Op woensdag 3 februari 2010 23:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
af en toe heb je van die momenten dat het maar goed is dat ik hier kan fokken
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Omg ik wil hem![]()
![]()
![]()
NijntjeIk heb nijntje knuffels
En nijntje dingetjes van Bruna en nijntje toilettas
uhu ja
![]()
13 decemberquote:
Want?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
af en toe heb je van die momenten dat het maar goed is dat ik hier kan fokken
quote:
Als je achteruit kijkt is het heel dichtbijquote:
Fha, ik heb een probleem,quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je achteruit kijkt is het heel dichtbij![]()
Aaarg boeeequote:Op woensdag 3 februari 2010 23:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Fha, ik heb een probleem,
Ik heb 2 kg teveel gewicht in mijn koffer, maar kan nergens op de website van klm vinden hoe ik daarvoor moet betalen als ik incheck via een selfservice check in ding!
Stomme klm met hun gelimiteerde infostroom!
Uuuuuhm, nou voorlopig niet neequote:Op woensdag 3 februari 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja!
Geef je een feestje?
Dan weet ik een cadeautje
Ik heb geen idee, ze is niet komen opdagenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaarg boeeewas het kado van de stagebegeleider zo groot?
Ik weet het ook niet.. laatste keer dat ik gevlogen heb is echt jaren geleden
Kan je niet wat extra in je handbagage doen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Fha, ik heb een probleem,
Ik heb 2 kg teveel gewicht in mijn koffer, maar kan nergens op de website van klm vinden hoe ik daarvoor moet betalen als ik incheck via een selfservice check in ding!
Stomme klm met hun gelimiteerde infostroom!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Uuuuuhm, nou voorlopig niet neeMaar als.. dan geef ik het door en ben je welkom haha
En als je nou gewoon vier tshirts over elkaar aan doet en vier paar sokken enzo?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:27 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze is niet komen opdagen![]()
En ach, ik zie het anders morgen ook wel, het is maar 2 KG, dat valt nog mee.
Precies, want volgens mij is het best prijzig om per kg te moeten bij betalen...quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet wat extra in je handbagage doen?
Nee dat weegt ook al teveel! dat weegt totaal 11 A 12 KG terwijl dat maar 10 mag zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet wat extra in je handbagage doen?
Dan zou je nog er over kunnen denken een deel per post op te sturen. Of bijbetalen iddquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:36 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nee dat weegt ook al teveel! dat weegt totaal 11 A 12 KG terwijl dat maar 10 mag zijn.
Dat doe ik al, ik heb morgen een tshirt aan met lange mouwen, een tshirt een trui, een jasje, en dan mn winterjas.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:29 schreef Fha het volgende:
[..]
En als je nou gewoon vier tshirts over elkaar aan doet en vier paar sokken enzo?
En wat dom..
Dat is ook heel erg duur!quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou je nog er over kunnen denken een deel per post op te sturen. Of bijbetalen idd
Wat ik zo snel vinden kan komt het op 15 euro per kilo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:39 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat is ook heel erg duur!
Ik denk dat ik morgen op het vliegveld maar gewoon zie wat er gaat gebeuren, mijn klasgenoot had totaal iets van 6kg teveel mee, en dat was geen probleem omdat het vliegtuig niet helemaal vol zat. Maar daar ga ik niet vanuit in elk geval.
Per nu dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:39 schreef john-frusciante het volgende:
ola![]()
het word tijd dat het lente word
ja ik heb ut nu wel ff gehad, vanaf maart 20 graden en rijzend!quote:
Ja dat had ik ook gezien, dus in dat geval is 2 kg extra niet de grootste ramp, maar het punt is, ik moet inchecken via zo`n incheckapparaat en weet niet hoe het dan werkt met extra kg`s maarja, ik ga morgen gewoon optijd heen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik zo snel vinden kan komt het op 15 euro per kilo.
Mijn stem heb je laiverdquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja ik heb ut nu wel ff gehad, vanaf maart 20 graden en rijzend!
oi btw![]()
Dat moet iig te doen zijn jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:44 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gezien, dus in dat geval is 2 kg extra niet de grootste ramp, maar het punt is, ik moet inchecken via zo`n incheckapparaat en weet niet hoe het dan werkt met extra kg`s maarja, ik ga morgen gewoon optijd heen.
Mn taxi komt om 10 uur, en de rit is ongeveer 25 a 35 minuten, dus moet ik tijd zat hebben.
Mooi. Bel jij even om het te regelen?quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi. Bel jij even om het te regelen?
Welterusten meisje!quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:03 schreef Fha het volgende:
Ik ga mijn bed inSlaap lekker allemaal, vogeltje goeie reis!!
![]()
ik heb weer eens zeer lange tijd een klapjosti avondquote:
quote:
20 gradenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja ik heb ut nu wel ff gehad, vanaf maart 20 graden en rijzend!
oi btw![]()
Fhaquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:03 schreef Fha het volgende:
Ik ga mijn bed inSlaap lekker allemaal, vogeltje goeie reis!!
![]()
doei doeiquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:09 schreef --Tweety-- het volgende:
Weltrusten iedereen!
Ik ga naar bed, kan morgen wel wat energie gebruiken geloof ik!
Doegg
trusten Marcquote:
indahquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 03-02-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 128 goldfinger1963
02. 115 Ladylike
03. 108 Marijkezwolle
04. 066 Fha
05. 043 Dr_Flash
06. 035 john-frusciante
07. 032 Pheno
08. 027 --Tweety--
09. 026 marcb1974
10. 026 MPG
11. 018 wel.o.k
12. 015 friemelaar
13. 011 suikertaartje
14. 009 Bengeltje
15. 007 indahnesia.com
16. 006 AskMe
17. 005 Cue_
18. 004 DR34M3R
19. 003 DaMart
20. 001 BrandX
Reeks-statistieken!
goedemorgenquote:Op donderdag 4 februari 2010 06:48 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren de meeste vibrators versleten door hun koffie of thee er mee te roeren?
[..]
86 euro, 20 euro verscheepskosten en ja tot aan de deur van Osaka (dacht ik snel te zien) tot aan Nijmegenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat betaal je nou voor dat stoptreintje? En shiptie ook naar Nijmegen?
Gewoon een extra tshirt of twee meer aan doen? En meestal zijn ze niet zo streng, ik had ook een koffer van 22 kg uit Florida, de geen haan heeft daar naar gekraaid.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:44 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gezien, dus in dat geval is 2 kg extra niet de grootste ramp, maar het punt is, ik moet inchecken via zo`n incheckapparaat en weet niet hoe het dan werkt met extra kg`s maarja, ik ga morgen gewoon optijd heen.
Mn taxi komt om 10 uur, en de rit is ongeveer 25 a 35 minuten, dus moet ik tijd zat hebben.
buiten de top 10quote:Op donderdag 4 februari 2010 06:48 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren de meeste vibrators versleten door hun koffie of thee er mee te roeren?
[..]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Fha het volgende:
Tot straks!![]()
Dat komt door marcb1974's tvps.quote:Op donderdag 4 februari 2010 07:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
buiten de top 10![]()
en waarschijnlijk ben ik vandaag net zo druk als gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |