quote:
zou heel raar zijnquote:
wat ik ook zo ga doen als de honden weer wat rustiger zijnquote:
kijk zequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Tijd om een whiskey-cola in te schenken en nog een uurtje tv te gaan kijken.
lijkt mij ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet ik die eerst maken
[..]
zou heel raar zijn
Dat dusquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:36 schreef Fha het volgende:
Veel plezier IndahEn zonde van de whiskey.
kleur?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
M'n haar staat eindelijk in de verf!Wat een rot klus is het toch ook
Maarja, na 2 maand moest het echt weer eens
Allemaal zondaarsquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Ladylike het volgende:
weten jullie wel hoeveel mensen whiskey cola bestellen?
laters Fhaquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Fha het volgende:
Ik ga eens even kijken of er al een nieuw huis voor Fles staat![]()
Tot straks!![]()
je gaat je haar toch niet afknippenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kleur?
ik moet het nog altijd knippen
Deze:quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kleur?
ik moet het nog altijd knippen
johhny walker red label variant denk ik zoquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus.
Tenzij het écht bocht is, die whiskey.
Tot later!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Allemaal zondaars![]()
![]()
Kapper moet ik ook weer idd.. boeee
even weg
stukjequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laters Fha
[..]
je gaat je haar toch niet afknippen
Mooie kleurquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Knippen moet ik eigenlijk ook nog steedsMaar ja, met lang haar valt het minder op als je het te lang niet knipt
Ja, tief daar maar cole bijquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
johhny walker red label variant denk ik zo
Jij moet echt Geneeskunde gaan doenquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Allemaal zondaars![]()
![]()
Kapper moet ik ook weer idd.. boeee
even weg
zwart?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Knippen moet ik eigenlijk ook nog steedsMaar ja, met lang haar valt het minder op als je het te lang niet knipt
als het in/voor mijn ogen hangt is het tijd voor de kapsterquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stukje
tis me te lang aant worden
[..]
Mooie kleur
En en en?? Ik heb net de boedelbakverhuur aan de lijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Fha het volgende:
Ik ga eens even kijken of er al een nieuw huis voor Fles staat![]()
Tot straks!![]()
echt nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stukje
tis me te lang aant worden
wij schenken ook zo'n variant is op zich niks mis mee maar voor de cola is ie toch het bestequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, tief daar maar cole bij. Niks aan verloren
.
quote:
whehehequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En en en?? Ik heb net de boedelbakverhuur aan de lijn
Dat dus.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij schenken ook zo'n variant is op zich niks mis mee maar voor de cola is ie toch het beste
jouw haar is nog niet TE langquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
later fha
[..]
eens, maar TE lang is ook niet mooi
dan wordt het zo plat op mn kop
daar moeten ze ook gewoon verbiedenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar als ik zie dat mensen cola bij een goede single malt gooien, doet dat best een beetje pijn.
wat hier in belgie kennelijk vrij normaal isquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
dat is het zelfde als gewone melk in de koffie gooien
Nee, het is rood zwart, dus heel donker roodquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
zwart?
[..]
als het in/voor mijn ogen hangt is het tijd voor de kapster
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
dat is het zelfde als gewone melk in de koffie gooien
wellus, ik heb er verstand vanquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jouw haar is nog niet TE lang![]()
[..]
wat hier in belgie kennelijk vrij normaal is
en dat durf je hier te verkondigen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat doe ik dus wel, vind ik lekkerder dan koffiemelk
Jupquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat durf je hier te verkondigen?
ik waardeer je lefquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JupDapper he?
Nee, ik heb serieus altijd al gewone melk in de koffie, het allerliefst opgewarmd en opgeschuimd![]()
bek houwe en doorlikken jij...quote:
quote:
mag jij ff blij zijn dat KSC-meets nooit doorgaanquote:
braafquote:
wat stomquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mag jij ff blij zijn dat KSC-meets nooit doorgaan
Ja. Ik had al helemaal bedacht dat als er bouwvakkerts bezig waren dat ik Fles ging bellen en ze ging laten schreeuwenquote:
Oeh nou krijg ik zin in warme peren, vanillepudding, chocosaus, ijs en slagroomquote:
wat een teleurstellingquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja. Ik had al helemaal bedacht dat als er bouwvakkerts bezig waren dat ik Fles ging bellen en ze ging laten schreeuwenmaar niet dus
Die sushimeet willen GF en ik ook wel door laten gaan, mja Ph komt niet alleen voor ons die sushi maken vrees ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's toch jammer?
Er werd net gisteren gesproken over een USB uitwissel orgie en sushi eet meet
B2 kan ook sushi maken.... Heeft bij een sushi-maak-bedrijfje gewerktquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh nou krijg ik zin in warme peren, vanillepudding, chocosaus, ijs en slagroom
[..]
wat een teleurstelling
[..]
Die sushimeet willen GF en ik ook wel door laten gaan, mja Ph komt niet alleen voor ons die sushi maken vrees ik.
Daarbij worden meets altijd uren van mijn thuis gepland en kan ik vanwege de reiskosten dus nooit meedoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Dan doen we het toch ergens centraalquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh nou krijg ik zin in warme peren, vanillepudding, chocosaus, ijs en slagroom
[..]
wat een teleurstelling
[..]
Die sushimeet willen GF en ik ook wel door laten gaan, mja Ph komt niet alleen voor ons die sushi maken vrees ik.
Daarbij worden meets altijd uren van mijn thuis gepland en kan ik vanwege de reiskosten dus nooit meedoen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
B2 kan ook sushi maken.... Heeft bij een sushi-maak-bedrijfje gewerktIk kan ook sushi maken, vraag maar aan PhenoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ooit foto's gepost in het sushi topic van een van mijn creaties
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
B2 kan ook sushi maken.... Heeft bij een sushi-maak-bedrijfje gewerktno offence, maar dan laat ph maar zn gang gaan, die heeft jarenlang ervaring EN vakkennis uit het land van herkomst opgedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(en dan bedoel ik echt niets naar Biekske)
Ik heb ooit voorgesteld om een meet te houden bij ons thuis, hoop geregeld ervoor en ben toen enorm op de koffie gekomen.. nee sorrie, niet nog een keerquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doen we het toch ergens centraalOf bij jou thuis, al is dat voor mij een aardig eindje kachelen
![]()
(niet met fok trouwens)
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Okay vooruit dan, dan mogen jullie met zn drieen shushi rollenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan ook sushi maken, vraag maar aan PhenoIk heb ooit foto's gepost in het sushi topic van een van mijn creaties
![]()
Leuke woordspeling, op de koffie gekomen!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
no offence, maar dan laat ph maar zn gang gaan, die heeft jarenlang ervaring EN vakkennis uit het land van herkomst opgedaan
(en dan bedoel ik echt niets naar Biekske)
[..]
Ik heb ooit voorgesteld om een meet te houden bij ons thuis, hoop geregeld ervoor en ben toen enorm op de koffie gekomen.. nee sorrie, niet nog een keer(niet met fok trouwens)
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay vooruit dan, dan mogen jullie met zn drieen shushi rollen
hoop geregeld (slaapplaatsen enzo) terwijl ik zwanger was. Mensen zeiden toe maar kwamen gewoon niet opdagen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuke woordspeling, op de koffie gekomen!Maar wat ging er mis als ik vragen mag?
Oh, da's niet leuk nee... Ik heb vorig jaar een ONZ meet geregeld met nog wat mensen samen maar wel bij mij thuis, dat was op zich hartstikke gezelligquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoop geregeld (slaapplaatsen enzo) terwijl ik zwanger was. Mensen zeiden toe maar kwamen gewoon niet opdagen.
Zat ik daar met een hoop (zelfbetaald) eten
Ik organiseer dat nooit meer....iig niet voor mensen die ik maar via een forum ken
Ik neem speciaal voor jou zelfgebakken cake meequote:
Fles, maarja die zit voorlopig nog wel bij zn ouders gok ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, da's niet leuk nee... Ik heb vorig jaar een ONZ meet geregeld met nog wat mensen samen maar wel bij mij thuis, dat was op zich hartstikke gezelligIedereen heeft mee betaald aan het eten enzo. Ik gok dat je het gewoon moet treffen met de mensen
Maar niet bij jou thuis is prima, kennen we iemand in Utrecht?
![]()
Nicequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik neem speciaal voor jou zelfgebakken cake mee![]()
Heb je een dag te eten
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Fles, maarja die zit voorlopig nog wel bij zn ouders gok ik.
Ik had al zo'n vermoeden dat je dat kon waarderen!quote:
hoere kutzekeringquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:20 schreef john-frusciante het volgende:
![]()
![]()
ik heb ut gevonden aan die stink citroen, het was een zekering die geen goed contact maakte.
quote:
quote:
de ashoes?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb m al inelkaar gezet
morgen ronde 3
morgen de ashoesquote:
marcquote:
stuur de band maar op dan zal ik deskundig de band oppompenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:33 schreef Fha het volgende:
Je mag ook wel heel technisch mijn fietsbanden oppompen hoor Jf
zoekwerk is altijd klotequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
morgen de ashoesen de rem, gelukkig minder zoekwerk en meer technisch
Ik krijg hem er niet afquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
stuur de band maar op dan zal ik deskundig de band oppompen![]()
whehehequote:Op woensdag 3 februari 2010 16:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
stuur de band maar op dan zal ik deskundig de band oppompen![]()
dat wordt een grote doosquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik krijg hem er niet afIk stuur de hele fiets wel op
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik krijg hem er niet afIk stuur de hele fiets wel op
Bikkelquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Boh wel 400 meter gelopen buitenLekker zonnetje ftw
Zal ik een warm luchtkasteeltje voor je bouwen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Bikkel![]()
Ik wil ook zonik heb het koud.
hihi jaaaaaquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik een warm luchtkasteeltje voor je bouwen?![]()
Ik ben al begonnen
cursus Fhaquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:27 schreef --Tweety-- het volgende:
Over ongeveer 24 uur ben ik weer thuis![]()
Welke?quote:
over een week is dat 800 meterquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Boh wel 400 meter gelopen buitenLekker zonnetje ftw
Oeh, dat klinkt goedquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:48 schreef poqpoq het volgende:
vanmiddag de winterspecial bij douwe egberts gehad
heerlijk
vanille cappuccino met slagroom en caramel. Gotta love it
Echt, een rare gedachte, dat ik binnen 24 uur thuis ben, maar ik heb er zeker weten wel zin in!quote:
Op mijn hogeschool hebben ze het DE cafe vervangen door een australianquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goed
Op mijn hogeschool zat ook zo'n DE corner, lekker speciaal koffie hadden ze daar altijd
je gaat het nog missenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Echt, een rare gedachte, dat ik binnen 24 uur thuis ben, maar ik heb er zeker weten wel zin in!
Duurder en het kost meer?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:52 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Op mijn hogeschool hebben ze het DE cafe vervangen door een australian![]()
de koffie is duurder en kost meer!
Ja, dat zeker, met het afscheidnemen van mn collegas moest ik ook wel ff een traantje laten.quote:
lol. ik zit met mn hoofd in de wolken, duurder en je krijgt minder! en o ja, het smaakt minder lekker,quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duurder en het kost meer?Het moet niet gekker worden
Maar wel balen... Is die koffie ook minder lekker dan?
Maar hun chocolaatjes zijn wel lekker
Jaja, jij wilt gewoon zo snel mogelijk naar Zandvoortquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:50 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Echt, een rare gedachte, dat ik binnen 24 uur thuis ben, maar ik heb er zeker weten wel zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |