slaap lekkerquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo werklui zijn weg![]()
heb alles al geveegd dweilen doe ik straks wel![]()
eerst ff een uurtje gaan pitten
ik hoop toch zo dat je dit niet roept terwijl je typtquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
NEUKEN NEUKEN NEUKEN PIJPEN BEFFEN TETTEN KUT LUL NEUKEN NEUKEN NEUKEN
dankjequote:
je moet jezelf ziekmeldenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dankje
ik ben nog steeds bezig om bij te slapen van vorige week
je ouders zijn niet thuisquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
NEUKEN NEUKEN NEUKEN PIJPEN BEFFEN TETTEN KUT LUL NEUKEN NEUKEN NEUKEN
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Hebben we dat ook weer gehad. koffie
whehehe grappenmakerquote:
Ik stond te springen als een gek vorige weekquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ah geneeskunde. Misschien wordt de loting afgeschaft/uitgebreid
Ah bahquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben al 5 jaar gestopt maar heb nog steeds af en toe zo'n zin in een sigaret
[..]Dus jij gaat hierna nog verder studeren, tof hoor!
Ik ben zo lolligquote:
het is een goede zaakquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik stond te springen als een gek vorige weekFles werd helemaal knettergestoord van mijn hyperrrrr bui op msn toen
![]()
![]()
Dat vind ik ookquote:
als ik me in mei ziek meld hoor ik je nog welquote:
Verkapt kijk-mij-Fles-op-MSN-hebben-postquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:00 schreef Fha het volgende:
Ik stond te springen als een gek vorige weekFles werd helemaal knettergestoord van mijn hyperrrrr bui op msn toen
![]()
![]()
Adoratie postquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-Fles-op-MSN-hebben-post
gaat het zo lekker op je werk?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga naar huis, bekijk het allemaal maar
* wel.o.k bekijkt het van alle kantenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
Ja doei!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ja jij bent er nooitquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja, MSN
toch maar weer eens aanmelden
Ow ja, MSNquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja, MSN
toch maar weer eens aanmelden
zaterdag vroeg een vrouw mn msn, heb haar maar gewaarschuwd dat het even kan duren voordat ik online ben en haar dus geaccepteerd hebquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja jij bent er nooit![]()
![]()
![]()
dus dan praat ik maar tegen fles![]()
![]()
jou heb ik niet op msnquote:
geef ze allemaal een kusje van mequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo ben weer boven![]()
even de honden nog laten rennen en dan
mij welquote:
Ik jou ook nietquote:
Whehehehquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja jij bent er nooit![]()
![]()
![]()
dus dan praat ik maar tegen fles![]()
![]()
ik kijk wel link uit ze zijn me nou te drukquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geef ze allemaal een kusje van me
toevalligquote:
je bent 2e keusquote:
Grapje hoorquote:
Hey Pindahquote:
indahquote:
ik ben al thuisquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:27 schreef Ladylike het volgende:
Ik wil naar huis
genoeg ingehaald voor vandaag
dacht dat jij naar bed gingquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben al thuis![]()
ik moet vanavond nog werken
jeeeeejquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:29 schreef Fha het volgende:
Pleurisverslag af![]()
Daarmee is mijn hoofdstroom afgerond en kan ik dus dinsdag beginnen aan mijn minor![]()
![]()
dan geef die eens gauwquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
jullie hebben mij allemaal niet op msn
[..]
indah
gelukkig nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
jullie hebben mij allemaal niet op msn
[..]
indah
Heus bijnaquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:27 schreef Ladylike het volgende:
Ik wil naar huis
genoeg ingehaald voor vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |