jouw haar is nog niet TE langquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
later fha
[..]
eens, maar TE lang is ook niet mooi
dan wordt het zo plat op mn kop
daar moeten ze ook gewoon verbiedenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar als ik zie dat mensen cola bij een goede single malt gooien, doet dat best een beetje pijn.
wat hier in belgie kennelijk vrij normaal isquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
dat is het zelfde als gewone melk in de koffie gooien
Nee, het is rood zwart, dus heel donker roodquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
zwart?
[..]
als het in/voor mijn ogen hangt is het tijd voor de kapster
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
dat is het zelfde als gewone melk in de koffie gooien
wellus, ik heb er verstand vanquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jouw haar is nog niet TE lang![]()
[..]
wat hier in belgie kennelijk vrij normaal is
en dat durf je hier te verkondigen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat doe ik dus wel, vind ik lekkerder dan koffiemelk
Jupquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat durf je hier te verkondigen?
ik waardeer je lefquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JupDapper he?
Nee, ik heb serieus altijd al gewone melk in de koffie, het allerliefst opgewarmd en opgeschuimd![]()
bek houwe en doorlikken jij...quote:
quote:
mag jij ff blij zijn dat KSC-meets nooit doorgaanquote:
braafquote:
wat stomquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mag jij ff blij zijn dat KSC-meets nooit doorgaan
Ja. Ik had al helemaal bedacht dat als er bouwvakkerts bezig waren dat ik Fles ging bellen en ze ging laten schreeuwenquote:
Oeh nou krijg ik zin in warme peren, vanillepudding, chocosaus, ijs en slagroomquote:
wat een teleurstellingquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja. Ik had al helemaal bedacht dat als er bouwvakkerts bezig waren dat ik Fles ging bellen en ze ging laten schreeuwenmaar niet dus
Die sushimeet willen GF en ik ook wel door laten gaan, mja Ph komt niet alleen voor ons die sushi maken vrees ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's toch jammer?
Er werd net gisteren gesproken over een USB uitwissel orgie en sushi eet meet
B2 kan ook sushi maken.... Heeft bij een sushi-maak-bedrijfje gewerktquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh nou krijg ik zin in warme peren, vanillepudding, chocosaus, ijs en slagroom
[..]
wat een teleurstelling
[..]
Die sushimeet willen GF en ik ook wel door laten gaan, mja Ph komt niet alleen voor ons die sushi maken vrees ik.
Daarbij worden meets altijd uren van mijn thuis gepland en kan ik vanwege de reiskosten dus nooit meedoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Dan doen we het toch ergens centraalquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh nou krijg ik zin in warme peren, vanillepudding, chocosaus, ijs en slagroom
[..]
wat een teleurstelling
[..]
Die sushimeet willen GF en ik ook wel door laten gaan, mja Ph komt niet alleen voor ons die sushi maken vrees ik.
Daarbij worden meets altijd uren van mijn thuis gepland en kan ik vanwege de reiskosten dus nooit meedoen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
B2 kan ook sushi maken.... Heeft bij een sushi-maak-bedrijfje gewerktIk kan ook sushi maken, vraag maar aan PhenoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ooit foto's gepost in het sushi topic van een van mijn creaties
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
B2 kan ook sushi maken.... Heeft bij een sushi-maak-bedrijfje gewerktno offence, maar dan laat ph maar zn gang gaan, die heeft jarenlang ervaring EN vakkennis uit het land van herkomst opgedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(en dan bedoel ik echt niets naar Biekske)
Ik heb ooit voorgesteld om een meet te houden bij ons thuis, hoop geregeld ervoor en ben toen enorm op de koffie gekomen.. nee sorrie, niet nog een keerquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doen we het toch ergens centraalOf bij jou thuis, al is dat voor mij een aardig eindje kachelen
![]()
(niet met fok trouwens)
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Okay vooruit dan, dan mogen jullie met zn drieen shushi rollenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan ook sushi maken, vraag maar aan PhenoIk heb ooit foto's gepost in het sushi topic van een van mijn creaties
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |