Ja waarom denk je dat ik het nu pas aanbiedquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Pijn alt inmiddels wel weer mee hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik gok dat ik iets terminaals heb en straks dood ben ja![]()
[..]
Nee natuurlijk nietMaar ik zou wel een stuk van je pijn over willen nemen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:06 schreef Fha het volgende:
Ik wil jullie allen even mee laten genieten van een historisch moment in mijn leven...
Ik ga mijn eten niet op krijgen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Die IRL. Ik werd opgebeld. Bij kennismakinggesprek meldde ik al dat ik een bepaalde taal nog niet gedaan had, maar dat was toen geen probleem. Ik pak ook vrij snel een taal op. Je mag raden waar het op mis is gegaan uiteindelijkquote:
succesquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
Nou eens kijken of ik nu wel eens een nacht kan slapen, ik hoor weer een zooi keelgeschraap daarboven, dus ik doe de oordoppen maar eens in.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik het nu pas aanbiedIk ben niet gek
Ze vonden dat je de taal al moest kennenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die IRL. Ik werd opgebeld. Bij kennismakinggesprek meldde ik al dat ik een bepaalde taal nog niet gedaan had, maar dat was toen geen probleem. Ik pak ook vrij snel een taal op. Je mag raden waar het op mis is gegaan uiteindelijk
Kuttyfushoerenzooi. Weer verder zoeken
Wat betaal je nou voor dat stoptreintje? En shiptie ook naar Nijmegen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Dus het is een dag waarop je denkt: beter was je niet opgestaan. Maar een fucking freaking groot pluspunt: IK HEB DE BID GEWONNEN. JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE. De aanbieder heeft het bieden stopgezet en is op het eerste (en dus de mijne) in gegaan
Nou ja, nu maar mijn bed in. Met toch nog een gelukzalige glimlach. Om daarna weer verstoord op te kijken als die naast me weer gaat herrie schoppen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Dus het is een dag waarop je denkt: beter was je niet opgestaan. Maar een fucking freaking groot pluspunt: IK HEB DE BID GEWONNEN. JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE. De aanbieder heeft het bieden stopgezet en is op het eerste (en dus de mijne) in gegaan
Nou ja, nu maar mijn bed in. Met toch nog een gelukzalige glimlach. Om daarna weer verstoord op te kijken als die naast me weer gaat herrie schoppen.
Jaaquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan ben je bijna het spook Nijntje
Wil je de samenvatting nou nog?
Je houdt van mequote:
Nou Nijntje doet een spook na en dan worden haar vriendinnetjes en tante zo bang dat ze wegrennenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaa
en pinguin heeft de trein gewonnen![]()
![]()
slaap lekker pinguin
![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Omg ik wil hemquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou Nijntje doet een spook na en dan worden haar vriendinnetjes en tante zo bang dat ze wegrennenEn dan vindt ze het niet meer leuk en doet ze haar laken af en dan komt iedereen terug
En als ze thuiskomt vraagt d'r mammie of het spook-zijn goed ging en toen zei ze "ja, want iedereen rende weg"
Truequote:Op woensdag 3 februari 2010 23:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
af en toe heb je van die momenten dat het maar goed is dat ik hier kan fokken
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Omg ik wil hem![]()
![]()
![]()
NijntjeIk heb nijntje knuffels
En nijntje dingetjes van Bruna en nijntje toilettas
uhu ja
![]()
13 decemberquote:
Want?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
af en toe heb je van die momenten dat het maar goed is dat ik hier kan fokken
quote:
Als je achteruit kijkt is het heel dichtbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |