quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je achteruit kijkt is het heel dichtbij![]()
Aaarg boeeequote:Op woensdag 3 februari 2010 23:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Fha, ik heb een probleem,
Ik heb 2 kg teveel gewicht in mijn koffer, maar kan nergens op de website van klm vinden hoe ik daarvoor moet betalen als ik incheck via een selfservice check in ding!
Stomme klm met hun gelimiteerde infostroom!
Uuuuuhm, nou voorlopig niet neequote:Op woensdag 3 februari 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja!
Geef je een feestje?
Dan weet ik een cadeautje
Ik heb geen idee, ze is niet komen opdagenquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaarg boeeewas het kado van de stagebegeleider zo groot?
Ik weet het ook niet.. laatste keer dat ik gevlogen heb is echt jaren geleden
Kan je niet wat extra in je handbagage doen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Fha, ik heb een probleem,
Ik heb 2 kg teveel gewicht in mijn koffer, maar kan nergens op de website van klm vinden hoe ik daarvoor moet betalen als ik incheck via een selfservice check in ding!
Stomme klm met hun gelimiteerde infostroom!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Uuuuuhm, nou voorlopig niet neeMaar als.. dan geef ik het door en ben je welkom haha
En als je nou gewoon vier tshirts over elkaar aan doet en vier paar sokken enzo?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:27 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze is niet komen opdagen![]()
En ach, ik zie het anders morgen ook wel, het is maar 2 KG, dat valt nog mee.
Precies, want volgens mij is het best prijzig om per kg te moeten bij betalen...quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet wat extra in je handbagage doen?
Nee dat weegt ook al teveel! dat weegt totaal 11 A 12 KG terwijl dat maar 10 mag zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet wat extra in je handbagage doen?
Dan zou je nog er over kunnen denken een deel per post op te sturen. Of bijbetalen iddquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:36 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nee dat weegt ook al teveel! dat weegt totaal 11 A 12 KG terwijl dat maar 10 mag zijn.
Dat doe ik al, ik heb morgen een tshirt aan met lange mouwen, een tshirt een trui, een jasje, en dan mn winterjas.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:29 schreef Fha het volgende:
[..]
En als je nou gewoon vier tshirts over elkaar aan doet en vier paar sokken enzo?
En wat dom..
Dat is ook heel erg duur!quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zou je nog er over kunnen denken een deel per post op te sturen. Of bijbetalen idd
Wat ik zo snel vinden kan komt het op 15 euro per kilo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:39 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat is ook heel erg duur!
Ik denk dat ik morgen op het vliegveld maar gewoon zie wat er gaat gebeuren, mijn klasgenoot had totaal iets van 6kg teveel mee, en dat was geen probleem omdat het vliegtuig niet helemaal vol zat. Maar daar ga ik niet vanuit in elk geval.
Per nu dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:39 schreef john-frusciante het volgende:
ola![]()
het word tijd dat het lente word
ja ik heb ut nu wel ff gehad, vanaf maart 20 graden en rijzend!quote:
Ja dat had ik ook gezien, dus in dat geval is 2 kg extra niet de grootste ramp, maar het punt is, ik moet inchecken via zo`n incheckapparaat en weet niet hoe het dan werkt met extra kg`s maarja, ik ga morgen gewoon optijd heen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik zo snel vinden kan komt het op 15 euro per kilo.
Mijn stem heb je laiverdquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja ik heb ut nu wel ff gehad, vanaf maart 20 graden en rijzend!
oi btw![]()
Dat moet iig te doen zijn jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:44 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gezien, dus in dat geval is 2 kg extra niet de grootste ramp, maar het punt is, ik moet inchecken via zo`n incheckapparaat en weet niet hoe het dan werkt met extra kg`s maarja, ik ga morgen gewoon optijd heen.
Mn taxi komt om 10 uur, en de rit is ongeveer 25 a 35 minuten, dus moet ik tijd zat hebben.
Mooi. Bel jij even om het te regelen?quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi. Bel jij even om het te regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |