Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Daarom lichtte ik em even toequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zie je dat ik een hoop mis als je even hier niet post
[..]
maak/zoek je die niet zelf?
[KSC #1670] Met krengen van Avatars die maar niet komen.
Ga ik doenquote:
Weet je al wat voor iets je zou willen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:37 schreef Pheno het volgende:
Ik maak ze zelf LL. Nou ja, de ol' one was gejat en geresized.
You may consider that donequote:
nja die 2 dingen weet je iig...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom lichtte ik em even toe
Maar ik ben ook nieuw, sinds gisterIk weet dat jouw vriendje die je al 14 jaar hebt hier ook post en dat jij bij GF gaat werken
Ik ben dus al een beetje bijgepraat
Thanx mupkequote:
Oh ik dacht al...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:37 schreef Pheno het volgende:
Ik maak ze zelf LL. Nou ja, de ol' one was gejat en geresized.
Is het is het is het ........ een pinguin?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben van die kleine, maar ook wel van die grote
een witte buik, een zwarte rug, en twee oranje poten![]()
![]()
Goedemorgen Bengel!quote:
Ik zag jouw naam en moest natuurlijk even gedag komen zeggenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
CG.
Wat doe jij helemaal aan de andere kant van fok.
http://www.pinguins.info/Nederlands/lied.htmlquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Dankjequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt een leuke pinguin.
[..]CG.
Wat doe jij helemaal aan de andere kant van fok.
Dat is lief.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zag jouw naam en moest natuurlijk even gedag komen zeggen
LL. proficiat met je "nieuwe" baan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomende damesdruk hier ineens
Scheetjuhquote:
Morgen!quote:
Wauw, er bestaat een pinguin lied!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.pinguins.info/Nederlands/lied.html
kun je wel zeggenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomende damesdruk hier ineens
LLquote:
quote:
euhm, jij had zelfs een aparte vermeldingquote:
Marijkequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen!![]()
[..]
Wauw, er bestaat een pinguin lied!
Bengelquote:
ooooooooooooh snel editen hequote:
Hijsfijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.pinguins.info/Nederlands/lied.html
je hebt mijn edit dus niet gezienquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
euhm, jij had zelfs een aparte vermelding![]()
terug dus
Hier in ksc? Kom ik al een poosje, soms ook een poos niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:46 schreef Cue_ het volgende:
Zie dat je hier al een tijdje zit.. bevalt goed?
Verleende *NOT* bouwvergunning?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hijsfijn![]()
Ik weet nog iets fijns trouwens. Het begint met "Verleende" en het eindigt op "bouwvergunning"
Ik gok dat jij een bouwvergunning hebt gekregen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hijsfijn![]()
Ik weet nog iets fijns trouwens. Het begint met "Verleende" en het eindigt op "bouwvergunning"
niet snel genoegquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hijsfijn![]()
proficiat flesquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hijsfijn![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt mijn edit dus niet gezien
je bent te oud voor ninja-editsquote:
Een ouwe vertrouwe dusquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier in ksc? Kom ik al een poosje, soms ook een poos niet.
Al voor singles enz.Ja is wel leuk vaak.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Doe dan een Puffinquote:
gelukkig alleen maar daarmeequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
je bent te oud voor ninja-edits
Ze mogen eindelijk beginnen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hijsfijn![]()
Zo nog niet, de meesten weten niet eens wie ik ben.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe dan een PuffinDie zijn zo schattig
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo nog niet, de meesten weten niet eens wie ik ben.
dat zijn de nieuwere, dus meer posten, dan kennen zij jou ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo nog niet, de meesten weten niet eens wie ik ben.
zeg je nu...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig alleen maar daarmee
En ze zijn een beetje sukkelig door hun net iets te ronde lijfjes, als ze vliegen dan lach je je kapotquote:
Gefeliciteerd. Weer een stap dichter bij Fhaquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hijsfijn![]()
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:52 schreef friemelaar het volgende:
Bengel![]()
Cue t![]()
GF![]()
werken ze een beetje door? of zijn ze al klaar ?
hij kijkt zo:quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ze zijn een beetje sukkelig door hun net iets te ronde lijfjes, als ze vliegen dan lach je je kapot
[ afbeelding ]
het schiet natuurlijk weer niet opquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:52 schreef friemelaar het volgende:
Bengel![]()
Cue t![]()
GF![]()
werken ze een beetje door? of zijn ze al klaar ?
Precies. En guess what, ze mogen nog opschieten ookquote:
Hun oogjes staan inderdaad wat raarquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeg je nu...
wacht maar tot je weer rugpijn heb, dan ben je vast te oud voor iets dat je vooraf gedaan hebt
* GF "Ik ben hier ook veels te slim voor"
Jij gaat die bouwvakkers persoonlijk achter de veren aan zitten?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En guess what, ze mogen nog opschieten ook![]()
![]()
Leen een zweepquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het schiet natuurlijk weer niet op
Koesje hoorquote:
Neuj, daarvoor kom ik te weinig. Net als in de andere sc topics.quote:
Ja weet ik. Alleen tja.. ik wil geen gfjes doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:53 schreef Ladylike het volgende:
dat zijn de nieuwere, dus meer posten, dan kennen zij jou ook
Ze zijn schattig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ze zijn een beetje sukkelig door hun net iets te ronde lijfjes, als ze vliegen dan lach je je kapot
[ afbeelding ]
ow polen in dienst?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij gaat die bouwvakkers persoonlijk achter de veren aan zitten?
" KURWA, Durchbouwski en rap!"
quote:
hoeft ook niet, gewoon meer komenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja weet ik. Alleen tja.. ik wil geen gfjes doen.
nu toch wel ja..quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
terug.
en ben je weer bijgeslapen van het weekend
en nou iedere avond op tijd naar bed jongedamequote:
Twoja matkaquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:56 schreef MPG het volgende:
Jij gaat die bouwvakkers persoonlijk achter de veren aan zitten?
" KURWA, Durchbouwski en rap!"
ja pappaquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nou iedere avond op tijd naar bed jongedame
Die hebben onze treinen alquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ow polen in dienst?
nou dan houd je kranen maar in de gaten, fles
die verkopen alles door wat door te verkopen is
zeg dat maar tegen de baas van mn schoonvader, die iedere keer als hij polen in dienst neemt, de douchekoppen en kranen "ineens" kwijt isquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hebben onze treinen alNu klaar met jatten verder
![]()
[ afbeelding ]
Moet je er wel bijzeggen dat dat om te slapen isquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nou iedere avond op tijd naar bed jongedame
Nederlandse bouwvakkers hebben vorstverlet nu, dus er gaat weinig gebeuren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twoja matka
Al ga ik er vanuit dat dit gewoon door Nederlanders gebouwd zal worden, mijn Pools zullen ze ook heus wel begrijpen
JF is niet voor niets op de bank gaan liggen om rust te krijgenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je er wel bijzeggen dat dat om te slapen is...
dat mag weer niet van de politiequote:
Het dooitquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nederlandse bouwvakkers hebben vorstverlet nu, dus er gaat weinig gebeuren.
Ja, maar je hebt een BOUWvergunning. De prodcedure voor de SLOOPvergunning moet nog gestart wordenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso moet er eerst gesloopt worden, en dat kan altijd. Vorst of gene vorst
Nee, die is er ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt een BOUWvergunning. De prodcedure voor de SLOOPvergunning moet nog gestart worden![]()
...
S;lopen ze je buuf erbij?quote:
Goed ideequote:
het zal de 2de wel zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF is niet voor niets op de bank gaan liggen om rust te krijgen
nja dat ie gewoon niet kon slapen en mij niet wilde wekken kan ook de reden zijn...
ik vermoed van welquote:
Kan niet, aannemer failliet omdat het zo lang gevroren heeftquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan niet, aannemer failliet omdat het zo lang gevroren heeft
Hoe ziet de weersverwachting eruit? Komt er weer vorst aan?quote:
v.d. vorstquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe ziet de weersverwachting eruit? Komt er weer vorst aan?
whehehequote:Op woensdag 3 februari 2010 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
v.d. vorst
[ afbeelding ]
Hoop niet voor fles dat ie eraan komt
Anders kom jij eens van je luie reet af, ga je niet op je smoel en eens wat doenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
hou je smoel nou maar en ga gewoon aan het werk jah
Want jij wil hem graagquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
v.d. vorst
[ afbeelding ]
Ja ik beken, ik val op homo'squote:
hij haar nietquote:
Ik had het over Fles, maar goed, als jij liever voor homo's gaat ......quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja ik beken, ik val op homo's
onbereikbaarheid ftw
GMTAquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja ik beken, ik val op homo's
onbereikbaarheid ftw
Fles kan toch nog niet bukkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
v.d. vorst
[ afbeelding ]
*proestquote:
je had het tegen mij hoor... "want jij wilt hem graag?"quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had het over Fles, maar goed, als jij liever voor homo's gaat ......
maar goed..quote:
zou dat een reden voor Peter zijn om niet toe te slaan?quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb zin in nog meer koffieIemand een bakkie?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:10 schreef AskMe het volgende:
mag ik hier gezellig meepraten en doen ?
graagquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb zin in nog meer koffieIemand een bakkie?
tuurlijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:10 schreef AskMe het volgende:
mag ik hier gezellig meepraten en doen ?
Uh ja, dat staat er toch ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je had het tegen mij hoor... "want jij wilt hem graag?"
Hier nog niet helemaal, tis nu 1123 maar ik moet eerst 30 - 45 minuten in de bus zitten voordat ik op het werk ben, dus dan is het wel lunchtijd (hoop ik)quote:
mn zus en mijn vader, maar ikzelf nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:22 schreef AskMe het volgende:
Heeft iemand hier ook een nespresso thuis staan?
O dat is ook zo herkenbaar! Dat ga ik vanaf komende maandag ook weer tegemoetquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:21 schreef Fha het volgende:helluh
Pfff.. net terug van cursus, ligt er alweer een stapel mails te wachten van studiegenoten die het erg moeilijk vinden om zelf na te denken
Is toch wel erg lekker moet ik zeggenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn zus en mijn vader, maar ikzelf niet
Fhaquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:21 schreef Fha het volgende:
helluh
Pfff.. net terug van cursus, ligt er alweer een stapel mails te wachten van studiegenoten die het erg moeilijk vinden om zelf na te denken
tweetyquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:22 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen,
![]()
![]()
![]()
Ben dr maar heel kort hoor, heb zo een afscheidslunch met een aantal collega's
Een shirt van welke club?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:25 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hier nog niet helemaal, tis nu 1123 maar ik moet eerst 30 - 45 minuten in de bus zitten voordat ik op het werk ben, dus dan is het wel lunchtijd (hoop ik)
En daarna ff een voetbalshirt kopen![]()
En dan vanavond voor het laatst fokken in Engeland.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:22 schreef AskMe het volgende:
Boeequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:26 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
O dat is ook zo herkenbaar! Dat ga ik vanaf komende maandag ook weer tegemoet
Arme jij,quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
ik en mijn grote bek ook![]()
ik ben nu officieel print probleem coördinator
Hoiquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:21 schreef Fha het volgende:
helluh
Nee, helaas niet... die zou ik wel graag willenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:22 schreef AskMe het volgende:
Ja, en als je geen emails terug stuurt krijg je de volgende dag de vraag van: Waarom reageer je niet op mijn mails? Zo irritantquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef Fha het volgende:
[..]
BoeeIk vind het zo vermoeiend altijd.
hehe koffiebonen ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel een senseo en een heul groot koffieapparaat
PWNEDquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi
Hoe was de cursus? Waren de cakejes lekker?![]()
En vervelend zijn dat soort dingen
dat kan ik begrijpenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, helaas niet... die zou ik wel graag willen
quote:
over mij gedroomdquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:33 schreef Fha het volgende:
[..]ik moest nog aan je denken
![]()
Donuts![]()
En nouja, ze gingen twee keer rond.. dus
![]()
Gf![]()
ik heb over jou gedroomd!!!
voorlopig niet, ik vind de aankoopprijs een beetje overdreven hoogquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:29 schreef AskMe het volgende:
[..]
Is toch wel erg lekker moet ik zeggen
nog van plan om aan te schaffen ?
Hmmmquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
Een shirt van de WestBromwich Albions!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een shirt van welke club?
Jullie lopen daar wel een uur achter ja
Ja man vet lompquote:
vast wel, maar die mag niet door studenten gebruikt wordenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Arme jij,maar in dat geval heb ik nog wel een vraagje,
nee grapje, ik heb wel een printer probleem, maar daar heb jij vast geen antwoord op. Ik moet weten of er bij mij op school een kleurenprinter is die dubbelzijdig kan printen.
quote:
WTF? Dromen over GF?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:33 schreef Fha het volgende:
![]()
Donuts![]()
![]()
Gf![]()
wiet kopen bij mijquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja man vet lomp![]()
Want jij ging me bellen of ik nog wiet wou kopenEn toen zei ik nee. Dus toen zei je dat het goed was maar dat er nog wel 354 kamers vrij staan in Groningen of ik daar niet iets van wist.
En toen kwam LL nog dat zij ook nog wel iemand wist die minstens 3 kamers kon opeten () en toen kreeg ik een mep van Bolle dus toen werd ik wakker
MPGquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF? Dromen over GF?
Enne, check je MSN ff
quote:
MPGquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF? Dromen over GF?
Enne, check je MSN ff
Mimi aan het werk gezet?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
werklui zijn klaar kan ik weer opnieuw gaan dweilen
3 kamers opeten? damn dan heb je pas hongerquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja man vet lomp![]()
Want jij ging me bellen of ik nog wiet wou kopenEn toen zei ik nee. Dus toen zei je dat het goed was maar dat er nog wel 354 kamers vrij staan in Groningen of ik daar niet iets van wist.
En toen kwam LL nog dat zij ook nog wel iemand wist die minstens 3 kamers kon opeten () en toen kreeg ik een mep van Bolle dus toen werd ik wakker
neuquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hmmm
dat zijn meestal flut problemen, meestal door de gebruiker zelf veroorzaakt
Geel vogeltjequote:
Ja ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat.. maar in mijn droom zijn ze wel vreemd hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:41 schreef Ladylike het volgende:
3 kamers opeten? damn dan heb je pas honger
ik ben al blij dat ik een halve kilo biefstuk op krijg
die is er vanavond pasquote:
dus die steaks van 1100 gram gaan niet doorquote:[..]
3 kamers opeten? damn dan heb je pas honger
ik ben al blij dat ik een halve kilo biefstuk op krijg
maar jij gaat dat helemaal oplossenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neuer is een migratie geweest en die ging net niet soepel.
helemaal niet soepel eigenlijk.
IRL ook wel hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat.. maar in mijn droom zijn ze wel vreemd hoor![]()
![]()
Noem ook eens een topclub danquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Een shirt van de WestBromwich Albions!
in het echt ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat.. maar in mijn droom zijn ze wel vreemd hoor![]()
![]()
Ja, dat was een inkoppertje! Moest gemaakt worden, dat begrijpt u vast.quote:
zeker wel, kan ik er vijf van op (minimaal toch)quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is er vanavond pas![]()
[..]
dus die steaks van 110 gram gaan niet door
die liefde is nou wel overquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:44 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, dat was een inkoppertje! Moest gemaakt worden, dat begrijpt u vast.
en GF you know u still love me
daar hou ik je aanquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeker wel, kan ik er vijf van op (minimaal toch)
als ik de sla en frites achterwege laat vast nog wel meer
Ze doen het best goed hoor!quote:
wandel zequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ze doen het best goed hoor!
Maar ik ga nu eens ff afsluiten en naar de bushalte lopen.
Neehoor, ik weet het zeker!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die liefde is nou wel over![]()
[..]
daar hou ik je aan
Aan mij gedacht?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:33 schreef Fha het volgende:
![]()
Donuts![]()
![]()
Gf![]()
Ja omdat ik dus ging kijken wat voor eten er wasquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan mij gedacht?![]()
Whehehe, jij hebt genoeg gehad dus voor de rest van de dag?![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja omdat ik dus ging kijken wat voor eten er was
En nee joh, ik ga nu gewoon nasi opwarmen hoor
Ze zei gister dat ze zich zou volproppenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:50 schreef Ladylike het volgende:
2 donuts voor de hele dag?
jij moet mager zijn Marijke
* klikt op fobo
Ik wel, TE mager vond ik dit weekend, toen ik weer eens in een grote spiegel keekquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Lekker, smakelijk alvast!![]()
[..]
Ze zei gister dat ze zich zou volproppen![]()
Maar ik ben niet mager hoor, alles behalve zelfs
![]()
Dankuquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Lekker, smakelijk alvast!![]()
[..]
Ze zei gister dat ze zich zou volproppen![]()
Maar ik ben niet mager hoor, alles behalve zelfs
![]()
Oeh, da's ook niet fijn... Nee, ik ben altijd al stevig geweest maar door een wat minder leuke periode ben ik best veel aangekomenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wel, TE mager vond ik dit weekend, toen ik weer eens in een grote spiegel keek
vreet me te pletter hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wel, TE mager vond ik dit weekend, toen ik weer eens in een grote spiegel keek
vreet me te pletter hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Danku![]()
En ik wou het ook, maar iedereen keek me heel raar aantoen durfde ik niet meer
alleen tieten, de rest eet ik zelf wel bijquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, da's ook niet fijn... Nee, ik ben altijd al stevig geweest maar door een wat minder leuke periode ben ik best veel aangekomenDaar voel ik me dus ook niet blij mee... Jij wat van mij hebben?
vast welquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
we zullen wat meer eten voor je klaar maken![]()
als je straks van de stress af bent kom je vanzelf wel weer aan
of bollequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL Ik zie dat echt zo voor me nu!!! Whehehe, jij azend op de donuts!
En dan van die vreemde blikken
Je had je monstertje mee moeten nemen, had die ze kunnen pikken voor je
![]()
Sorry, mijn tieten is het enige waar ik wel blij mee ben, dus die krijg je niet!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen tieten, de rest eet ik zelf wel bij
Ben gisteren goed begonnen, 3 keer andijviestampot opgeschept
[..]
vast wel
Ik denk dat Bolle ze zelf had gehouden jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of bolle
alleen dan had Fha zelf ook niks gehad
sgoedquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, mijn tieten is het enige waar ik wel blij mee ben, dus die krijg je niet!![]()
Maar je kunt natuurlijk ook wat van m'n lijf in je tieten stoppen, komt het alsnog goed
![]()
dan gaat het de goede kant opquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen tieten, de rest eet ik zelf wel bij
Ben gisteren goed begonnen, 3 keer andijviestampot opgeschept
quote:[..]
vast wel
EN toetjequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan gaat het de goede kant op![]()
[..]
![]()
Vanavond is het weer, ik zal hem meenemen voor het geval er dan ook eten isquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL Ik zie dat echt zo voor me nu!!! Whehehe, jij azend op de donuts!
En dan van die vreemde blikken
Je had je monstertje mee moeten nemen, had die ze kunnen pikken voor je
![]()
das niet handig iddquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of bolle
alleen dan had Fha zelf ook niks gehad
jij hebt in de koeling gespiektquote:
In die van mn schoonouders jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt in de koeling gespiekt
Jij lurker!quote:
Whehehe, slim!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Vanavond is het weer, ik zal hem meenemen voor het geval er dan ook eten is
[..]
das niet handig idd
en niet over mij dromenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja man vet lomp![]()
ik ben heulemaal niet jouw schoonouderquote:
Voor mijn vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Whehehe, slim!![]()
Wat voor cursus volg je als ik vragen mag?
fleske is jaloersquote:
Oeh, dat is best heftig vrijwilligerswerk... Jij doet dan een soort van stervensbegeleiding schat ik in, of vergis ik me?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Voor mijn vrijwilligerswerkIk werk bij stichting thuis sterven en dan moet je ook nog een cursus doen
Het heeft niet heel veel toegevoegde waarde voor het werk zelf vind ik, maar wel boeiend om verschillende visies te horen etc
Ik heb vanacht nog een natte droom over jou gehad, mn hele bed was zeikenatquote:
Over wat?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
'k moet toch kijken of we wel de waarheid spreken![]()
Dat is geen uitzondering dus dat vertel ik niet meerquote:
Niet helemaal stervensbegeleiding neequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, dat is best heftig vrijwilligerswerk... Jij doet dan een soort van stervensbegeleiding schat ik in, of vergis ik me?Wel heel mooi werk.. maar ik zou dat niet kunnen denk ik..
En er zijn donuts
en ik weet hoe je hebt gedroomdquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb vanacht nog een natte droom over jou gehad, mn hele bed was zeikenat
Vast wel jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb vanacht nog een natte droom over jou gehad, mn hele bed was zeikenat
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, da's ook niet fijn... Nee, ik ben altijd al stevig geweest maar door een wat minder leuke periode ben ik best veel aangekomenDaar voel ik me dus ook niet blij mee... Jij wat van mij hebben?
Okee, meer waken dus. Alsnog best inspannend lijkt me...quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is geen uitzondering dus dat vertel ik niet meer![]()
![]()
[..]
Niet helemaal stervensbegeleiding neeDat is veel actiever. Wij zijn er alleen 's nachts, zodat mantelzorgers gewoon kunnen slapen enzo
Whehehe, dat snap ik toch welquote:
sssssssssstquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik weet hoe je hebt gedroomd
Ik zal de droom zo uitleggenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel jaJij incontinente brandkraan
![]()
TETTEN!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehe, dat snap ik toch welJust checking dat het niet om m'n tieten ging
![]()
![]()
Maar op die foto's is niet veel te zien hoor
Ik denk persoonlijk dat friemel al genoeg tieten in zijn vrije tijd ziet zodat hij niet zoals vele trieste fokkertjes fobo's daarvoor hoeft te checkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sssssssssst
[..]
Ik zal de droom zo uitleggen
Hahaha, ja geen flauw idee!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat friemel al genoeg tieten in zijn vrije tijd ziet zodat hij niet zoals vele trieste fokkertjes fobo's daarvoor hoeft te checken
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat friemel al genoeg tieten in zijn vrije tijd ziet zodat hij niet zoals vele trieste fokkertjes fobo's daarvoor hoeft te checken
waar denk je dat wij hem van kennenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha, ja geen flauw idee!Zie Friemel vandaag pas voor het eerst he?
![]()
Geen flauw ideequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar denk je dat wij hem van kennen
Waken inderdaadquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, meer waken dus. Alsnog best inspannend lijkt me...Doe je het al lang?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik heb er bewondering voor dat je het kuntquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Waken inderdaadSinds september geloof ik
En daar moet je wel tegen kunnen inderdaad
Oeh, van GF z'n club?quote:
I knew itquote:
sssssssssst jij hebt ook beroepsgeheimquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Maar komt bijna iedereen hier in GF zijn zaak, of vergis ik me?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I knew it
[..]
sssssssssst jij hebt ook beroepsgeheim
Je link doet het nietquote:
ze staan toch met body sierraden bij onsquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I knew it
[..]
sssssssssst jij hebt ook beroepsgeheim
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er bewondering voor dat je het kunt![]()
Ikke nie, Fles nie, Marc nie, MPG nie... genoeg nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar komt bijna iedereen hier in GF zijn zaak, of vergis ik me?![]()
ze willen het welquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee, 2quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor
Ik werk er al bijna 3 jaar
JF werkt er ook soms als inval-DJ
en wij beiden stappen daar...
Voor de rest van KSC kan en mag ik niet spreken (immers, wie ben ik om bekend te maken dat iemand naar een club gaat) maar volgens mij is er tot nu toe pas 1 KSC-er (buiten GF, JF en ik) geweest
Oh ja? nooit gezien die mensenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze staan toch met body sierraden bij ons
maar mogen/durven nietquote:
anderhalf, de partner post hier niet meerquote:
Leugens!!quote:
toen hoefde jij niet te werkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja? nooit gezien die mensen
[..]
maar mogen/durven niet
dan moet je met nieuwjaar komenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Leugens!!Al wil ik best komen eten
Schokkend heh?
truequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toen hoefde jij niet te werken
als jij zou komen moeten we heel veel eten makenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Leugens!!Al wil ik best komen eten
Schokkend heh?
Alsjeblieftquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:18 schreef Fha het volgende:
[..]dank
[..]
Ikke nie, Fles nie, Marc nie, MPG nie... genoeg niet
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor
Ik werk er al bijna 3 jaar
JF werkt er ook soms als inval-DJ
en wij beiden stappen daar...
Voor de rest van KSC kan en mag ik niet spreken (immers, wie ben ik om bekend te maken dat iemand naar een club gaat) maar volgens mij is er tot nu toe pas 1 KSC-er (buiten GF, JF en ik) geweest
HIER!quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan moet je met nieuwjaar komen
goddamn wat was er toen veel en lekker eten
(nja ik ben fan van koud eten en dat was er echt in overvloed)
hier haak ik op in:quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
En jeuj!Want ik durf stiekem niet naar dat soort zaken
![]()
Zo te lezen was er over, dus dan zorg ik gewoon dat het op komtquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jij zou komen moeten we heel veel eten maken
en dan heb ik nog meegenomen...quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en wat hebben we veel weg kunnen gooien
dat had jij niet op gekregenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo te lezen was er over, dus dan zorg ik gewoon dat het op komt
Ja, dat geloof ik eigenlijk graag... Maar komen er ook gewoon mensen voor de gezellig dan? Dus om alleen lekker aan de bar te hangen? Dat lijkt me dan ook al een stuk laagdrempeligerquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier haak ik op in:
99% van de eerste-keer-mensen is ook bloednerveus
die drempel is wel een meter hoog...
en na afloop vonden ze het stom dat die drempel zo hoog was, want het bleek kei gezellig
oh ja, nog nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL heb je al tegen fles je droom verteld
Wie is Fles als ik vragen mag?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja, nog niet
wil je het in PM fles, of mag ik het openbaar maken?
Maar met een dierbare is het ook heel anders laiverdquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
AlsjeblieftIk meen het echt! Ik heb het met wat dierbaren mee gemaakt, ik kan dat echt niet
Veel te beladen enzo...
het is eigenlijk gewoon een cafe/restaurant waar meer kan en magquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik eigenlijk graag... Maar komen er ook gewoon mensen voor de gezellig dan? Dus om alleen lekker aan de bar te hangen? Dat lijkt me dan ook al een stuk laagdrempeliger
ja joh, je wilt niet weten hoe veel mensen niets sexueels doenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik eigenlijk graag... Maar komen er ook gewoon mensen voor de gezellig dan? Dus om alleen lekker aan de bar te hangen? Dat lijkt me dan ook al een stuk laagdrempeliger
Ja, tuurlijk is dat anders dan met een dierbarequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar met een dierbare is het ook heel anders laiverdIk kom binnen bij mensen die ik niet ken, maak een praatje, probeer 8 uur lang wakker te blijven, dan zet ik even thee en dan ga ik weer naar huis. Soms kom je nog een keer terug, meestal is de persoon al overleden. Daar zit vrij weinig emotie achter verder. Het doet me wel wat natuurlijk, maar ik ken ze verder niet en als ik de deur dichttrek, trek ik de deur dus dicht en is het klaar en ga ik lekker slapen en daarna leuke dingen doen
Dr Flashquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie is Fles als ik vragen mag?
dr flashquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie is Fles als ik vragen mag?
zolang je het idd maar achter die deur (kunt) laat(en)quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar met een dierbare is het ook heel anders laiverdIk kom binnen bij mensen die ik niet ken, maak een praatje, probeer 8 uur lang wakker te blijven, dan zet ik even thee en dan ga ik weer naar huis. Soms kom je nog een keer terug, meestal is de persoon al overleden. Daar zit vrij weinig emotie achter verder. Het doet me wel wat natuurlijk, maar ik ken ze verder niet en als ik de deur dichttrek, trek ik de deur dus dicht en is het klaar en ga ik lekker slapen en daarna leuke dingen doen
Kijk, dat verduidelijkt het wat voor mij!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het si eigenlijk gewoon een cafe/restaurant waar meer kan en mag
Op die manierquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja joh, je wilt niet weten hoe veel mensen niets sexueels doen
er komt sowieso 1 stelletje waar ik zeker van weet dat die nooit iets zullen doen. Zij houdt er echter van om zich wel uitdagend te kleden, maar wordt in het gewone uitgaanscircuit lastig gevallen. In parenclubs zijn de mannen wat minder puberaal en handtastelijk, dus komen ze bij ons stappen
quote:
Dankquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dr flash
[..]
zolang je het idd maar achter die deur (kunt) laat(en)
er komen ook genoeg vrouwen en mannen alleenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk, dat verduidelijkt het wat voor mij!Dan durf ik ook wel
![]()
Alleen heb ik dus geen partner meer
![]()
[..]
Op die manierJa, dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen ja
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:28 schreef Ladylike het volgende:
zolang je het idd maar achter die deur (kunt) laat(en)
Ja, maar gf weet dat zelf niet dat ik het ben.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er komen ook genoeg vrouwen en mannen alleen
Whehehehe, vanaf nu let ie op! Als ie een man met treintjes ziet of iets Japannigs heeft, dan weet ie genoegquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar gf weet dat zelf niet dat ik het ben.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ola schatquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:32 schreef john-frusciante het volgende:
Het is hetelfde als een sexshop voor de eerste ingaan, knikkende knieen bezweet voorhoofd![]()
2x heb je dat veel minder![]()
o ja oye como va allemaal
jij bent die pinguin die stil in de hoek staatquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
JFquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:32 schreef john-frusciante het volgende:
Het is hetelfde als een sexshop voor de eerste ingaan, knikkende knieen bezweet voorhoofd![]()
dat hoeft niet, als de sushi snel op is en iemand draagt een slippenjas weet je genoegquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehehe, vanaf nu let ie op! Als ie een man met treintjes ziet of iets Japannigs heeft, dan weet ie genoeg
Dat had ik dan weer helemaal nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:32 schreef john-frusciante het volgende:
Hihihiquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat wilde ik net zeggen
ze mag best alleen komen
met treintjes is flesquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehehe, vanaf nu let ie op! Als ie een man met treintjes ziet of iets Japannigs heeft, dan weet ie genoeg
whehehehequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat hoeft niet, als de sushi snel op is en iemand draagt een slippenjas weet je genoeg
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent die pinguin die stil in de hoek staat
Ja, het is die man die sushi eet van vrouwenlijven!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat hoeft niet, als de sushi snel op is en iemand draagt een slippenjas weet je genoeg
Pinguin ookquote:
Pheno spaarde toch de japanse treintje?quote:
GMTAquote:
Noem dat maar stilquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent die pinguin die stil in de hoek staat
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
alleen maar japanse treintjesquote:
gedempt getril hoor je niet door de muziekquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Noem dat maar stil
https://www.erotik-form.c(...)KKrbR3QTAMPatH2Y0zEF
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gedempt getril hoor je niet door de muziek
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gedempt getril hoor je niet door de muziek
Oh ja, dan fluistert de advertentiemaker wel erg hardquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het alleen wel verbazingwekkend dat ze in de advertenties e.d. het over "fluisterstil" durven te hebben
Fles weet veel meer van treinen. Ik ben gewoonweg een japanofiel. En dat het OV daar nou eenmaal een sterk punt is weet ik er wat van af. Ik kan iig prima de weg vinden op de kaarten daar, erger is het als je de tweede keer er bent dat je gewoonweg meteen de juiste metro in stapt omdat je weet waar je moet zijn. Ik ken het plan van Tokio beter dan van Nederlandquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen maar japanse treintjes![]()
ik kan beter zeggen diegene die foto's maakt van de bordjes is flash
Elke vrouw reageert anders inderdaad. Liever wat meer herrie dan dat zachte gehmmpfff.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het alleen wel verbazingwekkend dat ze in de advertenties e.d. het over "fluisterstil" durven te hebben
af en toe vraag ik me af of mensen om je heen zich geen zorgen om jou makenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fles weet veel meer van treinen. Ik ben gewoonweg een japanofiel. En dat het OV daar nou eenmaal een sterk punt is weet ik er wat van af. Ik kan iig prima de weg vinden op de kaarten daar, erger is het als je de tweede keer er bent dat je gewoonweg meteen de juiste metro in stapt omdat je weet waar je moet zijn. Ik ken het plan van Tokio beter dan van Nederland
Ja, mijn definitie is ook andersquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, dan fluistert de advertentiemaker wel erg hard
Ehm , we hebben het volgens mij over 2 verschillende dingenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elke vrouw reageert anders inderdaad. Liever wat meer herrie dan dat zachte gehmmpfff.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Noem dat maar stil
https://www.erotik-form.c(...)KKrbR3QTAMPatH2Y0zEF
whehehequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ze verneuken ook alles, Fun Factory was vroeger een kinderprogramma niet een dildo
Ja want de buurman mag natuurlijk niet weten dat je jezelf ligt te plezierenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, mijn definitie is ook anders![]()
Ah well... het zal wel zorgen voor extra verkopen
Ik weet het. Met die toffe tekenfilmsquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ze verneuken ook alles, Fun Factory was vroeger een kinderprogramma niet een dildo
Al jaren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
af en toe vraag ik me af of mensen om je heen zich geen zorgen om jou maken
straks te koop bij Cristine Le Duc: De Teletubbie vibratorquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja stel je voor, zo'n kettingzaag geluidquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja want de buurman mag natuurlijk niet weten dat je jezelf ligt te plezieren
Oh dan is het goed en hoef ik geen hulpinstanties in te schakelenquote:
heb jij al een meneer de uil?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
straks te koop bij Cristine Le Duc: De Teletubbie vibrator
Met aggregaatquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja stel je voor, zo'n kettingzaag geluid
nee, die zijn snaveltje prikt te veelquote:
Is maar goed dat ik een buurvrouw heb danquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja want de buurman mag natuurlijk niet weten dat je jezelf ligt te plezieren
Die moet ik!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
straks te koop bij Cristine Le Duc: De Teletubbie vibrator
Die konden me al niet helpenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dan is het goed en hoef ik geen hulpinstanties in te schakelen
Whehehehequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, die zijn snaveltje prikt te veel
zoefzoef trilt wel hard
mevrouw de mier is een hele kleine vibo
oh jezus, ik bedenk nu een hele lijn
* Gaat snel patent regelen
Nou daar ging mijn theequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:44 schreef Ladylike het volgende:
nee, die zijn snaveltje prikt te veel
faillissement al aangevraagd dan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die konden me al niet helpenKost je trouwens een godvermogen, zo'n psych.
sorriequote:
en dan je kleine die rustig ermee speelt, immers het zijn de figuurtjes van zijn favo showquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WheheheheIk zie het ook zo voor me!
![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja stel je voor, zo'n kettingzaag geluid![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan je kleine die rustig ermee speelt, immers het zijn de figuurtjes van zijn favo show
Die vind ik meer geschikt als buttplugquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Is leuk als je bezoek krijgt
Zullen we dan ook een barbapappa lijn uitbrengen?![]()
Mental image bij een barbabobquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
he, een tril naaldquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier is zo'n ding op benzine
http://askalexia.com/2008(...)n-figurine-vibrator/quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan je kleine die rustig ermee speelt, immers het zijn de figuurtjes van zijn favo show
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier is zo'n ding op benzine
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Die vind ik meer geschikt als buttplug
Sorryquote:
Ja!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
[..]
flexibele, in alle vormen buigbaren dildo's
zullen we een webshop opstarten? nu nog een productiebedrijf vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |