In die van mn schoonouders jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt in de koeling gespiekt
Jij lurker!quote:
Whehehe, slim!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Vanavond is het weer, ik zal hem meenemen voor het geval er dan ook eten is
[..]
das niet handig idd
en niet over mij dromenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja man vet lomp![]()
Want jij ging me bellen of ik nog wiet wou kopenEn toen zei ik nee. Dus toen zei je dat het goed was maar dat er nog wel 354 kamers vrij staan in Groningen of ik daar niet iets van wist.
En toen kwam LL nog dat zij ook nog wel iemand wist die minstens 3 kamers kon opeten () en toen kreeg ik een mep van Bolle dus toen werd ik wakker
ik ben heulemaal niet jouw schoonouderquote:
Voor mijn vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Whehehe, slim!![]()
Wat voor cursus volg je als ik vragen mag?
fleske is jaloersquote:
Oeh, dat is best heftig vrijwilligerswerk... Jij doet dan een soort van stervensbegeleiding schat ik in, of vergis ik me?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Voor mijn vrijwilligerswerkIk werk bij stichting thuis sterven en dan moet je ook nog een cursus doen
Het heeft niet heel veel toegevoegde waarde voor het werk zelf vind ik, maar wel boeiend om verschillende visies te horen etc
Ik heb vanacht nog een natte droom over jou gehad, mn hele bed was zeikenatquote:
Over wat?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
'k moet toch kijken of we wel de waarheid spreken![]()
Dat is geen uitzondering dus dat vertel ik niet meerquote:
Niet helemaal stervensbegeleiding neequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, dat is best heftig vrijwilligerswerk... Jij doet dan een soort van stervensbegeleiding schat ik in, of vergis ik me?Wel heel mooi werk.. maar ik zou dat niet kunnen denk ik..
En er zijn donuts
en ik weet hoe je hebt gedroomdquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb vanacht nog een natte droom over jou gehad, mn hele bed was zeikenat
Vast wel jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb vanacht nog een natte droom over jou gehad, mn hele bed was zeikenat
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, da's ook niet fijn... Nee, ik ben altijd al stevig geweest maar door een wat minder leuke periode ben ik best veel aangekomenDaar voel ik me dus ook niet blij mee... Jij wat van mij hebben?
Okee, meer waken dus. Alsnog best inspannend lijkt me...quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is geen uitzondering dus dat vertel ik niet meer![]()
![]()
[..]
Niet helemaal stervensbegeleiding neeDat is veel actiever. Wij zijn er alleen 's nachts, zodat mantelzorgers gewoon kunnen slapen enzo
Whehehe, dat snap ik toch welquote:
sssssssssstquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik weet hoe je hebt gedroomd
Ik zal de droom zo uitleggenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel jaJij incontinente brandkraan
![]()
TETTEN!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehe, dat snap ik toch welJust checking dat het niet om m'n tieten ging
![]()
![]()
Maar op die foto's is niet veel te zien hoor
Ik denk persoonlijk dat friemel al genoeg tieten in zijn vrije tijd ziet zodat hij niet zoals vele trieste fokkertjes fobo's daarvoor hoeft te checkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sssssssssst
[..]
Ik zal de droom zo uitleggen
Hahaha, ja geen flauw idee!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat friemel al genoeg tieten in zijn vrije tijd ziet zodat hij niet zoals vele trieste fokkertjes fobo's daarvoor hoeft te checken
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat friemel al genoeg tieten in zijn vrije tijd ziet zodat hij niet zoals vele trieste fokkertjes fobo's daarvoor hoeft te checken
waar denk je dat wij hem van kennenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha, ja geen flauw idee!Zie Friemel vandaag pas voor het eerst he?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |