die liefde is nou wel overquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:44 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, dat was een inkoppertje! Moest gemaakt worden, dat begrijpt u vast.
en GF you know u still love me
daar hou ik je aanquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeker wel, kan ik er vijf van op (minimaal toch)
als ik de sla en frites achterwege laat vast nog wel meer
Ze doen het best goed hoor!quote:
wandel zequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ze doen het best goed hoor!
Maar ik ga nu eens ff afsluiten en naar de bushalte lopen.
Neehoor, ik weet het zeker!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die liefde is nou wel over![]()
[..]
daar hou ik je aan
Aan mij gedacht?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:33 schreef Fha het volgende:
[..]ik moest nog aan je denken
![]()
Donuts![]()
En nouja, ze gingen twee keer rond.. dus
![]()
Gf![]()
ik heb over jou gedroomd!!!
Ja omdat ik dus ging kijken wat voor eten er wasquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan mij gedacht?![]()
Whehehe, jij hebt genoeg gehad dus voor de rest van de dag?![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja omdat ik dus ging kijken wat voor eten er was
En nee joh, ik ga nu gewoon nasi opwarmen hoor
Ze zei gister dat ze zich zou volproppenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:50 schreef Ladylike het volgende:
2 donuts voor de hele dag?
jij moet mager zijn Marijke
* klikt op fobo
Ik wel, TE mager vond ik dit weekend, toen ik weer eens in een grote spiegel keekquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Lekker, smakelijk alvast!![]()
[..]
Ze zei gister dat ze zich zou volproppen![]()
Maar ik ben niet mager hoor, alles behalve zelfs
![]()
Dankuquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Lekker, smakelijk alvast!![]()
[..]
Ze zei gister dat ze zich zou volproppen![]()
Maar ik ben niet mager hoor, alles behalve zelfs
![]()
Oeh, da's ook niet fijn... Nee, ik ben altijd al stevig geweest maar door een wat minder leuke periode ben ik best veel aangekomenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wel, TE mager vond ik dit weekend, toen ik weer eens in een grote spiegel keek
vreet me te pletter hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wel, TE mager vond ik dit weekend, toen ik weer eens in een grote spiegel keek
vreet me te pletter hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Danku![]()
En ik wou het ook, maar iedereen keek me heel raar aantoen durfde ik niet meer
alleen tieten, de rest eet ik zelf wel bijquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, da's ook niet fijn... Nee, ik ben altijd al stevig geweest maar door een wat minder leuke periode ben ik best veel aangekomenDaar voel ik me dus ook niet blij mee... Jij wat van mij hebben?
vast welquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
we zullen wat meer eten voor je klaar maken![]()
als je straks van de stress af bent kom je vanzelf wel weer aan
of bollequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL Ik zie dat echt zo voor me nu!!! Whehehe, jij azend op de donuts!
En dan van die vreemde blikken
Je had je monstertje mee moeten nemen, had die ze kunnen pikken voor je
![]()
Sorry, mijn tieten is het enige waar ik wel blij mee ben, dus die krijg je niet!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen tieten, de rest eet ik zelf wel bij
Ben gisteren goed begonnen, 3 keer andijviestampot opgeschept
[..]
vast wel
Ik denk dat Bolle ze zelf had gehouden jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of bolle
alleen dan had Fha zelf ook niks gehad
sgoedquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, mijn tieten is het enige waar ik wel blij mee ben, dus die krijg je niet!![]()
Maar je kunt natuurlijk ook wat van m'n lijf in je tieten stoppen, komt het alsnog goed
![]()
dan gaat het de goede kant opquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen tieten, de rest eet ik zelf wel bij
Ben gisteren goed begonnen, 3 keer andijviestampot opgeschept
quote:[..]
vast wel
EN toetjequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan gaat het de goede kant op![]()
[..]
![]()
Vanavond is het weer, ik zal hem meenemen voor het geval er dan ook eten isquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL Ik zie dat echt zo voor me nu!!! Whehehe, jij azend op de donuts!
En dan van die vreemde blikken
Je had je monstertje mee moeten nemen, had die ze kunnen pikken voor je
![]()
das niet handig iddquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of bolle
alleen dan had Fha zelf ook niks gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |