quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi
Hoe was de cursus? Waren de cakejes lekker?![]()
En vervelend zijn dat soort dingen
dat kan ik begrijpenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, helaas niet... die zou ik wel graag willen
quote:
over mij gedroomdquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:33 schreef Fha het volgende:
[..]ik moest nog aan je denken
![]()
Donuts![]()
En nouja, ze gingen twee keer rond.. dus
![]()
Gf![]()
ik heb over jou gedroomd!!!
voorlopig niet, ik vind de aankoopprijs een beetje overdreven hoogquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:29 schreef AskMe het volgende:
[..]
Is toch wel erg lekker moet ik zeggen
nog van plan om aan te schaffen ?
Hmmmquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
ik en mijn grote bek ook![]()
ik ben nu officieel print probleem coördinator
Een shirt van de WestBromwich Albions!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een shirt van welke club?
Jullie lopen daar wel een uur achter ja
Ja man vet lompquote:
vast wel, maar die mag niet door studenten gebruikt wordenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Arme jij,maar in dat geval heb ik nog wel een vraagje,
nee grapje, ik heb wel een printer probleem, maar daar heb jij vast geen antwoord op. Ik moet weten of er bij mij op school een kleurenprinter is die dubbelzijdig kan printen.
quote:
WTF? Dromen over GF?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:33 schreef Fha het volgende:
[..]ik moest nog aan je denken
![]()
Donuts![]()
En nouja, ze gingen twee keer rond.. dus
![]()
Gf![]()
ik heb over jou gedroomd!!!
wiet kopen bij mijquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja man vet lomp![]()
Want jij ging me bellen of ik nog wiet wou kopenEn toen zei ik nee. Dus toen zei je dat het goed was maar dat er nog wel 354 kamers vrij staan in Groningen of ik daar niet iets van wist.
En toen kwam LL nog dat zij ook nog wel iemand wist die minstens 3 kamers kon opeten () en toen kreeg ik een mep van Bolle dus toen werd ik wakker
MPGquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF? Dromen over GF?
Enne, check je MSN ff
quote:
MPGquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF? Dromen over GF?
Enne, check je MSN ff
Mimi aan het werk gezet?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
werklui zijn klaar kan ik weer opnieuw gaan dweilen
3 kamers opeten? damn dan heb je pas hongerquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja man vet lomp![]()
Want jij ging me bellen of ik nog wiet wou kopenEn toen zei ik nee. Dus toen zei je dat het goed was maar dat er nog wel 354 kamers vrij staan in Groningen of ik daar niet iets van wist.
En toen kwam LL nog dat zij ook nog wel iemand wist die minstens 3 kamers kon opeten () en toen kreeg ik een mep van Bolle dus toen werd ik wakker
neuquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hmmm
dat zijn meestal flut problemen, meestal door de gebruiker zelf veroorzaakt
Geel vogeltjequote:
Ja ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat.. maar in mijn droom zijn ze wel vreemd hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:41 schreef Ladylike het volgende:
3 kamers opeten? damn dan heb je pas honger
ik ben al blij dat ik een halve kilo biefstuk op krijg
die is er vanavond pasquote:
dus die steaks van 1100 gram gaan niet doorquote:[..]
3 kamers opeten? damn dan heb je pas honger
ik ben al blij dat ik een halve kilo biefstuk op krijg
maar jij gaat dat helemaal oplossenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neuer is een migratie geweest en die ging net niet soepel.
helemaal niet soepel eigenlijk.
IRL ook wel hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat.. maar in mijn droom zijn ze wel vreemd hoor![]()
![]()
Noem ook eens een topclub danquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Een shirt van de WestBromwich Albions!
in het echt ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat.. maar in mijn droom zijn ze wel vreemd hoor![]()
![]()
Ja, dat was een inkoppertje! Moest gemaakt worden, dat begrijpt u vast.quote:
zeker wel, kan ik er vijf van op (minimaal toch)quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is er vanavond pas![]()
[..]
dus die steaks van 110 gram gaan niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |