hij kijkt zo:quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ze zijn een beetje sukkelig door hun net iets te ronde lijfjes, als ze vliegen dan lach je je kapot
[ afbeelding ]
het schiet natuurlijk weer niet opquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:52 schreef friemelaar het volgende:
Bengel![]()
Cue t![]()
GF![]()
werken ze een beetje door? of zijn ze al klaar ?
Precies. En guess what, ze mogen nog opschieten ookquote:
Hun oogjes staan inderdaad wat raarquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeg je nu...
wacht maar tot je weer rugpijn heb, dan ben je vast te oud voor iets dat je vooraf gedaan hebt
* GF "Ik ben hier ook veels te slim voor"
Jij gaat die bouwvakkers persoonlijk achter de veren aan zitten?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En guess what, ze mogen nog opschieten ook![]()
![]()
Leen een zweepquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het schiet natuurlijk weer niet op
Koesje hoorquote:
Neuj, daarvoor kom ik te weinig. Net als in de andere sc topics.quote:
Ja weet ik. Alleen tja.. ik wil geen gfjes doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:53 schreef Ladylike het volgende:
dat zijn de nieuwere, dus meer posten, dan kennen zij jou ook
Ze zijn schattig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ze zijn een beetje sukkelig door hun net iets te ronde lijfjes, als ze vliegen dan lach je je kapot
[ afbeelding ]
ow polen in dienst?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij gaat die bouwvakkers persoonlijk achter de veren aan zitten?
" KURWA, Durchbouwski en rap!"
quote:
hoeft ook niet, gewoon meer komenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja weet ik. Alleen tja.. ik wil geen gfjes doen.
nu toch wel ja..quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
terug.
en ben je weer bijgeslapen van het weekend
en nou iedere avond op tijd naar bed jongedamequote:
Twoja matkaquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:56 schreef MPG het volgende:
Jij gaat die bouwvakkers persoonlijk achter de veren aan zitten?
" KURWA, Durchbouwski en rap!"
ja pappaquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nou iedere avond op tijd naar bed jongedame
Die hebben onze treinen alquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ow polen in dienst?
nou dan houd je kranen maar in de gaten, fles
die verkopen alles door wat door te verkopen is
zeg dat maar tegen de baas van mn schoonvader, die iedere keer als hij polen in dienst neemt, de douchekoppen en kranen "ineens" kwijt isquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hebben onze treinen alNu klaar met jatten verder
![]()
[ afbeelding ]
Moet je er wel bijzeggen dat dat om te slapen isquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nou iedere avond op tijd naar bed jongedame
Nederlandse bouwvakkers hebben vorstverlet nu, dus er gaat weinig gebeuren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twoja matka
Al ga ik er vanuit dat dit gewoon door Nederlanders gebouwd zal worden, mijn Pools zullen ze ook heus wel begrijpen
JF is niet voor niets op de bank gaan liggen om rust te krijgenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je er wel bijzeggen dat dat om te slapen is...
dat mag weer niet van de politiequote:
Het dooitquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nederlandse bouwvakkers hebben vorstverlet nu, dus er gaat weinig gebeuren.
Ja, maar je hebt een BOUWvergunning. De prodcedure voor de SLOOPvergunning moet nog gestart wordenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso moet er eerst gesloopt worden, en dat kan altijd. Vorst of gene vorst
Nee, die is er ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt een BOUWvergunning. De prodcedure voor de SLOOPvergunning moet nog gestart worden![]()
...
S;lopen ze je buuf erbij?quote:
Goed ideequote:
het zal de 2de wel zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF is niet voor niets op de bank gaan liggen om rust te krijgen
nja dat ie gewoon niet kon slapen en mij niet wilde wekken kan ook de reden zijn...
ik vermoed van welquote:
Kan niet, aannemer failliet omdat het zo lang gevroren heeftquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan niet, aannemer failliet omdat het zo lang gevroren heeft
Hoe ziet de weersverwachting eruit? Komt er weer vorst aan?quote:
v.d. vorstquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe ziet de weersverwachting eruit? Komt er weer vorst aan?
whehehequote:Op woensdag 3 februari 2010 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
v.d. vorst
[ afbeelding ]
Hoop niet voor fles dat ie eraan komt
Anders kom jij eens van je luie reet af, ga je niet op je smoel en eens wat doenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
hou je smoel nou maar en ga gewoon aan het werk jah
Want jij wil hem graagquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
v.d. vorst
[ afbeelding ]
Ja ik beken, ik val op homo'squote:
hij haar nietquote:
Ik had het over Fles, maar goed, als jij liever voor homo's gaat ......quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja ik beken, ik val op homo's
onbereikbaarheid ftw
GMTAquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja ik beken, ik val op homo's
onbereikbaarheid ftw
Fles kan toch nog niet bukkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
v.d. vorst
[ afbeelding ]
*proestquote:
je had het tegen mij hoor... "want jij wilt hem graag?"quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had het over Fles, maar goed, als jij liever voor homo's gaat ......
maar goed..quote:
zou dat een reden voor Peter zijn om niet toe te slaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |