Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Daarom lichtte ik em even toequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zie je dat ik een hoop mis als je even hier niet post
[..]
maak/zoek je die niet zelf?
[KSC #1670] Met krengen van Avatars die maar niet komen.
Ga ik doenquote:
Weet je al wat voor iets je zou willen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:37 schreef Pheno het volgende:
Ik maak ze zelf LL. Nou ja, de ol' one was gejat en geresized.
You may consider that donequote:
nja die 2 dingen weet je iig...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom lichtte ik em even toe
Maar ik ben ook nieuw, sinds gisterIk weet dat jouw vriendje die je al 14 jaar hebt hier ook post en dat jij bij GF gaat werken
Ik ben dus al een beetje bijgepraat
Thanx mupkequote:
Oh ik dacht al...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:37 schreef Pheno het volgende:
Ik maak ze zelf LL. Nou ja, de ol' one was gejat en geresized.
Is het is het is het ........ een pinguin?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben van die kleine, maar ook wel van die grote
een witte buik, een zwarte rug, en twee oranje poten![]()
![]()
Goedemorgen Bengel!quote:
Ik zag jouw naam en moest natuurlijk even gedag komen zeggenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
CG.
Wat doe jij helemaal aan de andere kant van fok.
http://www.pinguins.info/Nederlands/lied.htmlquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Dankjequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt een leuke pinguin.
[..]CG.
Wat doe jij helemaal aan de andere kant van fok.
Dat is lief.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zag jouw naam en moest natuurlijk even gedag komen zeggen
LL. proficiat met je "nieuwe" baan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomende damesdruk hier ineens
Scheetjuhquote:
Morgen!quote:
Wauw, er bestaat een pinguin lied!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.pinguins.info/Nederlands/lied.html
kun je wel zeggenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomende damesdruk hier ineens
LLquote:
quote:
euhm, jij had zelfs een aparte vermeldingquote:
Marijkequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen!![]()
[..]
Wauw, er bestaat een pinguin lied!
Bengelquote:
ooooooooooooh snel editen hequote:
Hijsfijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.pinguins.info/Nederlands/lied.html
je hebt mijn edit dus niet gezienquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
euhm, jij had zelfs een aparte vermelding![]()
terug dus
Hier in ksc? Kom ik al een poosje, soms ook een poos niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:46 schreef Cue_ het volgende:
Zie dat je hier al een tijdje zit.. bevalt goed?
Verleende *NOT* bouwvergunning?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hijsfijn![]()
Ik weet nog iets fijns trouwens. Het begint met "Verleende" en het eindigt op "bouwvergunning"
Ik gok dat jij een bouwvergunning hebt gekregen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hijsfijn![]()
Ik weet nog iets fijns trouwens. Het begint met "Verleende" en het eindigt op "bouwvergunning"
niet snel genoegquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hijsfijn![]()
proficiat flesquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hijsfijn![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt mijn edit dus niet gezien
je bent te oud voor ninja-editsquote:
Een ouwe vertrouwe dusquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier in ksc? Kom ik al een poosje, soms ook een poos niet.
Al voor singles enz.Ja is wel leuk vaak.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Doe dan een Puffinquote:
gelukkig alleen maar daarmeequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
je bent te oud voor ninja-edits
Ze mogen eindelijk beginnen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hijsfijn![]()
Zo nog niet, de meesten weten niet eens wie ik ben.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe dan een PuffinDie zijn zo schattig
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo nog niet, de meesten weten niet eens wie ik ben.
dat zijn de nieuwere, dus meer posten, dan kennen zij jou ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo nog niet, de meesten weten niet eens wie ik ben.
zeg je nu...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig alleen maar daarmee
En ze zijn een beetje sukkelig door hun net iets te ronde lijfjes, als ze vliegen dan lach je je kapotquote:
Gefeliciteerd. Weer een stap dichter bij Fhaquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hijsfijn![]()
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:52 schreef friemelaar het volgende:
Bengel![]()
Cue t![]()
GF![]()
werken ze een beetje door? of zijn ze al klaar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |