Een IQ zegt helemaal niks. Het een zeer subjectieve manier van meten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:56 schreef Adames het volgende:
Nogmaals. Wat is toch mis met 100.
100 volgens een IQ test is het gemiddelde. Dat betekent dat met een goede IQ test een gemiddelde vmbo'er onder de 100 scoort. En zijn echt niet allemaal dom. Een IQ test is sowieso niet echt een geniaal iets om zo iets mee testen, maar onder de 100 is echt niet heel erg.
Dat mensen zich nu spiegelen aan de BNN IQ test waar het gemiddelde op 125 ligt dat is wat anders.
Als je al een grens wilt stellen, doe het dan op IQ van 80.
Zie ook het verhaal van Gia, die kwam uiteindelijk zelfs op 145 uit.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Een IQ zegt helemaal niks. Het een zeer subjectieve manier van meten.
Er was ooit eens een onderzoek waaruit bleek dat het IQ van een groep geestelijk gehandicapten steeds hoger werd. Maar dat kwam omdat ze constant gevraagd werden van die idiote IQ-testjes te maken.![]()
Ik dacht dat de laatste Ark in Schagen gemaakt was.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:32 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja duh, het gros woont in Zeeland of Staphorst/Urk/Zwartsluis.... dan kun je maar beter niet zonder zitten, alleen die paar op de Veluwe zitten ook zonder ark wel veilig.
Stinkhippie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:15 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Ja mensen in hokjes stoppen is inderdaad makkelijk, het menselijk brein doet dat ook automatisch, en terecht!
Scanman is indeerdaad zo'n stinkhippie die parsiteert op de centen van de hardwerkende medemens... en maar een grote bek hebben over "sociaal zijn"
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik wed dat er sowieso al een paar een ark aan het bouwen zijn.
Tja, en dat was een objectieve meting. Dat was overigens ook niet uiteindelijk. Dat was de eerste keer dat ik zo'n dom testje maakte.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zie ook het verhaal van Gia, die kwam uiteindelijk zelfs op 145 uit.
Zo was er dinsdag een kind op het jeugdjournaal die voor de tweede keer in groep 8 zat. Omdat hij vorig jaar met de cito op vmbo-T uitkwam wilde hij groep 8 over doen, om nu op havo uit te kunnen komen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Een IQ zegt helemaal niks. Het een zeer subjectieve manier van meten.
Er was ooit eens een onderzoek waaruit bleek dat het IQ van een groep geestelijk gehandicapten steeds hoger werd. Maar dat kwam omdat ze constant gevraagd werden van die idiote IQ-testjes te maken.![]()
Ik heb de makers van die ark onlangs geinterviewd. Bizar volk. Die dochter van Johan vertelde mij (met een guitige glimlach) dat ik naar de hel ga indien ik mij niet bekeer tot het christendom. Niet dat ze vond dat ik dat verdiende, maar dat geloven zij nou eenmaal.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:41 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik dacht dat de laatste Ark in Schagen gemaakt was.
Wat Scanman eigenlijk wil zeggen is dat de mensen die echt last hebben van de multikul eigenlijk niet meer zouden mogen stemmen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 04:27 schreef SalamPax_050 het volgende:
@ scanman
nogmaals:
moetje het recht om over dat soort rechten te beslissen aan andere mensen overlaten? Ik vraag me af welk voordeel jij daar in ziet?
Ehh. Nee. GroenLinks heeft een relatief hoog opgeleide achterban. Nu betekent dat niet direct een hoog IQ maar er is wel degelijk een verband.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:29 schreef desiredbard het volgende:
krijg je er nooit doorheen dan kun je de PvdA Groenlinks etc wel meteen opdoeken.
iedereen met een IQ boven de 100 kijkt dwars door de roze/rode wolk heen
Mensen onder de 18 kunnen nog niet goed voor zichzelf nadenken over het algemeen, ze stemmen wat hun ouders stemmen of hun vrienden. Hun hersens moeten nog veel ontwikkelen en dus ben ik het er heel erg mee eens dat mensen onder de 18 niet mogen stemmen. (ik ben BTW 15 xd) Pas vanaf rond je 18de begin je een eigen denkwijze te creëeren. (Is niet altijd zo maar over het algemeen)quote:Op woensdag 3 februari 2010 05:32 schreef Ixnay het volgende:
Het zou misschien van de ene kant wel beter zijn. Slimmere mensen stemmen slimmer.
Allen hebben dommere mensen over het algemeen andere belangen en zou die verhouding niet evenredig naar buiten komen in de verkiezingsresultaten. Daarom is het geen goed plan.
Voorbeeld:
Als op het platteland gemiddeld minder intelligente mensen wonen dan in dorpen, en in dorpen weer minder intelligente mensen dan in steden. Dan worden de belangen van de stedelingen in verhouding te veel vertegenwoordigd in de politiek.
Ik vind het ook onzin dat mensen onder de 18 jaar niet mogen stemmen. Die hebben nog een veel langere toekomst dan "ouderen". Waardoor stemmers beneden de 18 waarschijnlijk meer in lange termijn zullen denken. Daarnaast hebben jongeren vaak een frissere, minder door de buitenwereld beïnvloede blik op de wereld.
Maar wat je van domme mensen weet is dat ze dom zijn. En je wil niet dat domme mensen gaan stemmen want die nemen domme beslissingen, want je kan ze bijv al alles wijsmaken. (zoals alle moslims zijn crimineel). Wilders doet iets heel anders, hij sluit de moslims buiten. En van moslims weet je alleen hun geloof, en niet alle moslims zijn crimineel (wat wel heel veel mensen willen geloven, maar daar ga ik al helemaal niet op inquote:Op woensdag 3 februari 2010 06:10 schreef Martinovibes het volgende:
Ik ben erg voor democratie
( Tinus leest verder onder het genot van een heerlijk stukje muziek van Frans Bauer en komt vervolgens dit tegen )
Moet het simpele volk (IQ van onder de 100) nog wel mogen stemmen eigenlijk?
say what ?
Hij ziet zelf de absurditeit van zijn voorstellen niet eens in.
Wat is jouw IQ eigenlijk? Scanman?
Democratie maar dan alleen voor slimme mensen , werkelijk onzinnig
Die mafkees heeft zelf niet door dat ie daarmee een hele groep buitensluit.......HEE!!!! buitensluiten, wacht eens eventjes.......... waar ging dat ook alweer over............., wie deed dat volgens Scanman ook alweer ? best wel hypocriet ..maar goed.
Ik zou nu natuurlijk eventjes terug kunnen grijpen naar wat links ehhhh " wapengekletter" zodat ik hier gepast op kan reageren.
Hitler
NAZI
WO2
Maar ik doe het niet.............
Ga er eens inhoudelijk op in. VInd jij wel dat mensen die absoluut geen verstand hebben van hoe een maatschappij het best functioneert mogen stemmen? Dan hoeft dat niet meteen het geval te zijn bij een IQ van 100, maar het gaat o het principe. Moet iedereen stemrecht hebben, of alleen mensen die weten waar ze het over hebben, dus slimme mensen, die wat verder door beredeneren dan de wat dommere.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:52 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Wat Scanman eigenlijk wil zeggen is dat de mensen die echt last hebben van de multikul eigenlijk niet meer zouden mogen stemmen.
Feit is nou eenmaal dat veel mensen met een lager IQ in achterstandswijken wonen en wie wonen daar ook en veroorzaken proplemen.......juist ja
Die mensen die jarenlang gewoon in de steek gelaten zijn zouden dus volgens Scanman niet meer mogen stemmen ?
Wat raar he ...dat dat soort mensen op een zogenaamde one issuepartij stemmen , echt heeeeeeel vreemd!
Ronduit belachelijk en nogmaals
Scanman doet precies hetzelfde als waar hij Wilders van beschuldigd!
Je hoeft niet te gaan stemmen hoor, is het er in ieder geval 1 minder moet je maar denken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 04:55 schreef scanman1 het volgende:
Ik ben erg voor democratie, maar aan de andere kamt laten we mensen die lopen mee te lallen met Nick en Simon. Mariabbe Weber, Franks Bauer en De toppers wel mede bepalen wat er met dit land gebeurt. Is dat wel goed? Het lijkt me duidelijk dat dat soort mensen geen zak weet van politiek, dus moet het simpele volk (IQ van onder de 100) nog wel mogen stemmen eigenlijk? Moet je dit land niet beschermen tegen simpele zielen als bv de PVV stemmers die enkel op Wilders stemmen omdat hijj zijn afkeur voor de Islam uitspreekt?
Het heeft er helemaal niets mee te maken? Dus iemand met een IQ van 70 kan logisch nadenken en beslissingen nemen over ons land? Iemand die misschien niet eens weet waar Spanje ligt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 04:03 schreef Luukzor het volgende:
IQ heeft niets te maken met empathisch vermogen, mededogen, humanisme etc.
Die "domme" mensen stemden vroeger op de PVDA en toen hoorde je niemand van de linker kant klagen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga er eens inhoudelijk op in. VInd jij wel dat mensen die absoluut geen verstand hebben van hoe een maatschappij het best functioneert mogen stemmen? Dan hoeft dat niet meteen het geval te zijn bij een IQ van 100, maar het gaat o het principe. Moet iedereen stemrecht hebben, of alleen mensen die weten waar ze het over hebben, dus slimme mensen, die wat verder door beredeneren dan de wat dommere.
Domme opmerking, aangezien de TS wel degelijk een hoog IQ heeft. Dan kan je wel gaan roepen dat dit niet zo is, omdat iemand een andere mening heeft dan jijzelf, maar dat getuigt ook niet van veel verstand.quote:
Daar gaat het niet om. Het is niet relevant waar die domme mensen op stemmen. Zouden ze moeten mogen stemmen, dat is de vraag. Hebben ze wel verstand van politiek?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:20 schreef GSP het volgende:
[..]
Die "domme" mensen stemden vroeger op de PVDA en toen hoorde je niemand van de linker kant klagen.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:20 schreef Max_MastersOfHardcore het volgende:
[..]
Het heeft er helemaal niets mee te maken? Dus iemand met een IQ van 70 kan logisch nadenken en beslissingen nemen over ons land? Iemand die misschien niet eens weet waar Spanje ligt?
Ik denk dat domme mensen heel goed in staat zijn om te bepalen welke partij voor hun belangen op komt. Het is heel simpel eigenlijk. Ze hebben dorst, dus pakken ze wat te drinken. Ze hebben honger, dus ze eten wat. Ze hebben last van relmarokkanen, dus stemmen ze op....JUISTquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het is niet relevant waar die domme mensen op stemmen. Zouden ze moeten mogen stemmen, dat is de vraag. Hebben ze wel verstand van politiek?
Wie bepaalt wat een goed functionerende maatschappij is? Jij en Scanman? Is het goed, zoals jullie denken dat het zou moeten zijn?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga er eens inhoudelijk op in. VInd jij wel dat mensen die absoluut geen verstand hebben van hoe een maatschappij het best functioneert mogen stemmen? Dan hoeft dat niet meteen het geval te zijn bij een IQ van 100, maar het gaat o het principe. Moet iedereen stemrecht hebben, of alleen mensen die weten waar ze het over hebben, dus slimme mensen, die wat verder door beredeneren dan de wat dommere.
nee niet alle vmbo'ers zijn dom. maar precies zoals je zegt het gem. vmbo'ers scoort onder de 100 en het gem. vmbo'ers is ook domquote:100 volgens een IQ test is het gemiddelde. Dat betekent dat met een goede IQ test een gemiddelde vmbo'er onder de 100 scoort. En zijn echt niet allemaal dom.
wel mee eensquote:Als je al een grens wilt stellen, doe het dan op IQ van 80.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |