quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:22 schreef 3FMaster het volgende:
Moggûh. Vandaag naar Rotterdam voor IFFR
Ik ben rond achten al hard richting KX gevluchtquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Kunnen die verrekte mongos niet een nekschot of 10 krijgen?
Hm, hier geen zonquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:57 schreef alors het volgende:
Boys Of Summer![]()
de zon schijnt hier al, nu de zomer nog..
En nu onlinequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:11 schreef Sirolf het volgende:
Ah, en nu staan Gerard en Giel de nieuwsbrief op te nemen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Doe mij Wrong maar van Novastar, jarenlang het nummer geweest dat als laatste werd gedraaid voor een optreden van Bløf.
Omdat het de gemiddelde 3FM-luisteraar is, en die kent alleen dat nummerquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:30 schreef alors het volgende:
Novastar![]()
Waarom stond Mars needs women zo hoog, dat vind ik echt één van de mindere...
Ik wel, paar maand geleden moesten er ook een stel de hele tijd de trappen op en neer gaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:38 schreef Sirolf het volgende:
Webcam op het trappenhuis, die had ik nog niet eerder gezien!
[ link | afbeelding ]
dan nog zingend ook geloof ik, maar niet in zo'n snel tempoquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wel, paar maand geleden moesten er ook een stel de hele tijd de trappen op en neer gaan
Jammer dat ze niet om 12 uur zijn begonnen, want dan was de complete redactie ook nog langsgelopen, onderweg naar de lunch.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wel, paar maand geleden moesten er ook een stel de hele tijd de trappen op en neer gaan
Ik voel me verplicht nu ook maar te gaan stemmen jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:45 schreef rubbereend het volgende:
29%
Dune - Rainbow To The Stars (Video Mix)
32%
Dj Paul Elstak - Rainbow to the sky
39%
Hakkuhbar - Supergabber
Dune gestemd
waarom staat supergabber op 1
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:06 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de lasser is ook weer in de studio gearriveerd.
Nog een contract voor 3 maanden, en dan wellicht nog een verlenging tot de zomer. In september weer nieuwe programmering, dus dan zal het wel klaar zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
wanneer gaat rob eigenlijk stoppen bij 3fm? is dat al bekent?
Niet dat ik het graag wil ik mag rob wel
zijn contract loopt ergens dit jaar af volgens mijquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
wanneer gaat rob eigenlijk stoppen bij 3fm? is dat al bekent?
Niet dat ik het graag wil ik mag rob wel
ja zoiets had ik al begrepen maar er is dus niet bekent wanneer ergens isquote:Op maandag 3 februari 2010 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn contract loopt ergens dit jaar af volgens mij
Nee, da's nog even afwachten wat 3FM en de VARA met 'm willen doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja zoiets had ik al begrepen maar er is dus niet bekent wanneer ergens is
Nou, geruchten... Dit is wat Stenders zelf heeft gezegd op KX:quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:56 schreef Sirolf het volgende:
Nee, da's nog even afwachten wat 3FM en de VARA met 'm willen doen.
Alle verhalen zijn dus vooralsnog enkel gebaseerd op geruchten.
Al zei hij er zelf ook bij dat hij het nog niet zeker wist.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:49 schreef Piles het volgende:
Nog een contract voor 3 maanden, en dan wellicht nog een verlenging tot de zomer. In september weer nieuwe programmering, dus dan zal het wel klaar zijn
Je zit weer bij het verkeerde stationquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar is toch de tijd gebleven dat je een uur met een echte klassieker opende in plaats van een compleet KAPOTgedraaide plaat?![]()
Nu niet meerquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zit weer bij het verkeerde station
Ik vind er niks aanquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Hey, Soulsister, ain't that Mister mister on the radio.
dit zijn de directe linksquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:45 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ook de webcam-streams zijn nu over op het nieuwe beveiligde systeem...
200kbps: http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-sb
991kbps: http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Oude webcam (500kbps): http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_webcam
... of livemedia2.omroep.nl als URL ipv tempo05, dat werkt ook.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dit zijn de directe links
mms://tempo05.omroep.nl/npo_3fm_vsr-sb
mms://tempo05.omroep.nl/npo_3fm_vsr
mms://tempo05.omroep.nl/3fm_webcam
... of tempo01 t/m tempo14, emil01 t/m emil14 en quint01 t/m quint14 werkt ook allemaalquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... of livemedia2.omroep.nl als URL ipv tempo05, dat werkt ook.
Kunnen we nog dan streams recorden?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:45 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ook de webcam-streams zijn nu over op het nieuwe beveiligde systeem...
200kbps: http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-sb
991kbps: http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Oude webcam (500kbps): http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_webcam
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:57 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben mei vorig jaar gestopt met roken
De meester op basisschool ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:54 schreef alors het volgende:
Mijn moeder rookte ook altijd Belinda mintIk zie het pakje nog voor me
Dat kan altijdquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Kunnen we nog dan streams recorden?
Hoi hoiquote:
quote:
'n avond !quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
Goedenavond.
Mijn zusje probeerde toegang te krijgen tot mijn laptop.
Resultaat: laptop aan het infuus.
Gelukkig heeft zij mijn wachtwoorden niet.
Ja ik mute die rommel hoor, kan het echt niet aan en al helemaal niet als ie zo gehypt wordt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:11 schreef hole1988 het volgende:
KontRoest en dat voor de tweede keer in een half uur
Die plaat is echt vet dik joh !!!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Keiharde R&B op 3fm, dude. Wat een kutmuziek.
Wow ik heb een ingeving door jou, die smiley (zaadbek) is een Breezersletsmiley!quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die plaat is echt vet dik joh !!!!
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Keiharde R&B op 3fm, dude. Wat een kutmuziek.
Whehequote:Op woensdag 3 februari 2010 19:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wow ik heb een ingeving door jou, die smiley (zaadbek) is een Breezersletsmiley!
nee, Lowlandsquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Sorry ! live @ Noorderslag uitvoering??
is toch een fijne smiley he, hiermee vermijd je toch mooi het weer origeneel willen zijn in de begroetingquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
is toch een fijne smiley he, hiermee vermijd je toch mooi het weer origeneel willen zijn in de begroeting
Al ligt het dit keer volgens mij in de camera-regie in de studio, niet ergens anders. Aangezien Visual Radio ook zwart is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:33 schreef gerbenp het volgende:
En dan heeft de cam weer eens een klap gekregen, t beeld is weer weg.![]()
Dat zal wel hoor, maar die plaat hoor je nog zo vaak dat het voor mijn gevoel vrij snel isquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:43 schreef Bol_Wan het volgende:
aah goeie keuze, en Hans, zo snel komt ie niet hoor, who says is al een heel tijdje uit
dat was ook gister het geval op de webcam stream.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al ligt het dit keer volgens mij in de camera-regie in de studio, niet ergens anders. Aangezien Visual Radio ook zwart is.
Blijkbaar vond Michiel z'n privacy van gisteren wel fijn.
je hoort em wel vaak ja, maar als je op 1 binnenkomt, ben je behoorlijk populair hé, dus ergens is het wel logisch...quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zal wel hoor, maar die plaat hoor je nog zo vaak dat het voor mijn gevoel vrij snel is
Ah, dan is 't dus blijkbaar de overlay-applicatie die moeilijk doet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:48 schreef gerbenp het volgende:
Denk dat ze er mee bezig zijn, zag net nog een SMSbalk van Giel in beeld komen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:54 schreef Captain_Slow het volgende:
Bedankt voor de herinneringen. GoedeMIDDAG
![]()
![]()
![]()
Meer sneeuwquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:03 schreef gerbenp het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in Hilversum
quote:Weer zo'n typisch nummer met een zeikstem van de zanger die weer veel te lang en veel te vaak op de radio te horen zal zijn. Draai maar nooit meer.![]()
Leuk je er dan weer een keer bij te hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik kan volgende week vrijdag toch Ekstra Weekend luisteren.
Gelukkig.
hahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:19 schreef Captain_Slow het volgende:
Doctor Pressure![]()
![]()
![]()
Vind Eyo Technology van hem toch wel beter![]()
Nee, geintje, tuurlijk weet ik dat dit een andere Mylo is
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Bol_Wan het volgende:
Dit nummer begint bitter en word alleen maar eh.. Worse
Waarom nooit eens Tim Knol eik?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Captain_Slow het volgende:
Anouk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want Want, is dat niet dat ene bandje dat bekend geworden is omdat ene Michiel Veenstra het maar blijf draaien, ook al is het eigenlijk niks?
538 draait anouk ook al kapotquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Bol_Wan het volgende:
Dit nummer begint bitter en word alleen maar eh.. Worse
538 draait alles kapot, die hebben gem. 3 platen per dagquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
538 draait anouk ook al kapot
Ik moet soms uitkijken dat ik mezelf niet voorbijloop.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leuk je er dan weer een keer bij te hebben
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zo anders zet je even op het juiste moment de radio aan.
zeker, naar mijn mening één van de beste nummers ooit gemaaktquote:
Idd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zeker, naar mijn mening één van de beste nummers ooit gemaakt
He heerlijk, twisten over smaak :-)quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Captain_Slow het volgende:
Anouk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want Want, is dat niet dat ene bandje dat bekend geworden is omdat ene Michiel Veenstra het maar blijf draaien, ook al is het eigenlijk niks?
begreep et bijna verkeerdquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Idd.Eén van mijn in slaap val nummers.
Ik zeg niet dat dat niet magquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:37 schreef MichielV het volgende:
[..]
He heerlijk, twisten over smaak :-)
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat niet mag![]()
Kim Kutter, wat een kutnaam
als ze der mond houdt is het een appetijtelijk hapje, zullen we maar zeggenquote:
Mwa, niet echt mijn smaakquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
als ze der mond houdt is het een appetijtelijk hapje, zullen we maar zeggen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nummer wordt er een stuk minder leuk door
Ben zelf voor McLarenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Heb niet echt een team, maar ben vanaf nu wel weer voor de rooien
Tnx voor de tip !quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:57 schreef themauster het volgende:
Hans!! Queen op Ned3 maar dan in kabouter versie
Het was alleen: tutututututututu, nieuw de te gekste ringtones op je mobiel, heb je ook last van bloed op je telefoon?, sms dan tampon naar 1925762198037290785419072. Tututututututututu. Als je van muziek houd tututu, dan luister je naar 3FM. Serious Radio. Met Michiel, NPS, 3FM.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:07 schreef alors het volgende:
Kut, Fray gemist, sinds wanneer is die reclame zo kort
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:16 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het was alleen: tutututututututu, nieuw de te gekste ringtones op je mobiel, heb je ook last van bloed op je telefoon?, sms dan tampon naar 1925762198037290785419072. Tututututututututu. Als je van muziek houd tututu, dan luister je naar 3FM. Serious Radio. Met Michiel, NPS, 3FM.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Is Jamie Cullum? is wat ik me altijd afvraag tijdens tikkertje
ik weet niet welke plaat je bedoeld, heb je nog meer info?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:35 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik dacht dat ik tijdens de wincode die plaat van I thought what could break me hoorde, maar welke plaat is dat eigenlijk?
Tim Knol komt vaak voorbij, bij het oog, BNN today, VPRO kwam die eens langs.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:41 schreef alors het volgende:
omgz Tim Knol op 3fm!
Ik zweer het (wollah), hij is zelfs nog vaker op radio1 geweest dan 3fm
Net als Pencil Full Of Lead van Paolo Nutini die draaien ze daar ook regelmatig![]()
![]()
Klopt idd, radio 1 heeft best leuke muziekquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Tim Knol komt vaak voorbij, bij het oog, BNN today, VPRO kwam die eens langs.![]()
Heb de muziekpolitie maar eens een tweet gestuurd.
Henk van Hoorn vanavond bij het oog, dan is er altijd een sing en song writer te gastquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt idd, radio 1 heeft best leuke muziek
Is it a badeend?! Is it a badeend?!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:54 schreef Captain_Slow het volgende:
What's that coming over the hiil![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |