quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:16 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het was alleen: tutututututututu, nieuw de te gekste ringtones op je mobiel, heb je ook last van bloed op je telefoon?, sms dan tampon naar 1925762198037290785419072. Tututututututututu. Als je van muziek houd tututu, dan luister je naar 3FM. Serious Radio. Met Michiel, NPS, 3FM.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Is Jamie Cullum? is wat ik me altijd afvraag tijdens tikkertje
ik weet niet welke plaat je bedoeld, heb je nog meer info?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:35 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik dacht dat ik tijdens de wincode die plaat van I thought what could break me hoorde, maar welke plaat is dat eigenlijk?
Tim Knol komt vaak voorbij, bij het oog, BNN today, VPRO kwam die eens langs.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:41 schreef alors het volgende:
omgz Tim Knol op 3fm!
Ik zweer het (wollah), hij is zelfs nog vaker op radio1 geweest dan 3fm
Net als Pencil Full Of Lead van Paolo Nutini die draaien ze daar ook regelmatig![]()
![]()
Klopt idd, radio 1 heeft best leuke muziekquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Tim Knol komt vaak voorbij, bij het oog, BNN today, VPRO kwam die eens langs.![]()
Heb de muziekpolitie maar eens een tweet gestuurd.
Henk van Hoorn vanavond bij het oog, dan is er altijd een sing en song writer te gastquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt idd, radio 1 heeft best leuke muziek
Is it a badeend?! Is it a badeend?!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:54 schreef Captain_Slow het volgende:
What's that coming over the hiil![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |