Die plaat is echt vet dik joh !!!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Keiharde R&B op 3fm, dude. Wat een kutmuziek.
Wow ik heb een ingeving door jou, die smiley (zaadbek) is een Breezersletsmiley!quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die plaat is echt vet dik joh !!!!
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Keiharde R&B op 3fm, dude. Wat een kutmuziek.
Whehequote:Op woensdag 3 februari 2010 19:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wow ik heb een ingeving door jou, die smiley (zaadbek) is een Breezersletsmiley!
nee, Lowlandsquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Sorry ! live @ Noorderslag uitvoering??
is toch een fijne smiley he, hiermee vermijd je toch mooi het weer origeneel willen zijn in de begroetingquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
is toch een fijne smiley he, hiermee vermijd je toch mooi het weer origeneel willen zijn in de begroeting
Al ligt het dit keer volgens mij in de camera-regie in de studio, niet ergens anders. Aangezien Visual Radio ook zwart is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:33 schreef gerbenp het volgende:
En dan heeft de cam weer eens een klap gekregen, t beeld is weer weg.![]()
Dat zal wel hoor, maar die plaat hoor je nog zo vaak dat het voor mijn gevoel vrij snel isquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:43 schreef Bol_Wan het volgende:
aah goeie keuze, en Hans, zo snel komt ie niet hoor, who says is al een heel tijdje uit
dat was ook gister het geval op de webcam stream.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al ligt het dit keer volgens mij in de camera-regie in de studio, niet ergens anders. Aangezien Visual Radio ook zwart is.
Blijkbaar vond Michiel z'n privacy van gisteren wel fijn.
je hoort em wel vaak ja, maar als je op 1 binnenkomt, ben je behoorlijk populair hé, dus ergens is het wel logisch...quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zal wel hoor, maar die plaat hoor je nog zo vaak dat het voor mijn gevoel vrij snel is
Ah, dan is 't dus blijkbaar de overlay-applicatie die moeilijk doet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:48 schreef gerbenp het volgende:
Denk dat ze er mee bezig zijn, zag net nog een SMSbalk van Giel in beeld komen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:54 schreef Captain_Slow het volgende:
Bedankt voor de herinneringen. GoedeMIDDAG
![]()
![]()
![]()
Meer sneeuwquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:03 schreef gerbenp het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in Hilversum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |