quote:Weer zo'n typisch nummer met een zeikstem van de zanger die weer veel te lang en veel te vaak op de radio te horen zal zijn. Draai maar nooit meer.![]()
Leuk je er dan weer een keer bij te hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik kan volgende week vrijdag toch Ekstra Weekend luisteren.
Gelukkig.
hahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:19 schreef Captain_Slow het volgende:
Doctor Pressure![]()
![]()
![]()
Vind Eyo Technology van hem toch wel beter![]()
Nee, geintje, tuurlijk weet ik dat dit een andere Mylo is
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Bol_Wan het volgende:
Dit nummer begint bitter en word alleen maar eh.. Worse
Waarom nooit eens Tim Knol eik?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Captain_Slow het volgende:
Anouk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want Want, is dat niet dat ene bandje dat bekend geworden is omdat ene Michiel Veenstra het maar blijf draaien, ook al is het eigenlijk niks?
538 draait anouk ook al kapotquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Bol_Wan het volgende:
Dit nummer begint bitter en word alleen maar eh.. Worse
538 draait alles kapot, die hebben gem. 3 platen per dagquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
538 draait anouk ook al kapot
Ik moet soms uitkijken dat ik mezelf niet voorbijloop.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Leuk je er dan weer een keer bij te hebben
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zo anders zet je even op het juiste moment de radio aan.
zeker, naar mijn mening één van de beste nummers ooit gemaaktquote:
Idd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zeker, naar mijn mening één van de beste nummers ooit gemaakt
He heerlijk, twisten over smaak :-)quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Captain_Slow het volgende:
Anouk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want Want, is dat niet dat ene bandje dat bekend geworden is omdat ene Michiel Veenstra het maar blijf draaien, ook al is het eigenlijk niks?
begreep et bijna verkeerdquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Idd.Eén van mijn in slaap val nummers.
Ik zeg niet dat dat niet magquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:37 schreef MichielV het volgende:
[..]
He heerlijk, twisten over smaak :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |