Hm, hier geen zonquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:57 schreef alors het volgende:
Boys Of Summer![]()
de zon schijnt hier al, nu de zomer nog..
En nu onlinequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:11 schreef Sirolf het volgende:
Ah, en nu staan Gerard en Giel de nieuwsbrief op te nemen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Doe mij Wrong maar van Novastar, jarenlang het nummer geweest dat als laatste werd gedraaid voor een optreden van Bløf.
Omdat het de gemiddelde 3FM-luisteraar is, en die kent alleen dat nummerquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:30 schreef alors het volgende:
Novastar![]()
Waarom stond Mars needs women zo hoog, dat vind ik echt één van de mindere...
Ik wel, paar maand geleden moesten er ook een stel de hele tijd de trappen op en neer gaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:38 schreef Sirolf het volgende:
Webcam op het trappenhuis, die had ik nog niet eerder gezien!
[ link | afbeelding ]
dan nog zingend ook geloof ik, maar niet in zo'n snel tempoquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wel, paar maand geleden moesten er ook een stel de hele tijd de trappen op en neer gaan
Jammer dat ze niet om 12 uur zijn begonnen, want dan was de complete redactie ook nog langsgelopen, onderweg naar de lunch.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wel, paar maand geleden moesten er ook een stel de hele tijd de trappen op en neer gaan
Ik voel me verplicht nu ook maar te gaan stemmen jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:45 schreef rubbereend het volgende:
29%
Dune - Rainbow To The Stars (Video Mix)
32%
Dj Paul Elstak - Rainbow to the sky
39%
Hakkuhbar - Supergabber
Dune gestemd
waarom staat supergabber op 1
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:06 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de lasser is ook weer in de studio gearriveerd.
Nog een contract voor 3 maanden, en dan wellicht nog een verlenging tot de zomer. In september weer nieuwe programmering, dus dan zal het wel klaar zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
wanneer gaat rob eigenlijk stoppen bij 3fm? is dat al bekent?
Niet dat ik het graag wil ik mag rob wel
zijn contract loopt ergens dit jaar af volgens mijquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
wanneer gaat rob eigenlijk stoppen bij 3fm? is dat al bekent?
Niet dat ik het graag wil ik mag rob wel
ja zoiets had ik al begrepen maar er is dus niet bekent wanneer ergens isquote:Op maandag 3 februari 2010 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn contract loopt ergens dit jaar af volgens mij
Nee, da's nog even afwachten wat 3FM en de VARA met 'm willen doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja zoiets had ik al begrepen maar er is dus niet bekent wanneer ergens is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |