Wow, progressie.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Alsido: Andere mensen uitdagen als user op de chat en dan er weer als moderator op.
Liesbeth: en toen?
Alsido: Ik vroeg ga je dan uitloggen en er als moderator weer op?
Liesbeth: ja?
Alsido: Ik ga die Rob bellen.
Hoop dat we dat gesprek kunnen volgen, maar ben bang van nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Alsido: Andere mensen uitdagen als user op de chat en dan er weer als moderator op.
Liesbeth: En toen?
Alsido: Uitloggen en er als moderator weer op?
Liesbeth: ja?
Alsido: Ik ga die Rob bellen.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
Het lijkt anders wel op modderen, aanmodderen
een minuut of 8 geledenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Fluiter? hoor jij dit? wat je net hebt geplaatst
nee geen knowhow, maar respectquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:30 schreef Toverheks het volgende:
ppppffft Rob gaat zich van zijn goede kant laten zien zegt Alsido, die had hem aan de telefoon.
Nou welke kant gaat Rob dan aan ons laten zien, hij heeft veel nowhow (zo zeg je dat toch?) verloren bij de chatters.
unbannen, niet opbellenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:32 schreef Disana het volgende:
Sorry hoor, maar bq zou nooit haar nummer aan LS geven.
Al in het andere topic, vijf minuten eerder.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Fluiter? hoor jij dit? wat je net hebt geplaatst
quote:
Misschien heeft Ewald de hele kwestie Mod_Rob op het voetje gevolgd, en denkt ach ik wil hem wel *overnemen* voor een zacht prijsje, dan mag Mod-Rob oppermod worden op mijn geweldige, fantastische, weergaloze, niet te bevatte, druk bezochte chat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth: Telefoon, denk Ewald.
Alsido: He kerel, wacht pak even een peukie dan ga ik naar buiten, oke, ja ik ga naar buiten.
Gelijk doen, niet over nadenkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien heeft Ewald de hele kwestie Mod_Rob op het voetje gevolgd, en denkt ach ik wil hem wel *overnemen* voor een zacht prijsje, dan mag Mod-Rob oppermod worden op mijn geweldige, fantastische, weergaloze, niet te bevatte, druk bezochte chat.
Hebben MrD en Sly hun ruzie alweer bijgelegd dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien heeft Ewald de hele kwestie Mod_Rob op het voetje gevolgd, en denkt ach ik wil hem wel *overnemen* voor een zacht prijsje, dan mag Mod-Rob oppermod worden op mijn geweldige, fantastische, weergaloze, niet te bevatte, druk bezochte chat.
Ik wil hem nog wel geld toegeven als hij echt gaat (niet te veel hoor das zund)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Cybersex.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Toch alweer 13 minuten in telefoongesprek .
Kan mij niet schelen, weg is wegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hebben MrD en Sly hun ruzie alweer bijgelegd dan?
Als we dan toch nieuwe werkwoorden gaan introduceren moet het volgens mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Ik mod
Jij mod.
Wij Modderen.
Gemodderd.
aangemodderd.
en tatatatata Rob is straks AFgemodderd (als hij zo doorgaat)
Ik zou hem een klein bedragje meegeven!! Als ie maar vetrekt!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth: Mensen moeten maar gewoon een email versturen.
Alsido: Ja.
Liesbeth: Iemand wil moderator worden.
Alsido: Waar?
Liesbeth: Holland fm ofzo
Alsido: Emma, alweer een email van Emma, ze zit al een hele tijd tegen de lege bar aan te kijken.
Liesbeth: Alweer?
Alsido: Ohh ja, we kunnen op nowlive kijken, Michael was al een hele tijd daar met de chat bezig,
zou me een mailtje sturen , maar waar is die mail, zal ik eens op mijn hyves kijken, tijd niet gedaan,
Liesbeth: Fans?
Alsido: Ik heb geen fans, lekker stabiel.
Dat heeft ie inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien heeft Ewald de hele kwestie Mod_Rob op het voetje gevolgd,
Nee hoor. Er wordt over hem bijna evenveel schande gesproken op NL als over Bommie en jouquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hebben MrD en Sly hun ruzie alweer bijgelegd dan?
Come again?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido dicteert Liesbeth een mail aan de moderators:
Moderator Rob wordt gepromoveerd en gaat de planning doen.
Er mag maar 1 moderator aanwezig zijn op de chat. Mods die toch aanwezig willen zijn moeten dit onder een andere naam
Ja echt. Ze zijn inmiddels volledig weer van het padje. Volgens mij is het nu verzandt in regels voor de chatters en heeft Alsido nu net de vraag gesteld aan de kijkers wat zij niet meer willen zien op de chat.quote:
Dat uitgerekend hij dat zegtquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:24 schreef Disana het volgende:
Af en toe gaat het over van het ene verhaal in het andere, waar het over ging is dan helemaal weg, zegt Alsido. Van de hak op de tak, vult Liesbeth aan.
Tja. Een chaoot ervaart zo'n chat natuurlijk al gauw als chaotisch.quote:
Alsido zei ook al dat het antwoord op zijn vraag op de chat tegenvallend was, niet zoals hij verwacht had.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja. Een chaoot ervaart zo'n chat natuurlijk al gauw als chaotisch.
Wat me opviel was de licht verwijtende toon, alsof de chatters één persoon zijn die expres de boel in de war stuurt.
Trustenquote:Welterusten scrute![]()
Zie nu pas jouw onderschrift, geniaal die Dorien!quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Het aftellen kan beginnen: nog twee uurtjes en dan krijgen we 'Stofzuigen met Johan'!
Ja, geweldig hè.quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:19 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zie nu pas jouw onderschrift, geniaal die Dorien!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:35 schreef Marrije het volgende:
Om 9 10 uur een ontbijtshow? cursus Stofzuigen met Johan
Of ik dat erg vind, stuk secreet is het, ken nog een zeker afgetreden wethoudertje die ze geweldig door het slijk haalde. Stom mens.quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, geweldig hè.
Het schijnt dat Heleen er minder blij mee was
Ja, maar dat wethoudertje wilde de hoeren daar weg hebben, maar er ondertussen wel boven op kruipen, en ze is ook journaliste he.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Of ik dat erg vind, stuk secreet is het, ken nog een zeker afgetreden wethoudertje die ze geweldig door het slijk haalde. Stom mens.
Surrealisme ten top.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Het oorspronkelijk idee, een mailtje sturen aan de moderators over nieuwe regels hunzelf betreffende, is inmiddels gestrand. Zoals zoveel waaraan men daar begint. De mail wordt waarschijnlijk dan ook niet verstuurd en als vertrouwd zitten er dus nog steeds meer dan één moderator op de stream, bemoeien die zich met interne aangelegenheden en chatten als moderator af en toe mee.
Meneer Oudkerk was zeker niet eeh lekker bezig (al vond ie zelf van wel) maar dit had heleentje gehoord op een privé party en ze wist donders goed dat dit niet naar buiten mocht.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar dat wethoudertje wilde de hoeren daar weg hebben, maar er ondertussen wel boven op kruipen, en ze is ook journaliste he.![]()
Goedenmorgen all, wat leren we vandaag van Johan, hoe was ik af, hoe draai ik een wasje, hoe lap ik me ramen. Spannend
Peter, positieve rots in de branding.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit er ook klaar voor.![]()
Je kan goed merken dat Studio Vlemmix door de horizontale programmering (Ontbijtshow - Vraag Je Raak) steeds verder professionaliseert, en ik merk ook dat de medewerkers steeds vaker hun microfoon aanhebben, en dat er tussendoor steeds meer 'outdoor' programma`s worden gemaakt.
Dus Harry verklapt de verrassing?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:03 schreef Toverheks het volgende:
HarryLoco op de chat, die vertelt dat Johan straks een *verrassing* gaat vertellen, nou Harry zegt hij heeft zondag a.s. een optreden en rijd dan door naar de Toko.
Harry blijft er niet 3 dagen, hij zegt, ik kan om 22.00 aanwezig zijn.
En ik maar denken dat het een voorspelbare grap was. Wat een domheid.quote:
Nou. . .misschien heeft de doelgroep wel baat bij deze cursusquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een voorspelbare grap was. Wat een domheid.
'Dit is een stofzuiger. Je kunt 'm met je hand of met je voet aanzetten'.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:13 schreef Marrije het volgende:
Nou. . .misschien heeft de doelgroep wel baat bij deze cursus
Het moet natuurlijk voor iedereen te begrijpen zijn en langzaam opgebouwd worden. We zijn inmiddels al bij het hoofdstuk hoe de stofzuiger te demonterenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Dit is een stofzuiger. Je kunt 'm met je hand of met je voet aanzetten'.
Ja, waarschijnlijk zijn het enorme eyeopeners ...
Maar dat van gisteren heb ik gemistquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:17 schreef Disana het volgende:
Het is gewoon niet grappig, gisteren was het nog spontaan.
Ik heb drie minuten gekeken en het is echt van zo'n tenenkrommende onleukheid dat het een belediging zou zijn hier een pic van Ricky Gervais neer te zetten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:17 schreef Disana het volgende:
Oh daar is een filmpje van, zie filmpjestopic.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dat van gisteren heb ik gemist
Om het strijken moest ik wel lachen, deels omdat het volkomen onverwacht was.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb drie minuten gekeken en het is echt van zo'n tenenkrommende onleukheid dat het een belediging zou zijn hier een pic van Ricky Gervais neer te zetten.
Johan heeft gehoord dat mensen gisteren moesten lachen om dat suffe gestrijk en denkt een nieuw goudmijntje aan te boren. Straks nog een lesje ramen lappen en volgende week wordt de clip van "strijken, zuigen en lappen" opgenomen.
Ja,. dat maakte het nog enigszins 'leuk', en daar denkt Johan dan op voort te borduren. Terwijl het gisteren in feite natuurlijk alweer het zoveelste zwaktebod was bij gebrek aan ook maar iets wat ook maar een beetje in de buurt van een 'programma' komt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:23 schreef Disana het volgende:
Om het strijken moest ik wel lachen, deels omdat het volkomen onverwacht was.
Hoeven we niets meer te verslaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:23 schreef Toverheks het volgende:
Nou Johan is broodje eten, dus dit was het voor vandaag.
Waarom verbaast ook dat me nu helemaal niks. Laat Vlemmix een drol draaien on cam en nog zullen ze lyrisch zijn.quote:
Nee nee, het heeft alweer een nieuwe naam: De Ochtendshow.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, geen Ontbijtshow meer, maar SV Actueel .... Dus.
Echt Disana hahha ik zat van huh dit gaat me te snel, ik kon het ook niet meer volgen op het laatst, wat een gek.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoeven we niets meer te verslaan
Wel jammer dat er nu weer muziek op wordt gegooid. Zou hij balen dat hij een apparaat heeft gesloopt? Je hoort hem vaak zeggen dat SV alleen maar geld kost
Ik kon er ook wel om lachenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:23 schreef Peter6000 het volgende:
De stofzuiger slopen met een bijl, en als clou besluiten toch maar een nieuwe te halen.
Ik vond hem wel goed.
inclusief de **Klappende Handjes**quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom verbaast ook dat me nu helemaal niks. Laat Vlemmix een drol draaien on cam en nog zullen ze lyrisch zijn.
Ja, en zo zonde van dat apparaat. En dan is ie er flauw van omdat het niet gaat zoals hij wil en gooit hij letterlijk het bijltje erbij neerquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt Disana hahha ik zat van huh dit gaat me te snel, ik kon het ook niet meer volgen op het laatst, wat een gek.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en zo zonde van dat apparaat. En dan is ie er flauw van omdat het niet gaat zoals hij wil en gooit hij letterlijk het bijltje erbij neer
Hangt van het werk af. Als ze alleen maar slopen mogen ze van mij stoppen nog voor ze zijn begonnenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij geeft te snel op, ik hou juist van mannen die hun *werk* goed afmaken
Maar eerlijk, vond het diep van binnenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hangt van het werk af. Als ze alleen maar slopen mogen ze van mij stoppen nog voor ze zijn begonnen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:27 schreef Disana het volgende:
Nee nee, het heeft alweer een nieuwe naam: De Ochtendshow.
Johan vond gisteren dat het steeds iets anders moest zijn.
quote:
Alleen dat Liesbeth weet wie de gasten zijn maar dat het leuke volgens haar nou juist is dat dat ook nog kan veranderen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
Waarschijnlijk een hele stomme vraag ... maar is er al iets bekend over de show van Jaap van vanavond?
Niet dat ik weet, ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
Waarschijnlijk een hele stomme vraag ... maar is er al iets bekend over de show van Jaap van vanavond?
Je mag het best wel posten hoor, als je iets leuk vindt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar eerlijk, vond het diep van binnenbest leuk gevonden, maar hoop dat dit gewoon eenmalig blijft, en dat we morgen niet zien hoe je b.v. een citruspers schoonmaakt.
te vaak en te veel dan wordt het niet leuk meer.
Ik heb weer naar 8 emailadressen gemaildquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:35 schreef Toverheks het volgende:
Muziek is al weer uit, en we horen weer wat, nu zit Alsido aan de foon.
Nog niks over gehoord of gelezen Cc.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
Vertaling: We weten niet wie er op komt dagen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:37 schreef Disana het volgende:
Alleen dat Liesbeth weet wie de gasten zijn maar dat het leuke volgens haar nou juist is dat dat ook nog kan veranderen.
Ja dat is het probleem, zo'n eerste spontane keer is leuk, maar dan wil hij het succes ervan evenaren en dat gaat al een stuk moeilijker. Ik heb ook zomaar het idee dat hij het nu al niet meer zo leuk vindtquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar eerlijk, vond het diep van binnenbest leuk gevonden, maar hoop dat dit gewoon eenmalig blijft, en dat we morgen niet zien hoe je b.v. een citruspers schoonmaakt.
te vaak en te veel dan wordt het niet leuk meer.
Kijken of ze het bij DWDD ook grappig vinden. Ik heb het ingezonden voor De TV Draait Doorquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:17 schreef Disana het volgende:
Haha. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijken of ze het bij DWDD ook grappig vinden. Ik heb het ingezonden voor De TV Draait Door
Wat een ontzettend domme vraag zegquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
Ze waren gisteravond nog druk aan het bellen om toch nog maar wat mensen bij elkaar te sprokkelen om een programma te kunnen maken volgens mijquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen dat Liesbeth weet wie de gasten zijn maar dat het leuke volgens haar nou juist is dat dat ook nog kan veranderen.
Oh, jij wilt natuurlijk zo een leuk DWDD jasje of de tas met dvd`squote:Op woensdag 3 februari 2010 10:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijken of ze het bij DWDD ook grappig vinden. Ik heb het ingezonden voor De TV Draait Door
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een ontzettend domme vraag zeg.
Echt? Het is wel raar dat er niets is uitgelekt... maar er was dus misschien ook niet veel om uit te lekken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:42 schreef dathajdacht het volgende:
[..]
Ze waren gisteravond nog druk aan het bellen om toch nog maar wat mensen bij elkaar te sprokkelen om een programma te kunnen maken volgens mij
Het staat in Liesbeth's computer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertaling: We weten niet wie er op komt dagen.
Ja weet ik wel Peter, en doe dat ook wel, maar echt het was natuurlijk stom, maar leuk gevonden, maar wat ik net zei, hoop eenmalig want anders gaat het vervelen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je mag het best wel posten hoor, als je iets leuk vindt.
Niets om je voor te schamen.
Ik schoot in de lach toen ik hem met die stofzuiger zag staan, het middenstuk was wat flauw, maar door de clou vond ik het met terugwerkende kracht toch nog grappig.
En de zenders zijn ook alweer aan.
Oei, dat is niet zo handig dat het in haar computer staat, vanavond klikt ze gewoon weer alles weg, hoop dat ze het met een pennetje ook op papier heeft gezet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het staat in Liesbeth's computer.
Alles weer wég dus!? En dat zal wel de schuld van de chatters zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het staat in Liesbeth's computer.
Nee hoor, die zijn voor Peeet1. Die heeft het filmpje gemaaktquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh, jij wilt natuurlijk zo een leuk DWDD jasje of de tas met dvd`s
Wat ben je toch een lieverd PB.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, die zijn voor Peeet1. Die heeft het filmpje gemaakt
En waren er gegadigden?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Toverheks het volgende:
Johan vraagt of iemand op de stream de stofzuiger wilt hebben of dat hij hem in de vuilnisbak moet mieteren??? echt volgens mij meent hij dit hahaha en ben benieuwd wie nu allemaal de vinger opsteekt om dit prachtige ding in bezit wilt hebben, ja ja is wel van de Vlem zelf hoor, dus het wordt een collectorsItem.
Nee weet ik niet, had de chat niet openstaanquote:
Volgens mij heeft ie hem al in de afvalbak gemieterdquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee weet ik niet, had de chat niet openstaanmaar er zal wel 1 of andere **Fan** lopen die hem met alle geweld wilt hebben.
Heel verstandigquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:54 schreef Disana het volgende:
Haha, Johan wil de stream weer op Alsido en Liesbeth. Alsido sputtert tegen 'ja dan zíen de mensen iets'.
Het eerste item voor de veilingsite!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee weet ik niet, had de chat niet openstaanmaar er zal wel 1 of andere **Fan** lopen die hem met alle geweld wilt hebben.
Liesbeth moet gewoon eens een stevige beurt hebben. Is ze volgens mij echt aan toe.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:55 schreef Wijnneus het volgende:
Oooo, even HidiHo bedanken voor de stream-chat integratie!![]()
http://streams.selfip.com/sv.asp
En ach hemel, Alsido en Liesbeth hebben geen clou hoe internet/chat in elkaar steekt.Marian weet dat ook niet, maar die bemoeit zich er ook niet mee. Marian is gewoon een lieve en goede vrouw
en dat straalt ze uit. Liesbeth laat steeds meer een andere kant zien, helaas.
Ik ben blij dat als Johan er is, dat er geluid is. Ze lijken dat wel te saboteren daar, als Johan er niet is.
![]()
Niets van Heidi doet het bij mij nog sinds gisterenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:55 schreef Wijnneus het volgende:
Oooo, even HidiHo bedanken voor de stream-chat integratie!![]()
http://streams.selfip.com/sv.asp
En ach hemel, Alsido en Liesbeth hebben geen clou hoe internet/chat in elkaar steekt.Marian weet dat ook niet, maar die bemoeit zich er ook niet mee. Marian is gewoon een lieve en goede vrouw
en dat straalt ze uit. Liesbeth laat steeds meer een andere kant zien, helaas.
Ik ben blij dat als Johan er is, dat er geluid is. Ze lijken dat wel te saboteren daar, als Johan er niet is.
![]()
Dat laat ik aan jou over.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liesbeth moet gewoon eens een stevige beurt hebben. Is ze volgens mij echt aan toe.
Bij mij alleen in IE en dan is 't veel te breed.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Nieuwe URL van Heidi werkt perfect!
Hier kan ik niets betekenen. Alsido zal hier in actie moeten komen,quote:
Ik heb 'm ook in IE geopend. Normaal gebruik ik dat niet eens, maar ik vind het fijn dat dat chatvak zo lekker breed is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij alleen in IE en dan is 't veel te breed.
Marian krijgt soms doorstuurmails met heel lange verhalen.
zet IE dan op 150%quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij alleen in IE en dan is 't veel te breed.
Marian krijgt soms doorstuurmails met heel lange verhalen.
Heb je misschien een linkje?quote:
Ja dat vind ik nou juist vervelendquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook in IE geopend. Normaal gebruik ik dat niet eens, maar ik vind het fijn dat dat chatvak zo lekker breed is.
Thnx.quote:
Dat was toch een grapje volgens Sly?? Om te laten zien dat wanneer hij iets roept dat dat direct wordt opgepakt op de chat etc.?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zijn nu bezig met de gastenlijst van het open podium morgen.
Komen de Soa Sisters van Nowlive nou nog?
Men weet dat Bobby een beetje achter is? Aardige, lieve gozer, maar hij is er niet helemaal bij, zeg maar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:31 schreef Disana het volgende:
Kennelijk gaat zoonlief iets in SV doen, hij heeft een opdracht. Hij gaat filmen en een verhaal doen. Het heeft iets met marketing en communicatie te maken.
Dat merk ik nog niet zo. Ik zie een zeer geïrriteerde Johan die het niet wil snappen en er geen tijd voor heeft. Ze hebben nu bijna ruzie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Men weet dat Bobby een beetje achter is? Aardige, lieve gozer, maar hij is er niet helemaal bij, zeg maar.
In vergelijking met zijn vader, zie ik niets verkeerds toch nog toe.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Men weet dat Bobby een beetje achter is? Aardige, lieve gozer, maar hij is er niet helemaal bij, zeg maar.
Er is ook niks verkeerd aan hem, hij is alleen een beetje traag van begrip en zulks.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:37 schreef Wijnneus het volgende:
In vergelijking met zijn vader, zie ik niets verkeerds toch nog toe.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
ik merk er helemaal niets van.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is ook niks verkeerd aan hem, hij is alleen een beetje traag van begrip en zulks.
Ten tijde van TBO werkte hij een blauwe maandag als postbode maar ook die stress kon ie niet aan. Een paar minuten met hem praten en je merkt het.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe kom je daar nou bij?
Hij voelt zich waarschijnlijk gewoon erg ongemakkelijk onstream
![]()
Hij doet de hogeschool volgens mij, dus dom issie niet.
Stressgevoeligheid is toch niet hetzelfde als 'achter' zijn?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ten tijde van TBO werkte hij een blauwe maandag als postbode maar ook die stress kon ie niet aan. Een paar minuten met hem praten en je merkt het.
Dat was een reactie op het hogeschoolverhaal. Zoals ik al zei: dat achter zijn merk je in een gesprek.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:42 schreef Disana het volgende:
Stressgevoeligheid is toch niet hetzelfde als 'achter' zijn?
Ik hoor hem nu al een tijdje praten en vind hem heel adequaat en in goed tempo reageren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was een reactie op het hogeschoolverhaal. Zoals ik al zei: dat achter zijn merk je in een gesprek.
Ja, Johan sprak hem aan met Bob.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:46 schreef Copycat het volgende:
Dit is toch wel Bobby hè, en niet die andere zoon?
Gelukkig!quote:
Ik geloof niet dat hij daarvoor komt. Volgens mij is het een project voor zijn opleiding.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig!
Maar, zoals ik al zei, het is een aardige knul. Maar de verlosser van SV is het zeker niet.
I rest my case.quote:
Gelukkig!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Cc, ik begin geloof ik een beetje te begrijpen wat je bedoelde...
Ja, en de invulling van programma's moet juist losser, daar mogen Alsido en hoe heet ze, die moeder, geen te vaste structuur voor maken. Ze moeten meer overlaten aan de mensen zelf.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:57 schreef Peter6000 het volgende:
Je kan goed merken dat Johan steeds sterker aan de programma-structuur hecht.
Gisteren kon Vraag Je Raak met PeterN niet worden verplaatst naar 2000 uur, en vanavond mag Bob geen Vraag Je Raak doen, omdat Tabula Rasa er is.
Anderzijds is het ook wel zo, dat als er constant een camera op je gericht staat, er altijd wel genante of andersoortig voor de buitenstaander lachwekkende situaties te zien zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Cc, ik begin geloof ik een beetje te begrijpen wat je bedoelde...
pff even vragenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk hoor, Bobby Vlemmix in SV... maar ik hoop dat z'n zusje ook een keer komt.![]()
[ afbeelding ]
Hij kijkt expres niet naar de camera omdat hij aan het nadenken is. Hij is zijn tekst kwijtquote:
Arme jongen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:25 schreef Disana het volgende:
En Bob wordt ook niet verder geholpen, die wil ervandoor gaan.
Oh hij moet geduld hebben en wachten.
PeterN zegt in de chat dat hij Bob morgen wel wil helpen.
En Johan fulmineert op de achtergrond door.
Tja, hij heeft Johans slechtste dag uitgekozen, de zielquote:
Ik wil het, ik wil het, ik wil het!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef Disana het volgende:
'Het lijkt wel alsof ik alles als een kip zonder kop doe, maar ik wil het juist heel gestructureerd hebben.'
Het spreekt weer boekdelen. Hoezo structuur, hoezo hard werkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Moeten eerst de accu van Bob zijn auto maken, ik rij effe met Bob mee naar de winkel.
Bob: Ja bedankt.
Johan: Dit moet ik even doen, dat is nu het belangrijkste.
Liesbeth: Ik ga even een peukje achter doen.
Dat wordt dus weer een herhaling van de chaotische zetten van twee weken terug.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:40 schreef dathajdacht het volgende:
Bram heeft dus afgezegd voor vanavond, want er ligt iemand slecht
Hielp een paar keer mee bij TBO, stond op filmpje Stefan Fok en had optredens en clips met Johanquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:41 schreef Disana het volgende:
Het spreekt weer boekdelen. Hoezo structuur, hoezo hard werken
Wie is die Tabitha eigenlijk?
Dankjewel. Oh, die van het filmpje, nu weet ik het weer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hielp een paar keer mee bij TBO
Volgens mij zit iedereen daar elkaar en zichzelf in de weg. Dat zijn de werkzaamheden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:43 schreef Disana het volgende:
Gaat ze ook nog wat doen of gaat ze alleen maar in de weg zitten op deze chaotische dag.
Is ie al stront aan het scheppen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:43 schreef dathajdacht het volgende:
Volgens mij hoor ik Alsido op de achtergrond mopperen tegen Liesbeth
Nee. Johan is met Bob naar de garage om een nieuwe accu te kopen en Alsido is buiten sigaretjes aan het roken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:
En gaat Alsido nu zijn skills als putjesschepper tentoonspreiden?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:27 schreef spuitje het volgende:
Maar wees eerlijk: als Johan al vijf dagen vraagt of ze die pomp even aan kunnen zetten en er gebeurt pas iets als de boel door de vloer naar boven komt heb je denk ik ook recht om boos te worden.
Schijnt mod van de chat te zijn, moderator Dirk?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:43 schreef Disana het volgende:
Dankjewel. Oh, die van het filmpje, nu weet ik het weer.
Gaat ze ook nog wat doen of gaat ze alleen maar in de weg zitten op deze chaotische dag.
Mera, weet jij wie die leuke juffrouw aan de bar is?quote:
Er ligt iemand slecht?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:40 schreef dathajdacht het volgende:
Oh wat naar voor Bram. (sterkte Bram)quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:40 schreef dathajdacht het volgende:
Ik vergiste me Fluitert.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Schijnt mod van de chat te zijn, moderator Dirk?
Ja, maar dat hoef ik niet uit te leggen, zie bovenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mera, weet jij wie die leuke juffrouw aan de bar is?
[ afbeelding ]
Hier zeggen we als er iemand slecht ligt, dan bedoel je dat er iemand op sterven ligt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er ligt iemand slecht?
Betekent dat dat er iemand ziek is, of wat?
Niet dus. Maar het is me volslagen duidelijk wat ze daar zit te doen behalve op de chat reageren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Schijnt mod van de chat te zijn, moderator Dirk?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:47 schreef Toverheks het volgende:
Maar gaat de sjow van Jaap dan wel door?
Klopt. Helaas.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:48 schreef Toverheks het volgende:
Hier zeggen we als er iemand slecht ligt, dan bedoel je dat er iemand op sterven ligt.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoef ik niet uit te leggen, zie boven![]()
Lieve meid.
Ohw!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hier zeggen we als er iemand slecht ligt, dan bedoel je dat er iemand op sterven ligt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |