En daar is Johan, dit keer niet met de ontbijtsjow maar Tips voor de handige huisvrouw, Johan noemt het de HHB.
Het gaat nu over een stofzuiger, hij laat de stekker zien en zegt, er zitten 2 pinnetjes die moeten in het stopkontakt.
Hij staat nu aan, Johan zegt ik laat nu zien hoe je moet stofzuigen, je moet een voorwaartse beweging maken, en dan weer naar achter, en dan weer naar voren.
Johan zuigt zonder stofzuigerzak, hij zegt je ruikt het al, het ruikt naar dode hond.
dan laat hij zien hoe je de stofzuiger opend, eerst de slang afkoppelen, hij kijkt nu in de slang of hij verstopt zit.
hij probeert de stofzuigerkap te openen, hij piemelt wat aan en zegt ondertussen, overal op drukken dan heb je het idee dat je toch bezig bent.
En dan is de kap open, er zat een maandverbandje in de stofzuiger, Johan zegt, bij god hij heeft geen idee hoe dat erin kwam.
Dan heeft hij een andere sofzuiger erbij gehaald, die gaat hij ook schoonmaken, de andere stofzuiger is ook verstopt, hij zegt eerst dan maar deze en dan pas de andere, en van deze sloopt hij ook de slang eraf.
Hij kijkt in deze stofzuiger het filter schoon is.
(vind het allemaal te snel gaan hahaha kan het zelf niet bijhouden wat een mafkees)
Je neemt de zak eruit, HHB zegt hij, de zak was een beetje zwaar, hij gaat nu testen of het aan de zak lag of dat de slang verstopt is.
De volle zak legt hij op een andere stoel neer, hij zegt iets over een HHB mandje. (Handige huisvrouw mandje) daar moet je in hebben liggen, een kruiskopschroevedraaier, tangetje, hamer.
Hij zit nu te piemelen met een tangetje in die stofzuiger, hij zegt, zorg dat je alle schroefjes bij mekaar houd.
De schroefjes werken niet zo mee, het laat niet los zegt Johan, maar als ik ergens aan begin!!!!!!
En daar sloopt hij dat ding uit elkaar, even vor de statestieken, het zijn 6 schroefjes.
Met een gewone schroevedraaier wipt hij nu de band rondom de stofzuiger, pakt er nog een hamer bij hahaha oh wat zit ik hier te doen, schrijf netjes alles op maar ondertussen denk ik, **Waar kijk ik naar**
Hij sloopt nu de aan/uit knop eraf,normaal zitten er 2 pinnetjes in, helaas is er 1 afgebroken ach daar hebben we lijm voor zegt Johan.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam