Ja, geweldig hè.quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:19 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zie nu pas jouw onderschrift, geniaal die Dorien!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:35 schreef Marrije het volgende:
Om 9 10 uur een ontbijtshow? cursus Stofzuigen met Johan
Of ik dat erg vind, stuk secreet is het, ken nog een zeker afgetreden wethoudertje die ze geweldig door het slijk haalde. Stom mens.quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, geweldig hè.
Het schijnt dat Heleen er minder blij mee was
Ja, maar dat wethoudertje wilde de hoeren daar weg hebben, maar er ondertussen wel boven op kruipen, en ze is ook journaliste he.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Of ik dat erg vind, stuk secreet is het, ken nog een zeker afgetreden wethoudertje die ze geweldig door het slijk haalde. Stom mens.
Surrealisme ten top.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Het oorspronkelijk idee, een mailtje sturen aan de moderators over nieuwe regels hunzelf betreffende, is inmiddels gestrand. Zoals zoveel waaraan men daar begint. De mail wordt waarschijnlijk dan ook niet verstuurd en als vertrouwd zitten er dus nog steeds meer dan één moderator op de stream, bemoeien die zich met interne aangelegenheden en chatten als moderator af en toe mee.
Meneer Oudkerk was zeker niet eeh lekker bezig (al vond ie zelf van wel) maar dit had heleentje gehoord op een privé party en ze wist donders goed dat dit niet naar buiten mocht.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar dat wethoudertje wilde de hoeren daar weg hebben, maar er ondertussen wel boven op kruipen, en ze is ook journaliste he.![]()
Goedenmorgen all, wat leren we vandaag van Johan, hoe was ik af, hoe draai ik een wasje, hoe lap ik me ramen. Spannend
Peter, positieve rots in de branding.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit er ook klaar voor.![]()
Je kan goed merken dat Studio Vlemmix door de horizontale programmering (Ontbijtshow - Vraag Je Raak) steeds verder professionaliseert, en ik merk ook dat de medewerkers steeds vaker hun microfoon aanhebben, en dat er tussendoor steeds meer 'outdoor' programma`s worden gemaakt.
Dus Harry verklapt de verrassing?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:03 schreef Toverheks het volgende:
HarryLoco op de chat, die vertelt dat Johan straks een *verrassing* gaat vertellen, nou Harry zegt hij heeft zondag a.s. een optreden en rijd dan door naar de Toko.
Harry blijft er niet 3 dagen, hij zegt, ik kan om 22.00 aanwezig zijn.
En ik maar denken dat het een voorspelbare grap was. Wat een domheid.quote:
Nou. . .misschien heeft de doelgroep wel baat bij deze cursusquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een voorspelbare grap was. Wat een domheid.
'Dit is een stofzuiger. Je kunt 'm met je hand of met je voet aanzetten'.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:13 schreef Marrije het volgende:
Nou. . .misschien heeft de doelgroep wel baat bij deze cursus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |