Hielp een paar keer mee bij TBO, stond op filmpje Stefan Fok en had optredens en clips met Johanquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:41 schreef Disana het volgende:
Het spreekt weer boekdelen. Hoezo structuur, hoezo hard werken
Wie is die Tabitha eigenlijk?
Dankjewel. Oh, die van het filmpje, nu weet ik het weer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hielp een paar keer mee bij TBO
Volgens mij zit iedereen daar elkaar en zichzelf in de weg. Dat zijn de werkzaamheden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:43 schreef Disana het volgende:
Gaat ze ook nog wat doen of gaat ze alleen maar in de weg zitten op deze chaotische dag.
Is ie al stront aan het scheppen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:43 schreef dathajdacht het volgende:
Volgens mij hoor ik Alsido op de achtergrond mopperen tegen Liesbeth
Nee. Johan is met Bob naar de garage om een nieuwe accu te kopen en Alsido is buiten sigaretjes aan het roken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:
En gaat Alsido nu zijn skills als putjesschepper tentoonspreiden?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:27 schreef spuitje het volgende:
Maar wees eerlijk: als Johan al vijf dagen vraagt of ze die pomp even aan kunnen zetten en er gebeurt pas iets als de boel door de vloer naar boven komt heb je denk ik ook recht om boos te worden.
Schijnt mod van de chat te zijn, moderator Dirk?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:43 schreef Disana het volgende:
Dankjewel. Oh, die van het filmpje, nu weet ik het weer.
Gaat ze ook nog wat doen of gaat ze alleen maar in de weg zitten op deze chaotische dag.
Mera, weet jij wie die leuke juffrouw aan de bar is?quote:
Er ligt iemand slecht?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:40 schreef dathajdacht het volgende:
Bram heeft dus afgezegd voor vanavond, want er ligt iemand slecht
Oh wat naar voor Bram. (sterkte Bram)quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:40 schreef dathajdacht het volgende:
Bram heeft dus afgezegd voor vanavond, want er ligt iemand slecht
Ik vergiste me Fluitert.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Schijnt mod van de chat te zijn, moderator Dirk?
Ja, maar dat hoef ik niet uit te leggen, zie bovenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mera, weet jij wie die leuke juffrouw aan de bar is?
[ afbeelding ]
Hier zeggen we als er iemand slecht ligt, dan bedoel je dat er iemand op sterven ligt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er ligt iemand slecht?
Betekent dat dat er iemand ziek is, of wat?
Niet dus. Maar het is me volslagen duidelijk wat ze daar zit te doen behalve op de chat reageren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Schijnt mod van de chat te zijn, moderator Dirk?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:47 schreef Toverheks het volgende:
Maar gaat de sjow van Jaap dan wel door?
Klopt. Helaas.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:48 schreef Toverheks het volgende:
Hier zeggen we als er iemand slecht ligt, dan bedoel je dat er iemand op sterven ligt.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoef ik niet uit te leggen, zie boven![]()
Lieve meid.
Ohw!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hier zeggen we als er iemand slecht ligt, dan bedoel je dat er iemand op sterven ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |