ik merk er helemaal niets van.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is ook niks verkeerd aan hem, hij is alleen een beetje traag van begrip en zulks.
Ten tijde van TBO werkte hij een blauwe maandag als postbode maar ook die stress kon ie niet aan. Een paar minuten met hem praten en je merkt het.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe kom je daar nou bij?
Hij voelt zich waarschijnlijk gewoon erg ongemakkelijk onstream
![]()
Hij doet de hogeschool volgens mij, dus dom issie niet.
Stressgevoeligheid is toch niet hetzelfde als 'achter' zijn?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ten tijde van TBO werkte hij een blauwe maandag als postbode maar ook die stress kon ie niet aan. Een paar minuten met hem praten en je merkt het.
Dat was een reactie op het hogeschoolverhaal. Zoals ik al zei: dat achter zijn merk je in een gesprek.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:42 schreef Disana het volgende:
Stressgevoeligheid is toch niet hetzelfde als 'achter' zijn?
Ik hoor hem nu al een tijdje praten en vind hem heel adequaat en in goed tempo reageren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was een reactie op het hogeschoolverhaal. Zoals ik al zei: dat achter zijn merk je in een gesprek.
Ja, Johan sprak hem aan met Bob.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:46 schreef Copycat het volgende:
Dit is toch wel Bobby hè, en niet die andere zoon?
Gelukkig!quote:
Ik geloof niet dat hij daarvoor komt. Volgens mij is het een project voor zijn opleiding.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig!
Maar, zoals ik al zei, het is een aardige knul. Maar de verlosser van SV is het zeker niet.
I rest my case.quote:
Gelukkig!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Cc, ik begin geloof ik een beetje te begrijpen wat je bedoelde...
Ja, en de invulling van programma's moet juist losser, daar mogen Alsido en hoe heet ze, die moeder, geen te vaste structuur voor maken. Ze moeten meer overlaten aan de mensen zelf.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:57 schreef Peter6000 het volgende:
Je kan goed merken dat Johan steeds sterker aan de programma-structuur hecht.
Gisteren kon Vraag Je Raak met PeterN niet worden verplaatst naar 2000 uur, en vanavond mag Bob geen Vraag Je Raak doen, omdat Tabula Rasa er is.
Anderzijds is het ook wel zo, dat als er constant een camera op je gericht staat, er altijd wel genante of andersoortig voor de buitenstaander lachwekkende situaties te zien zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Cc, ik begin geloof ik een beetje te begrijpen wat je bedoelde...
pff even vragenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk hoor, Bobby Vlemmix in SV... maar ik hoop dat z'n zusje ook een keer komt.![]()
[ afbeelding ]
Hij kijkt expres niet naar de camera omdat hij aan het nadenken is. Hij is zijn tekst kwijtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |