Alles weer wég dus!? En dat zal wel de schuld van de chatters zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het staat in Liesbeth's computer.
Nee hoor, die zijn voor Peeet1. Die heeft het filmpje gemaaktquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh, jij wilt natuurlijk zo een leuk DWDD jasje of de tas met dvd`s
Wat ben je toch een lieverd PB.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, die zijn voor Peeet1. Die heeft het filmpje gemaakt
En waren er gegadigden?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:47 schreef Toverheks het volgende:
Johan vraagt of iemand op de stream de stofzuiger wilt hebben of dat hij hem in de vuilnisbak moet mieteren??? echt volgens mij meent hij dit hahaha en ben benieuwd wie nu allemaal de vinger opsteekt om dit prachtige ding in bezit wilt hebben, ja ja is wel van de Vlem zelf hoor, dus het wordt een collectorsItem.
Nee weet ik niet, had de chat niet openstaanquote:
Volgens mij heeft ie hem al in de afvalbak gemieterdquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee weet ik niet, had de chat niet openstaanmaar er zal wel 1 of andere **Fan** lopen die hem met alle geweld wilt hebben.
Heel verstandigquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:54 schreef Disana het volgende:
Haha, Johan wil de stream weer op Alsido en Liesbeth. Alsido sputtert tegen 'ja dan zíen de mensen iets'.
Het eerste item voor de veilingsite!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee weet ik niet, had de chat niet openstaanmaar er zal wel 1 of andere **Fan** lopen die hem met alle geweld wilt hebben.
Liesbeth moet gewoon eens een stevige beurt hebben. Is ze volgens mij echt aan toe.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:55 schreef Wijnneus het volgende:
Oooo, even HidiHo bedanken voor de stream-chat integratie!![]()
http://streams.selfip.com/sv.asp
En ach hemel, Alsido en Liesbeth hebben geen clou hoe internet/chat in elkaar steekt.Marian weet dat ook niet, maar die bemoeit zich er ook niet mee. Marian is gewoon een lieve en goede vrouw
en dat straalt ze uit. Liesbeth laat steeds meer een andere kant zien, helaas.
Ik ben blij dat als Johan er is, dat er geluid is. Ze lijken dat wel te saboteren daar, als Johan er niet is.
![]()
Niets van Heidi doet het bij mij nog sinds gisterenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:55 schreef Wijnneus het volgende:
Oooo, even HidiHo bedanken voor de stream-chat integratie!![]()
http://streams.selfip.com/sv.asp
En ach hemel, Alsido en Liesbeth hebben geen clou hoe internet/chat in elkaar steekt.Marian weet dat ook niet, maar die bemoeit zich er ook niet mee. Marian is gewoon een lieve en goede vrouw
en dat straalt ze uit. Liesbeth laat steeds meer een andere kant zien, helaas.
Ik ben blij dat als Johan er is, dat er geluid is. Ze lijken dat wel te saboteren daar, als Johan er niet is.
![]()
Dat laat ik aan jou over.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liesbeth moet gewoon eens een stevige beurt hebben. Is ze volgens mij echt aan toe.
Bij mij alleen in IE en dan is 't veel te breed.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Nieuwe URL van Heidi werkt perfect!
Hier kan ik niets betekenen. Alsido zal hier in actie moeten komen,quote:
Ik heb 'm ook in IE geopend. Normaal gebruik ik dat niet eens, maar ik vind het fijn dat dat chatvak zo lekker breed is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij alleen in IE en dan is 't veel te breed.
Marian krijgt soms doorstuurmails met heel lange verhalen.
zet IE dan op 150%quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij alleen in IE en dan is 't veel te breed.
Marian krijgt soms doorstuurmails met heel lange verhalen.
Heb je misschien een linkje?quote:
Ja dat vind ik nou juist vervelendquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook in IE geopend. Normaal gebruik ik dat niet eens, maar ik vind het fijn dat dat chatvak zo lekker breed is.
Thnx.quote:
Dat was toch een grapje volgens Sly?? Om te laten zien dat wanneer hij iets roept dat dat direct wordt opgepakt op de chat etc.?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zijn nu bezig met de gastenlijst van het open podium morgen.
Komen de Soa Sisters van Nowlive nou nog?
Men weet dat Bobby een beetje achter is? Aardige, lieve gozer, maar hij is er niet helemaal bij, zeg maar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:31 schreef Disana het volgende:
Kennelijk gaat zoonlief iets in SV doen, hij heeft een opdracht. Hij gaat filmen en een verhaal doen. Het heeft iets met marketing en communicatie te maken.
Dat merk ik nog niet zo. Ik zie een zeer geïrriteerde Johan die het niet wil snappen en er geen tijd voor heeft. Ze hebben nu bijna ruzie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Men weet dat Bobby een beetje achter is? Aardige, lieve gozer, maar hij is er niet helemaal bij, zeg maar.
In vergelijking met zijn vader, zie ik niets verkeerds toch nog toe.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Men weet dat Bobby een beetje achter is? Aardige, lieve gozer, maar hij is er niet helemaal bij, zeg maar.
Er is ook niks verkeerd aan hem, hij is alleen een beetje traag van begrip en zulks.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:37 schreef Wijnneus het volgende:
In vergelijking met zijn vader, zie ik niets verkeerds toch nog toe.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |