Ik heb 'm ook in IE geopend. Normaal gebruik ik dat niet eens, maar ik vind het fijn dat dat chatvak zo lekker breed is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij alleen in IE en dan is 't veel te breed.
Marian krijgt soms doorstuurmails met heel lange verhalen.
zet IE dan op 150%quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij alleen in IE en dan is 't veel te breed.
Marian krijgt soms doorstuurmails met heel lange verhalen.
Heb je misschien een linkje?quote:
Ja dat vind ik nou juist vervelendquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook in IE geopend. Normaal gebruik ik dat niet eens, maar ik vind het fijn dat dat chatvak zo lekker breed is.
Thnx.quote:
Dat was toch een grapje volgens Sly?? Om te laten zien dat wanneer hij iets roept dat dat direct wordt opgepakt op de chat etc.?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zijn nu bezig met de gastenlijst van het open podium morgen.
Komen de Soa Sisters van Nowlive nou nog?
Men weet dat Bobby een beetje achter is? Aardige, lieve gozer, maar hij is er niet helemaal bij, zeg maar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:31 schreef Disana het volgende:
Kennelijk gaat zoonlief iets in SV doen, hij heeft een opdracht. Hij gaat filmen en een verhaal doen. Het heeft iets met marketing en communicatie te maken.
Dat merk ik nog niet zo. Ik zie een zeer geïrriteerde Johan die het niet wil snappen en er geen tijd voor heeft. Ze hebben nu bijna ruzie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Men weet dat Bobby een beetje achter is? Aardige, lieve gozer, maar hij is er niet helemaal bij, zeg maar.
In vergelijking met zijn vader, zie ik niets verkeerds toch nog toe.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Men weet dat Bobby een beetje achter is? Aardige, lieve gozer, maar hij is er niet helemaal bij, zeg maar.
Er is ook niks verkeerd aan hem, hij is alleen een beetje traag van begrip en zulks.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:37 schreef Wijnneus het volgende:
In vergelijking met zijn vader, zie ik niets verkeerds toch nog toe.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |