Maar eerlijk, vond het diep van binnenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hangt van het werk af. Als ze alleen maar slopen mogen ze van mij stoppen nog voor ze zijn begonnen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:27 schreef Disana het volgende:
Nee nee, het heeft alweer een nieuwe naam: De Ochtendshow.
Johan vond gisteren dat het steeds iets anders moest zijn.
quote:
Alleen dat Liesbeth weet wie de gasten zijn maar dat het leuke volgens haar nou juist is dat dat ook nog kan veranderen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
Waarschijnlijk een hele stomme vraag ... maar is er al iets bekend over de show van Jaap van vanavond?
Niet dat ik weet, ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
Waarschijnlijk een hele stomme vraag ... maar is er al iets bekend over de show van Jaap van vanavond?
Je mag het best wel posten hoor, als je iets leuk vindt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar eerlijk, vond het diep van binnenbest leuk gevonden, maar hoop dat dit gewoon eenmalig blijft, en dat we morgen niet zien hoe je b.v. een citruspers schoonmaakt.
te vaak en te veel dan wordt het niet leuk meer.
Ik heb weer naar 8 emailadressen gemaildquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:35 schreef Toverheks het volgende:
Muziek is al weer uit, en we horen weer wat, nu zit Alsido aan de foon.
Nog niks over gehoord of gelezen Cc.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
Vertaling: We weten niet wie er op komt dagen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:37 schreef Disana het volgende:
Alleen dat Liesbeth weet wie de gasten zijn maar dat het leuke volgens haar nou juist is dat dat ook nog kan veranderen.
Ja dat is het probleem, zo'n eerste spontane keer is leuk, maar dan wil hij het succes ervan evenaren en dat gaat al een stuk moeilijker. Ik heb ook zomaar het idee dat hij het nu al niet meer zo leuk vindtquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar eerlijk, vond het diep van binnenbest leuk gevonden, maar hoop dat dit gewoon eenmalig blijft, en dat we morgen niet zien hoe je b.v. een citruspers schoonmaakt.
te vaak en te veel dan wordt het niet leuk meer.
Kijken of ze het bij DWDD ook grappig vinden. Ik heb het ingezonden voor De TV Draait Doorquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:17 schreef Disana het volgende:
Het is gewoon niet grappig, gisteren was het nog spontaan.
Haha. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijken of ze het bij DWDD ook grappig vinden. Ik heb het ingezonden voor De TV Draait Door
Wat een ontzettend domme vraag zegquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
Ze waren gisteravond nog druk aan het bellen om toch nog maar wat mensen bij elkaar te sprokkelen om een programma te kunnen maken volgens mijquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen dat Liesbeth weet wie de gasten zijn maar dat het leuke volgens haar nou juist is dat dat ook nog kan veranderen.
Oh, jij wilt natuurlijk zo een leuk DWDD jasje of de tas met dvd`squote:Op woensdag 3 februari 2010 10:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijken of ze het bij DWDD ook grappig vinden. Ik heb het ingezonden voor De TV Draait Door
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een ontzettend domme vraag zeg.
Echt? Het is wel raar dat er niets is uitgelekt... maar er was dus misschien ook niet veel om uit te lekken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:42 schreef dathajdacht het volgende:
[..]
Ze waren gisteravond nog druk aan het bellen om toch nog maar wat mensen bij elkaar te sprokkelen om een programma te kunnen maken volgens mij
Het staat in Liesbeth's computer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertaling: We weten niet wie er op komt dagen.
Ja weet ik wel Peter, en doe dat ook wel, maar echt het was natuurlijk stom, maar leuk gevonden, maar wat ik net zei, hoop eenmalig want anders gaat het vervelen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je mag het best wel posten hoor, als je iets leuk vindt.
Niets om je voor te schamen.
Ik schoot in de lach toen ik hem met die stofzuiger zag staan, het middenstuk was wat flauw, maar door de clou vond ik het met terugwerkende kracht toch nog grappig.
En de zenders zijn ook alweer aan.
Oei, dat is niet zo handig dat het in haar computer staat, vanavond klikt ze gewoon weer alles weg, hoop dat ze het met een pennetje ook op papier heeft gezet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het staat in Liesbeth's computer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |