quote:
Hierdoor blijven die kutsterretjes bestaan die Duffy's en Paramores, als mannen er ook al naar gaan luisterenquote:
Nee,geweldig is het nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets een youtube link bij
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef DuTank het volgende:
Ik zou haar echt kanker hard neuken gewoon, dat wel.
Is dat dat schreeuwende wijf? Blond ziet er namelijk echt lekker uit.. Zo dus niet he.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:40 schreef wise het volgende:
2 a 3 aardige nummers. Maar vooral:
![]()
![]()
hayley williams
[ afbeelding ]
[ [url=
afbeelding]http://4.bp.blogspot.com/_HsqI6-NyPBM/SI8vHdZ98JI/AAAAAAAAAOQ/DjIlFN5l3F4/s400/Hayley_Williams2502.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat zekerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Nummer is nu op KinkFM, niets mis mee, beetje poprocky, beter dan alles wat biejonsee uit dr strot braakt.
Ik wist wel dat je gay wasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Nummer is nu op KinkFM, niets mis mee, beetje poprocky, beter dan alles wat biejonsee uit dr strot braakt.
Ik weet iig zeker dat je de ambassadeur van de wansmaak bentquote:
Jij bewijst hiermee dat jij dat bentquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet iig zeker dat je de ambassadeur van de wansmaak bent.
zoals ik al zei, jij luisterde toch naar boybands ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij bewijst hiermee dat jij dat bent
Ik luister alleen maar kwaliteitsmuziek.
Frank Sinatra, Marvin Gaye, Sammy Davis Jr., Louis Armstrong, Michael Jackson, B.B. King, Bob Marley, dat soort spul?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij bewijst hiermee dat jij dat bent
Ik luister alleen maar kwaliteitsmuziek.
hahaha hier is ie dan, FOK grootste homoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef Intrepidity het volgende:
Mensen die enige vorm van voorkeur anders dan hun eigen bestempelen als gay of op een andere manier tot inferieur verklarenZoek een leven ofzo.
En nee, ik ben geen paramore-fan. Dit is gewoon een kansloos topic, samen met al z'n soortgenoten.
Van geen naar één?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:46 schreef Flurry het volgende:
Ik scoort significant meer chicks door te zeggen dat ik fan van Paramore ben
Jazz, Blues, Jean Michel Jarre, Acda en de Munnik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Frank Sinatra, Marvin Gaye, Sammy Davis Jr., Louis Armstrong, Michael Jackson, B.B. King, Bob Marley, dat soort spul?
Verklaar?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahaha hier is ie dan, FOK grootste homo
Daarvoor zei ik Rammsteinquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:36 schreef Paul het volgende:
Jemig, hoe gay kan je zijn. Als je daar gek van word als je het hoort. Echt triest!
Jij wel eens kleine jongetjes met vagina's voorbij zien komen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef Seam het volgende:
Die chick heeft niet eens tieten manKun je net zo goed een klein jongetje gaan neuken
Heb jij tieten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef Seam het volgende:
Die chick heeft niet eens tieten manKun je net zo goed een klein jongetje gaan neuken
Op mijn kuitenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wilde iets anders posten maar dit gaat voor:
WAAR DE NEUK WEL DAN?!
Meiskes van 13/14 in hun alterrrrrnatieve fase met een straksluitend Grover/Koekiemonstertopje zeker?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:08 schreef RikkertBiemans het volgende:
Ben je ooit bij een paramore concert geweest? daar is t vrouw/man gehalte 99/1 ! zeker wel dat er wat te scoren valt!
Amen to that!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef DuTank het volgende:
Ik zou haar echt kanker hard neuken gewoon, dat wel.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meiskes van 13/14 in hun alterrrrrnatieve fase met een straksluitend Grover/Koekiemonstertopje zeker?
Die lopen er inderdaad ook tussen, maar je hebt ze ook in de iets oudere categorie!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meiskes van 13/14 in hun alterrrrrnatieve fase met een straksluitend Grover/Koekiemonstertopje zeker?
Dat ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Als man zou je die band alleen al luisteren om Hayley.
Hayleyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Zoals ik eerder al in een topic zei.. Jongeren die naar opa-shit luisteren om interessant over te komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Jazz, Blues, Jean Michel Jarre, Acda en de Munnik.
Dus het gaat alleen om t uiterlijk van een dan bandleden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Muziek luisteren om de muziek, triestquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:31 schreef M028 het volgende:
[..]
Dus het gaat alleen om t uiterlijk van een dan bandleden.
Zielig!
niet zo sarcastisch ehquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Muziek luisteren om de muziek, triest
Opa shitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:30 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al in een topic zei.. Jongeren die naar opa-shit luisteren om interessant over te komen.
Acda en de Munnik is kwaliteitsmuziek, dat weet jij dat weet ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
En ook serieus gaan klagen over een band als je zelf diehard Acda & De Munnik fan ben Paul
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Acda en de Munnik is kwaliteitsmuziek, dat weet jij dat weet ik.
het kan erger oke, maar kwaliteitsmuziek is wel een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Acda en de Munnik is kwaliteitsmuziek, dat weet jij dat weet ik.
Zo gay.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Opa shit
Jean Michel is de bom jonge
Check zijn concerten jongeeee, nee ga jij maar Paramore luisteren![]()
![]()
Het zijn gewoon mooie teksten en leuke liedjes, sjonge, je ziet toch wel in dat het in ieder geval meer kwaliteit heeft dan Paramore of dat meisje waar juicyhill zich elke dag op afrukt hoe heet ze nog maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:43 schreef DeBassist het volgende:
[..]
het kan erger oke, maar kwaliteitsmuziek is wel een beetje overdreven
Jarre is niet gay jongequote:
Elektronische muziekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Jarre is niet gay jongega je mond spoelen, zonder jarre was electronische muziek nooit zover geweest als nu ( en Kraftwerk, die zijn natuurlijk ook de bom)
is haar eigen genre is het toch echt kwaliteitsmuziek. Het ligt jou alleen duidelijk nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mooie teksten en leuke liedjes, sjonge, je ziet toch wel in dat het in ieder geval meer kwaliteit heeft dan Paramore of dat meisje waar juicyhill zich elke dag op afrukt hoe heet ze nog maar
Die gasten zetten een MP3'tje op en gaan een beetje dom staan springen en net doen alsof het live isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mooie teksten en leuke liedjes, sjonge, je ziet toch wel in dat het in ieder geval meer kwaliteit heeft dan Paramore of dat meisje waar juicyhill zich elke dag op afrukt hoe heet ze nog maar
Als ze het nou voor zichzelf houden maar nee, 3fm moet ook meedoen met die muziek en andere radiostationsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:47 schreef DeBassist het volgende:
[..]
is haar eigen genre is het toch echt kwaliteitsmuziek. Het ligt jou alleen duidelijk niet
Gast ben je fan van Paramorequote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die gasten zetten een MP3'tje op en gaan een beetje dom staan springen en net doen alsof het live is![]()
![]()
![]()
PAUL DAAR WAS IK, WIL JE ME NU AANRAKEN
Paultjuh snapt niet dat kwaliteitsmuziek in het ene genre kwaliteitsmuziek in het andere genre niet hoeft uit te sluiten. En goed Paramore is geen tijdsloze muziek zoals bv. The Stones of noem maar iets wat al >20 jaar meegaat. Maar het zijn gewoon lekkere catchy pop/punk songs. Wat maak jij je druk over de mensen die dat leuk vinden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:47 schreef DeBassist het volgende:
[..]
is haar eigen genre is het toch echt kwaliteitsmuziek. Het ligt jou alleen duidelijk niet
Jonge het ergste vind ik gewoon dat het op de radio wordt gedraaid, daarom heb ik er last van jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paultjuh snapt niet dat kwaliteitsmuziek in het ene genre kwaliteitsmuziek in het andere genre niet hoeft uit te sluiten. En goed Paramore is geen tijdsloze muziek zoals bv. The Stones of noem maar iets wat al >20 jaar meegaat. Maar het zijn gewoon lekkere catchy pop/punk songs. Wat maak jij je druk over de mensen die dat leuk vinden.
Als het je niet aanstaat zet je toch lekker A & d M op en ga je aan je pikkie sjorren op foto's van Jojoortje in Utrecht-tenue
idd niet eerlijk om Paramore met "goden" zoals de stones te vergelijken ja. Maar wat ze doen doet paramore goedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paultjuh snapt niet dat kwaliteitsmuziek in het ene genre kwaliteitsmuziek in het andere genre niet hoeft uit te sluiten. En goed Paramore is geen tijdsloze muziek zoals bv. The Stones of noem maar iets wat al >20 jaar meegaat. Maar het zijn gewoon lekkere catchy pop/punk songs. Wat maak jij je druk over de mensen die dat leuk vinden.
Als het je niet aanstaat zet je toch lekker A & d M op en ga je aan je pikkie sjorren op foto's van Jojoortje in Utrecht-tenue
Makaveli The Donquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigen fout, dat jij nou nog in de 90s leeft en radio luistertquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Jonge het ergste vind ik gewoon dat het op de radio wordt gedraaid, daarom heb ik er last van ja
Het is gewoon TMF breezah muziek draai dat lekker op 538, al die irritante meisjesstemmetjes net zoals Kelly Clarkson![]()
Echt domste reactie in dit topicquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Als ze het nou voor zichzelf houden maar nee, 3fm moet ook meedoen met die muziek en andere radiostationsdat is zo erg
M'n wát?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:56 schreef Paul het volgende:
Toch wel vermakelijk dat Loveless nu op zijn Paramore-pikkie is getrapt
paramore vergelijken met kelly clarksonquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Jonge het ergste vind ik gewoon dat het op de radio wordt gedraaid, daarom heb ik er last van ja
Het is gewoon TMF breezah muziek draai dat lekker op 538, al die irritante meisjesstemmetjes net zoals Kelly Clarkson![]()
Ik hoor geen verschil tussen die 2 hoor, allebei irritante stemmetjes met vrolijke deuntjes oprotten van de radio of blijf op 538 maar vervuil 3fm er niet mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef DeBassist het volgende:
[..]
paramore vergelijken met kelly clarkson![]()
verder is er behalve op arrow nog weinig "echte" muziek te horen(volgens mijn mening dan )
Jij fapt liever op een lekkere zwoele mannenstem ofzo?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hoor geen verschil tussen die 2 hoor, allebei irritante stemmetjes met vrolijke deuntjes oprotten van de radio of blijf op 538 maar vervuil 3fm er niet mee.
Misschien moet ik inzien dat 3fm ook breezah aan het worden is
Wat moet ik dan luisteren
paromore naar pinkpop trouwensquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hoor geen verschil tussen die 2 hoor, allebei irritante stemmetjes met vrolijke deuntjes oprotten van de radio of blijf op 538 maar vervuil 3fm er niet mee.
Aangezien het geen disney kindsterretje is vind Juicyhil het geloof ik niksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:01 schreef afcajos het volgende:
Ik ga er vanuit dat Juicyhil zijn concertkaartje al heeft besteld?Ons aller disneykindsterretjesfetisjist.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind radio juist leukquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:02 schreef DeBassist het volgende:
[..]
het grote verschil is dat paramore punkinvloeden heeft..
en wat dacht je van stoppen met radio gaan luisteren en zelf ontdekken wat goede muziek is ?
Je vind radio leuk, maar zolang ze maar 100% draaien wat jij goeie muziek vind?quote:
Neuh, het maakt TS aardig gay dat hij liever Acda en de Munnik luistert, fapt op Sander Lantiga, en idolaat is van een of andere strokbroodvreterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:06 schreef afcajos het volgende:
Hmm zo slecht klinkt dit anders niet. Maakt mij dit gay?
Dan ben ik nu Gielfan afquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vind radio leuk, maar zolang ze maar 100% draaien wat jij goeie muziek vind?
Sowieso ben je toch zo'n Giel / 3FM fan... Die hypen Paramore anders flink
niet lullen over muziek waar je geen verstand van hebtquote:
We hebben nu 2 flikkers in dit topic.quote:
Mensen die het niet snappenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:14 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
We hebben nu 2 flikkers in dit topic.Paul en Gatenkaas
Slayer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:09 schreef DeBassist het volgende:
[..]
niet lullen over muziek waar je geen verstand van hebt
Ik snap inderdaad niet waarom mensen naar homo-muziek luisteren.quote:
Paramore = rock = metal = Metallica.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want dat is inderdaad vergelijkbaar met Paramore
Appel = fruit = eetbaar = varkensvleesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Paramore = rock = metal = Metallica.
Flikkers = mensen die naar electronica luisteren?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:14 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
We hebben nu 2 flikkers in dit topic.Paul en Gatenkaas
Nee, je bent het gewoon eens met Paul. Dat maakt jou een flikker.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Flikkers = mensen die naar electronica luisteren?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:22 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Nee, je bent het gewoon eens met Paul. Dat maakt jou een flikker.
[..]
[..]
Appel = Fruit = Peerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Paramore = rock = metal = Metallica.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Appel = Fruit = Peer
Candy Dulfer ook trouwens, maar niet zo prima als Paramore.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Appel = fruit = eetbaar = varkensvlees
Kutmuziek = kutmuziekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Appel = Fruit = Peer
Verder stom topic, Paramore maakt prima muziek. Candy Dulfer ook trouwens, maar niet zo prima als Paramore.
Maar nog altijd beter dan zij natuurlijk, doe ff normaalquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Komop, Dulfer is wel een beetje voor ouwe lullen natuurlijk
Prince is wel koningquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar nog altijd beter dan zij natuurlijk, doe ff normaal
Candy Dulfer is al jaren lang een wereldartiest die heeft samengewerkt met Prince
Princequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar nog altijd beter dan zij natuurlijk, doe ff normaal
Candy Dulfer is al jaren lang een wereldartiest die heeft samengewerkt met Prince
Mensen die het verschil niet zien tussen wereldartiesten en 1dags-breezer-artiesten als Kelly Clarkson, Lady gaga en Paramorequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Prince![]()
[ afbeelding ]
Paul, bedankt voor het bevestigen dat je gay bent.
Die 3 met elkaar vergelijken. Geen enkele combi van die 3 die je noemt is onderling te vergelijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die het verschil niet zien tussen wereldartiesten en 1dags-breezer-artiesten als Kelly Clarkson, Lady gaga en Paramore
Zeg ik dat ik fan ben van Prince, ik gaf een voorbeeld aan waarmee ze heeft samengewerktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef DeBassist het volgende:
edit: maar naast een goede artiest is het natuurlijk wel een oppernicht
Jawel het is allemaal irritante krijsmuziekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die 3 met elkaar vergelijken. Geen enkele combi van die 3 die je noemt is onderling te vergelijken
Geen verstand van muziek hebben, Giel-fan zijn, fappen op Sander Lantiga, en dan zeiken over andermans muziek.
FAIL
Wat is je puntquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:43 schreef Kingside het volgende:
[..]
Verder vind ik die Hayley niet zo bijzonder eigenlijk, ziet eruit als een 14jarig meisje.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel het is allemaal irritante krijsmuziek
Al die muziek is gewoon irritantquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:58 schreef DeBassist het volgende:
[..]
jij failt wel heel erg hard nu
als jij paramore irritante krijsmuziek vindt moet je je toch maar even laten nakijken
mocht ze ergens in een nummer krijsen laat het me weten
je 2e punt snap ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Al die muziek is gewoon irritant
Beetje hetzelfde als een Paul op fok forum, snappie
Alle 3 goedkope popmuziek.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die 3 met elkaar vergelijken. Geen enkele combi van die 3 die je noemt is onderling te vergelijken
Geen verstand van muziek hebben, Giel-fan zijn, fappen op Sander Lantiga, en dan zeiken over andermans muziek.
FAIL
Ik reageer gewoon terug op de mensen, zo ben ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:23 schreef Intrepidity het volgende:
Je mening proberen door te drammen op internet omdat de jouwe de enige juiste zou zijn!
*denkt aan een zeker plaatje van een rennend mongooltje*
Zegt iemand die naar Arctic Monkeys, The Killers en Kaiser Chiefs luistert.quote:
Mensen? Je zit op fok.. Je reageert op autisten en internethelden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon terug op de mensen, zo ben ik
Maakt niet uit, ik was al klaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Sorry dat ik je even onderbreek, maar we hadden het hier over muziek en over artiesten...
haquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wel netjes die klodders opvegen hè..
quote:ha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Arctic Monkeys zijn goed. Killers ook, al is natuurlijk het laatste album beetje gaar. Kaiser Chiefs is inderdaad meest achterlijk simpele muziek die er is, maar aangezien ze elk jaar wel op festivals staan wil je de liedjes wel kennen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Zegt iemand die naar Arctic Monkeys, The Killers en Kaiser Chiefs luistert.
Ik snap het dus ook al niet, gelukkig zijn er nog fokkers hier met verstand van muziekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:43 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die deze muziek verdedigen. Het is toch gewoon slechte muziek? Klinkt behoorlijk eentonig en te Amerikaans.
Is Coldplay wel goed paultjejeje?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap het dus ook al niet, gelukkig zijn er nog fokkers hier met verstand van muziek
Coldplay rock vindenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Coldplay = rock = Metallica.
Nee dus.
Volgens AMG is Coldplay het volgende:quote:
Ik vind het meer alternative/pop dan rock. Zijn maar een paar nummers die je echt rock kan noemen imo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:00 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Volgens AMG is Coldplay het volgende:
Adult Alternative Pop/ Rock
Alternative/ Indie Rock
Alternative Pop/ Rock
Britpop
Wat valt dan wel onder rock?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik vind het meer alternative/pop dan rock. Zijn maar een paar nummers die je echt rock kan noemen imo.
RHCP is over 't algemeen wel rock denk ik geloof ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef HenkySpanky het volgende:
[..]
Nee, trashmetal. Of pop, gezien ze wel aardig populair zijn onder het Amerikaanse volk.
Your musical compatibility with Dee605 is LOWquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:51 schreef Opgezet het volgende:
Paramore![]()
Jongens die naar Paramore luisteren![]()
Coldplay met metallica vergelijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Coldplay = rock = Metallica.
Nee dus.
Your musical compatibility with Dee605 is VERY HIGHquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:51 schreef Opgezet het volgende:
Paramore![]()
RHCP is nu poprock, vroeger Funkmetal/rock. Met een flink portie punk uiteraard:Pquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
RHCP is over 't algemeen wel rock denk ik geloof ik.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Dee605 is LOW
Music you have in common includes Ozzy Osbourne, The Police, AC/DC, Metallica and Muse.
![]()
Mooi zo haha.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Dee605 is VERY HIGH
Music you have in common includes The Used, Guns N' Roses, Bon Jovi, Paramore and Linkin Park.
Your musical compatibility with Dee605 is VERY HIGHquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:51 schreef Opgezet het volgende:
Paramore![]()
mannen die K3 om de muziek leuk vinden zijn nog engerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:25 schreef Joesse het volgende:
[..]
Mannen die Owl City leuk vinden zijn nog erger.
haha old habits never die.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Dee605 is VERY HIGH
Music you have in common includes Muse, Mindless Self Indulgence, Linkin Park, Paramore and Krezip.
Maar Britney Spears? Komop?
Ga weg joh, fireflies is een leuk nummer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:25 schreef Joesse het volgende:
[..]
Mannen die Owl City leuk vinden zijn nog erger.
Parachutes heeft anders best wat nummers met veel power erin, ben het wel met je eens dat het de laatste jaren poppier is geworden, hoewel ik moet zeggen niet per se slechter.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik vind het meer alternative/pop dan rock. Zijn maar een paar nummers die je echt rock kan noemen imo.
En toen dacht jij, laat ik me ook even melden. Als autoriteit, zegmaar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:21 schreef IkBenOzan het volgende:
ColdplayDit is echt van de gayest topics op FOK!..
Waarom vind jij alles gay behalve Paramorequote:Op woensdag 3 februari 2010 00:21 schreef IkBenOzan het volgende:
ColdplayDit is echt van de gayest topics op FOK!..
Sinds wanneer is een aantrekkelijke chick in een band gay?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom vind jij alles gay behalve Paramore
Dat is wat ik de eerste keer ook dacht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga weg joh, fireflies is een leuk nummer.
What the fuck is er mis met de Monkeys?!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Zegt iemand die naar Arctic Monkeys, The Killers en Kaiser Chiefs luistert.
Luister dan ook niet naar die poepzender. Straks vast weer Amy of Lilyquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:00 schreef Paul het volgende:
Seriously ik hoorde net weer een verschrikkelijk stemmetje palalalalaaaaa uit de boxen schallen, en ja hoor het was weer paramore, mijn 3fm wat doen jullie!!!
Ik zet hem wel op Veronica danquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Luister dan ook niet naar die poepzender. Straks vast weer Amy of Lily
Ach ja, over smaak valt niet te twisten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:12 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik hoor liever wat goeie hardcore en hardstyle door mijn speakers![]()
Op fok welquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, over smaak valt niet te twisten.
Ofzo.
je bent gewoon jaloers dat ik zo'n goeie muzieksmaak hebquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, over smaak valt niet te twisten.
Ofzo.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:22 schreef Gemaskerde het volgende:
je bent gewoon jaloers dat ik zo'n goeie muzieksmaak heb
En niet zo'n beetje ook, goeiedagquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:26 schreef koningdavid het volgende:
Paul, Paramore is een christelijke band. Die horen wij als rechtschapen christenbroeders niet te dissen.
quote:
Hipmo's?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:21 schreef Paul het volgende:
Oh wacht nu zie ik het, het zijn emo hippies
[ afbeelding ]
Verklaart een hoop
Ik ben misschien dom maar wat is paramore? dat is toch een film maatschappij??quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:36 schreef Paul het volgende:
Jemig, hoe gay kan je zijn. Als je daar gek van word als je het hoort. Echt triest!
Vb:
[..]
[..]
Hierdoor blijven die kutsterretjes bestaan die Duffy's en Paramores, als mannen er ook al naar gaan luisteren. Waar moet het heen met NL? Ik vraag het je
!
Juicyhill zal er ook wel fan van zijn
Dat is Paramountquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:27 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Ik ben misschien dom maar wat is paramore? dat is toch een film maatschappij??
Je quote nota bene de post waar het antwoord in staat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:27 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
Ik ben misschien dom maar wat is paramore? dat is toch een film maatschappij??
Je hebt ook domme mensen nodigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je quote nota bene de post waar het antwoord in staat.
De filmmaatschappij is Paramount, trouwens.
oow ok tnx.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op dinsdag 3 juni 2008 07:03 schreef Klonk het volgende:
helaas, topics geopend door users met een IQ lager dan een pak hagelslag worden vanaf nu zonder pardon gesloten :7
[/quote]
quote:
quote:
Je mag haar wel geil vinden maar de muziek ga je niet menen dat je dat leuke muziek vindquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef Chen het volgende:
Paul ik vind sommige liedjes wel leuk, tevens vind ik die leadzangeres wel een geil mokkel. Ben ik nu een klootzak?
Paul, je bent zelf de grootste gaylord van allemaal. Bovendien zijn het reli-lui. Kortom; jij komt in de hel nu je je broeders en zuster belachelijk maaktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Je mag haar wel geil vinden maar de muziek ga je niet menen dat je dat leuke muziek vind
Doordat zij geil is leer ik de muziek waarderen, zelfde reden waarom ik op de Partij van de Dieren stemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Je mag haar wel geil vinden maar de muziek ga je niet menen dat je dat leuke muziek vind
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik mag dat,
1. ik ben een meisje
2. ik ben 15
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:35 schreef Chen het volgende:
[..]
Doordat zij geil is leer ik de muziek waarderen, zelfde reden waarom ik op de Partij van de Dieren stem
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik mag dat,
1. ik ben een meisje
2. ik ben 15
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:57 schreef Paul het volgende:
Giel draaide net The only exception van Paramore dat is wel een stuk beter te beluisteren
Braaaaaafquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:57 schreef Paul het volgende:
Giel draaide net The only exception van Paramore dat is wel een stuk beter te beluisteren
Toffe muziek!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:43 schreef EmmAutumn het volgende:
Tijdelijk bi worden voor Hayley... waarom niet.
Alleen die muziek...
quote:
wat valt bij jou dan onder zingen ??quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:12 schreef classpc het volgende:
O wacht dat is deze kutzooi
Dat is niet eens zingen wat ze doet
gewoon praten met een deuntje eronder denk ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:21 schreef DeBassist het volgende:
[..]
wat valt bij jou dan onder zingen ??
Zoiets als dit bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:21 schreef DeBassist het volgende:
[..]
wat valt bij jou dan onder zingen ??
Idd veel geschreeuwquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Zoiets als dit bijvoorbeeld:
Maar ik ben nog even op zoek naar een beter voorbeeld voor je.
Paramore is meer praten (rappen) en schreeuwen. Zingen hoor ik er niet in hoor.
DAT ZIE IK TOCH NIET ALS IK DE RADIO AAN HEB, KOMPT ALLEMAAL DOOR 3FMquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:11 schreef BroccoliBeer het volgende:
Het is gay omdat een vrouw het zingt?![]()
Dan is het toch juist niet gay?
Snap het dan Paul... We doen het niet voor de muziek maar voor het lekkere wijf achter de mic
Ja dan moet je eens een fijne live-sessie op YouTube opzoeken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:12 schreef Paul het volgende:
[..]
DAT ZIE IK TOCH NIET ALS IK DE RADIO AAN HEB, KOMPT ALLEMAAL DOOR 3FM!
linkquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:18 schreef BroccoliBeer het volgende:
[..]
Ja dan moet je eens een fijne live-sessie op YouTube opzoeken.
Damn, dat wijf heeft sex-appeal
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef BroccoliBeer het volgende:
[..]
Naja. Sex-appeal op een schattige manier.
Fantaseren dude!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:12 schreef Paul het volgende:
[..]
DAT ZIE IK TOCH NIET ALS IK DE RADIO AAN HEB, KOMPT ALLEMAAL DOOR 3FM!
Nou geil zegquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef BroccoliBeer het volgende:
[..]
Naja. Sex-appeal op een schattige manier.
Heul niequote:Op donderdag 1 april 2010 09:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met niet geil.
Schattig, wellicht, maar geil? Mweh..quote:Op donderdag 1 april 2010 09:55 schreef JustMyself92 het volgende:
[..]
Heul nieDat jij in de waan leeft dat alleen topmodell :,)
Heul niequote:Op donderdag 1 april 2010 09:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met niet geil.
Nee hoor, helemaal niet, maar afgezien van de muziek is er gewoon niets bijzonders aan. Dan kun je net zo goed een willekeurig mokkel van straat af plukken..quote:Op donderdag 1 april 2010 09:58 schreef JustMyself92 het volgende:
[..]
Heul nieDat jij in de waan leeft dat alleen topmodellen voldoen
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet, maar afgezien van de muziek is er gewoon niets bijzonders aan. Dan kun je net zo goed een willekeurig mokkel van straat af plukken..
Ik vind dat ze wel iets meer uitstraling heeft dan een willekeurige breezer ofsoquote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet, maar afgezien van de muziek is er gewoon niets bijzonders aan. Dan kun je net zo goed een willekeurig mokkel van straat af plukken..
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:40 schreef wise het volgende:
2 a 3 aardige nummers. Maar vooral:
![]()
![]()
hayley williams
[ afbeelding ]
[ [url=
afbeelding]http://4.bp.blogspot.com/_HsqI6-NyPBM/SI8vHdZ98JI/AAAAAAAAAOQ/DjIlFN5l3F4/s400/Hayley_Williams2502.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |