Oh pfew, gelukkigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:52 schreef Brennel het volgende:
[..]
Pfffffffft, nu weet ik waarom die hond zo jankte. De buurman was even weg (ik zie hem net uit een auto stappen), dus hij was even alleen. Ik stond net op het punt om aan te gaan bellen. Wat een opluchting...
quote:
ben ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:01 schreef alors het volgende:
Sander is terug![]()
![]()
![]()
wie is die jongen die daar rondloopt met dat bruine haar
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:01 schreef alors het volgende:
Sander is terug![]()
![]()
![]()
wie is die jongen die daar rondloopt met dat bruine haar
Sander was te laat, zei Coen vlak voor de headlines van 16 uur. Nu is 'ie er wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:10 schreef gerbenp het volgende:
Sander is er toch niet, daarnet stond de cam wel gericht en nu niet
Ik ook, sandertjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:16 schreef alors het volgende:
[..]Ik ben serieus heel blij dat hij terug is, heb em echt gemist
![]()
![]()
Heb je toevallig nog gehoord wat hij zei over de bril van Paul Rabbering?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, loser is weer terug.
Op naar KX.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:19 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog gehoord wat hij zei over de bril van Paul Rabbering?Nope, toen was ik nog ff wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij vindt 'm ook een lasser dus?![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, toen was ik nog ff weg.
Hij vindt 'm ook een lasser dus?
Echt een lekker nummerquote:
Verschrikkelijk breezer 538 meezing papapahoerig tyfus liedjequote:
Idd, ik wil fappen op SAnderquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:25 schreef alors het volgende:
Daar is heerlijke grofheid weer
Webcam ligt eruit
Homo's zijn jullie dat jullie dat liedje leuk vinden, ik walg ervan braaaaaaaaaaaahquote:
Huh? Jij geilt op Sander Lantinga, denk je niet dat dat iets meer gay is?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Homo's zijn jullie dat jullie dat liedje leuk vinden, ik walg ervan braaaaaaaaaaaah
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Huh? Jij geilt op Sander Lantinga, denk je niet dat dat iets meer gay is?
NEEquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Huh? Jij geilt op Sander Lantinga, denk je niet dat dat iets meer gay is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |