Alaaf zou ik niet willen roepen. Dat heeft niets met deze ethervervuiling te makenquote:
Betwijfel hetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alaaf zou ik niet willen roepen. Dat heeft niets met deze ethervervuiling te maken. Heeft die knurft al es echt carnaval meegemaakt
Had 't vanochtend (weer) gehoord ja. Wat een gefrustreerd, irritant mannetje is die Spanjer toch.quote:
Paul komt zelf uit Brabant, dus die zal echt weleens carnaval meegemaakt hebben ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alaaf zou ik niet willen roepen. Dat heeft niets met deze ethervervuiling te maken. Heeft die knurft al es echt carnaval meegemaakt
Mogelijk dierenmishandeling?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:33 schreef Brennel het volgende:
WTH, de hond van de onderbuurman is als een wolf aan het janken... maar even in de gaten houden of ik de beste man vandaag nog naar buiten zie komen
Nee, dat niet, die hond is z'n beste vriend. Aan werkelijk niets is te zien dat die hond mishandeld wordt, hij zorgt volgens mij nog beter voor die hond dan voor zichzelf.quote:
Oh gelukkig! Zou anders wel erg sneu zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee, dat niet, die hond is z'n beste vriend. Aan werkelijk niets is te zien dat die hond mishandeld wordt, hij zorgt volgens mij nog beter voor die hond dan voor zichzelf.
awh, aanbellen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:46 schreef Brennel het volgende:
Hij laat zijn hond vaak uit, dus ik zie hem regelmatig buiten. Maar als het even duurt voor ik hem zie bel ik wel aan ja.
En op het moment dat ik dit typ begint hij weer
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:48 schreef -Hans- het volgende:
Toffe plaat !!!!
Re-release zou ik in dit geval wel toejuichen want wat een track! Sta hier te springen in de kamer. Woehoe!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:49 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Al een oudje, hoorde 'em gisteren ook al? Toch geen re-release?
Pfffffffft, nu weet ik waarom die hond zo jankte. De buurman was even weg (ik zie hem net uit een auto stappen), dus hij was even alleen. Ik stond net op het punt om aan te gaan bellen. Wat een opluchting...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:47 schreef Bryze het volgende:
[..]
awh, aanbellen!
Misschien is er wat met de buurman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |