Idd veel geschreeuwquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Zoiets als dit bijvoorbeeld:
Maar ik ben nog even op zoek naar een beter voorbeeld voor je.
Paramore is meer praten (rappen) en schreeuwen. Zingen hoor ik er niet in hoor.
DAT ZIE IK TOCH NIET ALS IK DE RADIO AAN HEB, KOMPT ALLEMAAL DOOR 3FMquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:11 schreef BroccoliBeer het volgende:
Het is gay omdat een vrouw het zingt?![]()
Dan is het toch juist niet gay?
Snap het dan Paul... We doen het niet voor de muziek maar voor het lekkere wijf achter de mic
Ja dan moet je eens een fijne live-sessie op YouTube opzoeken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:12 schreef Paul het volgende:
[..]
DAT ZIE IK TOCH NIET ALS IK DE RADIO AAN HEB, KOMPT ALLEMAAL DOOR 3FM!
linkquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:18 schreef BroccoliBeer het volgende:
[..]
Ja dan moet je eens een fijne live-sessie op YouTube opzoeken.
Damn, dat wijf heeft sex-appeal
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef BroccoliBeer het volgende:
[..]
Naja. Sex-appeal op een schattige manier.
Fantaseren dude!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:12 schreef Paul het volgende:
[..]
DAT ZIE IK TOCH NIET ALS IK DE RADIO AAN HEB, KOMPT ALLEMAAL DOOR 3FM!
Nou geil zegquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef BroccoliBeer het volgende:
[..]
Naja. Sex-appeal op een schattige manier.
Heul niequote:Op donderdag 1 april 2010 09:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met niet geil.
Schattig, wellicht, maar geil? Mweh..quote:Op donderdag 1 april 2010 09:55 schreef JustMyself92 het volgende:
[..]
Heul nieDat jij in de waan leeft dat alleen topmodell :,)
Heul niequote:Op donderdag 1 april 2010 09:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met niet geil.
Nee hoor, helemaal niet, maar afgezien van de muziek is er gewoon niets bijzonders aan. Dan kun je net zo goed een willekeurig mokkel van straat af plukken..quote:Op donderdag 1 april 2010 09:58 schreef JustMyself92 het volgende:
[..]
Heul nieDat jij in de waan leeft dat alleen topmodellen voldoen
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet, maar afgezien van de muziek is er gewoon niets bijzonders aan. Dan kun je net zo goed een willekeurig mokkel van straat af plukken..
Ik vind dat ze wel iets meer uitstraling heeft dan een willekeurige breezer ofsoquote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet, maar afgezien van de muziek is er gewoon niets bijzonders aan. Dan kun je net zo goed een willekeurig mokkel van straat af plukken..
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:40 schreef wise het volgende:
2 a 3 aardige nummers. Maar vooral:
![]()
![]()
hayley williams
[ afbeelding ]
[ [url=
afbeelding]http://4.bp.blogspot.com/_HsqI6-NyPBM/SI8vHdZ98JI/AAAAAAAAAOQ/DjIlFN5l3F4/s400/Hayley_Williams2502.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |