Ik reageer gewoon terug op de mensen, zo ben ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:23 schreef Intrepidity het volgende:
Je mening proberen door te drammen op internet omdat de jouwe de enige juiste zou zijn!
*denkt aan een zeker plaatje van een rennend mongooltje*
Zegt iemand die naar Arctic Monkeys, The Killers en Kaiser Chiefs luistert.quote:
Mensen? Je zit op fok.. Je reageert op autisten en internethelden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon terug op de mensen, zo ben ik
Maakt niet uit, ik was al klaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Sorry dat ik je even onderbreek, maar we hadden het hier over muziek en over artiesten...
haquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wel netjes die klodders opvegen hè..
quote:ha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Arctic Monkeys zijn goed. Killers ook, al is natuurlijk het laatste album beetje gaar. Kaiser Chiefs is inderdaad meest achterlijk simpele muziek die er is, maar aangezien ze elk jaar wel op festivals staan wil je de liedjes wel kennen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Zegt iemand die naar Arctic Monkeys, The Killers en Kaiser Chiefs luistert.
Ik snap het dus ook al niet, gelukkig zijn er nog fokkers hier met verstand van muziekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:43 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die deze muziek verdedigen. Het is toch gewoon slechte muziek? Klinkt behoorlijk eentonig en te Amerikaans.
Is Coldplay wel goed paultjejeje?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap het dus ook al niet, gelukkig zijn er nog fokkers hier met verstand van muziek
Coldplay rock vindenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Coldplay = rock = Metallica.
Nee dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |