Ik ben misschien dom maar wat is paramore? dat is toch een film maatschappij??quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:36 schreef Paul het volgende:
Jemig, hoe gay kan je zijn. Als je daar gek van word als je het hoort. Echt triest!
Vb:
[..]
[..]
Hierdoor blijven die kutsterretjes bestaan die Duffy's en Paramores, als mannen er ook al naar gaan luisteren. Waar moet het heen met NL? Ik vraag het je
!
Juicyhill zal er ook wel fan van zijn
Dat is Paramountquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:27 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Ik ben misschien dom maar wat is paramore? dat is toch een film maatschappij??
Je quote nota bene de post waar het antwoord in staat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:27 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
Ik ben misschien dom maar wat is paramore? dat is toch een film maatschappij??
Je hebt ook domme mensen nodigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je quote nota bene de post waar het antwoord in staat.
De filmmaatschappij is Paramount, trouwens.
oow ok tnx.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op dinsdag 3 juni 2008 07:03 schreef Klonk het volgende:
helaas, topics geopend door users met een IQ lager dan een pak hagelslag worden vanaf nu zonder pardon gesloten :7
[/quote]
quote:
quote:
Je mag haar wel geil vinden maar de muziek ga je niet menen dat je dat leuke muziek vindquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef Chen het volgende:
Paul ik vind sommige liedjes wel leuk, tevens vind ik die leadzangeres wel een geil mokkel. Ben ik nu een klootzak?
Paul, je bent zelf de grootste gaylord van allemaal. Bovendien zijn het reli-lui. Kortom; jij komt in de hel nu je je broeders en zuster belachelijk maaktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Je mag haar wel geil vinden maar de muziek ga je niet menen dat je dat leuke muziek vind
Doordat zij geil is leer ik de muziek waarderen, zelfde reden waarom ik op de Partij van de Dieren stemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Je mag haar wel geil vinden maar de muziek ga je niet menen dat je dat leuke muziek vind
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik mag dat,
1. ik ben een meisje
2. ik ben 15
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:35 schreef Chen het volgende:
[..]
Doordat zij geil is leer ik de muziek waarderen, zelfde reden waarom ik op de Partij van de Dieren stem
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik mag dat,
1. ik ben een meisje
2. ik ben 15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |