Prince is wel koningquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar nog altijd beter dan zij natuurlijk, doe ff normaal
Candy Dulfer is al jaren lang een wereldartiest die heeft samengewerkt met Prince
Princequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar nog altijd beter dan zij natuurlijk, doe ff normaal
Candy Dulfer is al jaren lang een wereldartiest die heeft samengewerkt met Prince
Mensen die het verschil niet zien tussen wereldartiesten en 1dags-breezer-artiesten als Kelly Clarkson, Lady gaga en Paramorequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Prince![]()
[ afbeelding ]
Paul, bedankt voor het bevestigen dat je gay bent.
Die 3 met elkaar vergelijken. Geen enkele combi van die 3 die je noemt is onderling te vergelijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die het verschil niet zien tussen wereldartiesten en 1dags-breezer-artiesten als Kelly Clarkson, Lady gaga en Paramore
Zeg ik dat ik fan ben van Prince, ik gaf een voorbeeld aan waarmee ze heeft samengewerktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef DeBassist het volgende:
edit: maar naast een goede artiest is het natuurlijk wel een oppernicht
Jawel het is allemaal irritante krijsmuziekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die 3 met elkaar vergelijken. Geen enkele combi van die 3 die je noemt is onderling te vergelijken
Geen verstand van muziek hebben, Giel-fan zijn, fappen op Sander Lantiga, en dan zeiken over andermans muziek.
FAIL
Wat is je puntquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:43 schreef Kingside het volgende:
[..]
Verder vind ik die Hayley niet zo bijzonder eigenlijk, ziet eruit als een 14jarig meisje.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel het is allemaal irritante krijsmuziek
Al die muziek is gewoon irritantquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:58 schreef DeBassist het volgende:
[..]
jij failt wel heel erg hard nu
als jij paramore irritante krijsmuziek vindt moet je je toch maar even laten nakijken
mocht ze ergens in een nummer krijsen laat het me weten
je 2e punt snap ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Al die muziek is gewoon irritant
Beetje hetzelfde als een Paul op fok forum, snappie
Alle 3 goedkope popmuziek.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die 3 met elkaar vergelijken. Geen enkele combi van die 3 die je noemt is onderling te vergelijken
Geen verstand van muziek hebben, Giel-fan zijn, fappen op Sander Lantiga, en dan zeiken over andermans muziek.
FAIL
Ik reageer gewoon terug op de mensen, zo ben ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:23 schreef Intrepidity het volgende:
Je mening proberen door te drammen op internet omdat de jouwe de enige juiste zou zijn!
*denkt aan een zeker plaatje van een rennend mongooltje*
Zegt iemand die naar Arctic Monkeys, The Killers en Kaiser Chiefs luistert.quote:
Mensen? Je zit op fok.. Je reageert op autisten en internethelden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon terug op de mensen, zo ben ik
Maakt niet uit, ik was al klaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Sorry dat ik je even onderbreek, maar we hadden het hier over muziek en over artiesten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |