Verklaar?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahaha hier is ie dan, FOK grootste homo
Daarvoor zei ik Rammsteinquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:36 schreef Paul het volgende:
Jemig, hoe gay kan je zijn. Als je daar gek van word als je het hoort. Echt triest!
Jij wel eens kleine jongetjes met vagina's voorbij zien komen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef Seam het volgende:
Die chick heeft niet eens tieten manKun je net zo goed een klein jongetje gaan neuken
Heb jij tieten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef Seam het volgende:
Die chick heeft niet eens tieten manKun je net zo goed een klein jongetje gaan neuken
Op mijn kuitenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wilde iets anders posten maar dit gaat voor:
WAAR DE NEUK WEL DAN?!
Meiskes van 13/14 in hun alterrrrrnatieve fase met een straksluitend Grover/Koekiemonstertopje zeker?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:08 schreef RikkertBiemans het volgende:
Ben je ooit bij een paramore concert geweest? daar is t vrouw/man gehalte 99/1 ! zeker wel dat er wat te scoren valt!
Amen to that!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef DuTank het volgende:
Ik zou haar echt kanker hard neuken gewoon, dat wel.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meiskes van 13/14 in hun alterrrrrnatieve fase met een straksluitend Grover/Koekiemonstertopje zeker?
Die lopen er inderdaad ook tussen, maar je hebt ze ook in de iets oudere categorie!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meiskes van 13/14 in hun alterrrrrnatieve fase met een straksluitend Grover/Koekiemonstertopje zeker?
Dat ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Als man zou je die band alleen al luisteren om Hayley.
Hayleyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Als man zou je die band alleen al luisteren om Hayley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |