quote:
Hierdoor blijven die kutsterretjes bestaan die Duffy's en Paramores, als mannen er ook al naar gaan luisterenquote:
Nee,geweldig is het nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets een youtube link bij
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef DuTank het volgende:
Ik zou haar echt kanker hard neuken gewoon, dat wel.
Is dat dat schreeuwende wijf? Blond ziet er namelijk echt lekker uit.. Zo dus niet he.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:40 schreef wise het volgende:
2 a 3 aardige nummers. Maar vooral:
![]()
![]()
hayley williams
[ afbeelding ]
[ [url=
afbeelding]http://4.bp.blogspot.com/_HsqI6-NyPBM/SI8vHdZ98JI/AAAAAAAAAOQ/DjIlFN5l3F4/s400/Hayley_Williams2502.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat zekerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Nummer is nu op KinkFM, niets mis mee, beetje poprocky, beter dan alles wat biejonsee uit dr strot braakt.
Ik wist wel dat je gay wasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Nummer is nu op KinkFM, niets mis mee, beetje poprocky, beter dan alles wat biejonsee uit dr strot braakt.
Ik weet iig zeker dat je de ambassadeur van de wansmaak bentquote:
Jij bewijst hiermee dat jij dat bentquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet iig zeker dat je de ambassadeur van de wansmaak bent.
zoals ik al zei, jij luisterde toch naar boybands ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij bewijst hiermee dat jij dat bent
Ik luister alleen maar kwaliteitsmuziek.
Frank Sinatra, Marvin Gaye, Sammy Davis Jr., Louis Armstrong, Michael Jackson, B.B. King, Bob Marley, dat soort spul?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij bewijst hiermee dat jij dat bent
Ik luister alleen maar kwaliteitsmuziek.
hahaha hier is ie dan, FOK grootste homoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef Intrepidity het volgende:
Mensen die enige vorm van voorkeur anders dan hun eigen bestempelen als gay of op een andere manier tot inferieur verklarenZoek een leven ofzo.
En nee, ik ben geen paramore-fan. Dit is gewoon een kansloos topic, samen met al z'n soortgenoten.
Van geen naar één?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:46 schreef Flurry het volgende:
Ik scoort significant meer chicks door te zeggen dat ik fan van Paramore ben
Jazz, Blues, Jean Michel Jarre, Acda en de Munnik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Frank Sinatra, Marvin Gaye, Sammy Davis Jr., Louis Armstrong, Michael Jackson, B.B. King, Bob Marley, dat soort spul?
Verklaar?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahaha hier is ie dan, FOK grootste homo
Daarvoor zei ik Rammsteinquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:36 schreef Paul het volgende:
Jemig, hoe gay kan je zijn. Als je daar gek van word als je het hoort. Echt triest!
Jij wel eens kleine jongetjes met vagina's voorbij zien komen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef Seam het volgende:
Die chick heeft niet eens tieten manKun je net zo goed een klein jongetje gaan neuken
Heb jij tieten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:56 schreef Seam het volgende:
Die chick heeft niet eens tieten manKun je net zo goed een klein jongetje gaan neuken
Op mijn kuitenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wilde iets anders posten maar dit gaat voor:
WAAR DE NEUK WEL DAN?!
Meiskes van 13/14 in hun alterrrrrnatieve fase met een straksluitend Grover/Koekiemonstertopje zeker?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:08 schreef RikkertBiemans het volgende:
Ben je ooit bij een paramore concert geweest? daar is t vrouw/man gehalte 99/1 ! zeker wel dat er wat te scoren valt!
Amen to that!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef DuTank het volgende:
Ik zou haar echt kanker hard neuken gewoon, dat wel.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meiskes van 13/14 in hun alterrrrrnatieve fase met een straksluitend Grover/Koekiemonstertopje zeker?
Die lopen er inderdaad ook tussen, maar je hebt ze ook in de iets oudere categorie!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meiskes van 13/14 in hun alterrrrrnatieve fase met een straksluitend Grover/Koekiemonstertopje zeker?
Dat ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Als man zou je die band alleen al luisteren om Hayley.
Hayleyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Zoals ik eerder al in een topic zei.. Jongeren die naar opa-shit luisteren om interessant over te komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Jazz, Blues, Jean Michel Jarre, Acda en de Munnik.
Dus het gaat alleen om t uiterlijk van een dan bandleden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Muziek luisteren om de muziek, triestquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:31 schreef M028 het volgende:
[..]
Dus het gaat alleen om t uiterlijk van een dan bandleden.
Zielig!
niet zo sarcastisch ehquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Muziek luisteren om de muziek, triest
Opa shitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:30 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al in een topic zei.. Jongeren die naar opa-shit luisteren om interessant over te komen.
Acda en de Munnik is kwaliteitsmuziek, dat weet jij dat weet ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
En ook serieus gaan klagen over een band als je zelf diehard Acda & De Munnik fan ben Paul
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Acda en de Munnik is kwaliteitsmuziek, dat weet jij dat weet ik.
het kan erger oke, maar kwaliteitsmuziek is wel een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Acda en de Munnik is kwaliteitsmuziek, dat weet jij dat weet ik.
Zo gay.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Opa shit
Jean Michel is de bom jonge
Check zijn concerten jongeeee, nee ga jij maar Paramore luisteren![]()
![]()
Het zijn gewoon mooie teksten en leuke liedjes, sjonge, je ziet toch wel in dat het in ieder geval meer kwaliteit heeft dan Paramore of dat meisje waar juicyhill zich elke dag op afrukt hoe heet ze nog maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:43 schreef DeBassist het volgende:
[..]
het kan erger oke, maar kwaliteitsmuziek is wel een beetje overdreven
Jarre is niet gay jongequote:
Elektronische muziekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Jarre is niet gay jongega je mond spoelen, zonder jarre was electronische muziek nooit zover geweest als nu ( en Kraftwerk, die zijn natuurlijk ook de bom)
is haar eigen genre is het toch echt kwaliteitsmuziek. Het ligt jou alleen duidelijk nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mooie teksten en leuke liedjes, sjonge, je ziet toch wel in dat het in ieder geval meer kwaliteit heeft dan Paramore of dat meisje waar juicyhill zich elke dag op afrukt hoe heet ze nog maar
Die gasten zetten een MP3'tje op en gaan een beetje dom staan springen en net doen alsof het live isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Het zijn gewoon mooie teksten en leuke liedjes, sjonge, je ziet toch wel in dat het in ieder geval meer kwaliteit heeft dan Paramore of dat meisje waar juicyhill zich elke dag op afrukt hoe heet ze nog maar
Als ze het nou voor zichzelf houden maar nee, 3fm moet ook meedoen met die muziek en andere radiostationsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:47 schreef DeBassist het volgende:
[..]
is haar eigen genre is het toch echt kwaliteitsmuziek. Het ligt jou alleen duidelijk niet
Gast ben je fan van Paramorequote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die gasten zetten een MP3'tje op en gaan een beetje dom staan springen en net doen alsof het live is![]()
![]()
![]()
PAUL DAAR WAS IK, WIL JE ME NU AANRAKEN
Paultjuh snapt niet dat kwaliteitsmuziek in het ene genre kwaliteitsmuziek in het andere genre niet hoeft uit te sluiten. En goed Paramore is geen tijdsloze muziek zoals bv. The Stones of noem maar iets wat al >20 jaar meegaat. Maar het zijn gewoon lekkere catchy pop/punk songs. Wat maak jij je druk over de mensen die dat leuk vinden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:47 schreef DeBassist het volgende:
[..]
is haar eigen genre is het toch echt kwaliteitsmuziek. Het ligt jou alleen duidelijk niet
Jonge het ergste vind ik gewoon dat het op de radio wordt gedraaid, daarom heb ik er last van jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paultjuh snapt niet dat kwaliteitsmuziek in het ene genre kwaliteitsmuziek in het andere genre niet hoeft uit te sluiten. En goed Paramore is geen tijdsloze muziek zoals bv. The Stones of noem maar iets wat al >20 jaar meegaat. Maar het zijn gewoon lekkere catchy pop/punk songs. Wat maak jij je druk over de mensen die dat leuk vinden.
Als het je niet aanstaat zet je toch lekker A & d M op en ga je aan je pikkie sjorren op foto's van Jojoortje in Utrecht-tenue
idd niet eerlijk om Paramore met "goden" zoals de stones te vergelijken ja. Maar wat ze doen doet paramore goedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paultjuh snapt niet dat kwaliteitsmuziek in het ene genre kwaliteitsmuziek in het andere genre niet hoeft uit te sluiten. En goed Paramore is geen tijdsloze muziek zoals bv. The Stones of noem maar iets wat al >20 jaar meegaat. Maar het zijn gewoon lekkere catchy pop/punk songs. Wat maak jij je druk over de mensen die dat leuk vinden.
Als het je niet aanstaat zet je toch lekker A & d M op en ga je aan je pikkie sjorren op foto's van Jojoortje in Utrecht-tenue
Makaveli The Donquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigen fout, dat jij nou nog in de 90s leeft en radio luistertquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Jonge het ergste vind ik gewoon dat het op de radio wordt gedraaid, daarom heb ik er last van ja
Het is gewoon TMF breezah muziek draai dat lekker op 538, al die irritante meisjesstemmetjes net zoals Kelly Clarkson![]()
Echt domste reactie in dit topicquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Als ze het nou voor zichzelf houden maar nee, 3fm moet ook meedoen met die muziek en andere radiostationsdat is zo erg
M'n wát?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:56 schreef Paul het volgende:
Toch wel vermakelijk dat Loveless nu op zijn Paramore-pikkie is getrapt
paramore vergelijken met kelly clarksonquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Jonge het ergste vind ik gewoon dat het op de radio wordt gedraaid, daarom heb ik er last van ja
Het is gewoon TMF breezah muziek draai dat lekker op 538, al die irritante meisjesstemmetjes net zoals Kelly Clarkson![]()
Ik hoor geen verschil tussen die 2 hoor, allebei irritante stemmetjes met vrolijke deuntjes oprotten van de radio of blijf op 538 maar vervuil 3fm er niet mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef DeBassist het volgende:
[..]
paramore vergelijken met kelly clarkson![]()
verder is er behalve op arrow nog weinig "echte" muziek te horen(volgens mijn mening dan )
Jij fapt liever op een lekkere zwoele mannenstem ofzo?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hoor geen verschil tussen die 2 hoor, allebei irritante stemmetjes met vrolijke deuntjes oprotten van de radio of blijf op 538 maar vervuil 3fm er niet mee.
Misschien moet ik inzien dat 3fm ook breezah aan het worden is
Wat moet ik dan luisteren
paromore naar pinkpop trouwensquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hoor geen verschil tussen die 2 hoor, allebei irritante stemmetjes met vrolijke deuntjes oprotten van de radio of blijf op 538 maar vervuil 3fm er niet mee.
Aangezien het geen disney kindsterretje is vind Juicyhil het geloof ik niksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:01 schreef afcajos het volgende:
Ik ga er vanuit dat Juicyhil zijn concertkaartje al heeft besteld?Ons aller disneykindsterretjesfetisjist.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind radio juist leukquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:02 schreef DeBassist het volgende:
[..]
het grote verschil is dat paramore punkinvloeden heeft..
en wat dacht je van stoppen met radio gaan luisteren en zelf ontdekken wat goede muziek is ?
Je vind radio leuk, maar zolang ze maar 100% draaien wat jij goeie muziek vind?quote:
Neuh, het maakt TS aardig gay dat hij liever Acda en de Munnik luistert, fapt op Sander Lantiga, en idolaat is van een of andere strokbroodvreterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:06 schreef afcajos het volgende:
Hmm zo slecht klinkt dit anders niet. Maakt mij dit gay?
Dan ben ik nu Gielfan afquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vind radio leuk, maar zolang ze maar 100% draaien wat jij goeie muziek vind?
Sowieso ben je toch zo'n Giel / 3FM fan... Die hypen Paramore anders flink
niet lullen over muziek waar je geen verstand van hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |