dat staan ze al, dus what else is newquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
inderdaad zeg. Straks kunnen de functionele treinen niet meer rijden omdat alle opstelterreinen vol staan met defect spul
Dat er nog meer nieuw defect spul bijkomt dan hequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat staan ze al, dus what else is new
De kaartautomaten in Haren en Groningen lieten anders weinig te kiezen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:15 schreef James1988 het volgende:
Op de webdemo kan ik dat gewoon kiezen
Eerst maar eens op tijd in Brussel/Zuid te komenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:47 schreef RubenK het volgende:
[..]
Uitkijken dat je niet 16 uur vast komt te zitten in de kanaaltunnel
Vernomen en nog steeds bezig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:31 schreef greavy het volgende:
Ja, dat lijkt er wel op.
De ICBrussel rijd momenteel met ongeveer +25...
En we hebben een nieuwe verstoring, welke vanochtend er ķķk al was:
[..]
Was 'verholpen' en nu is ie er weer
Kut. Daar gaat Plan T/V.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
De NS zet groots in met de SLeT nu.
Volgens een bericht van Broek53 op Somda zullen er vanaf volgende week 4!! stellen per week overgenomen gaan worden.
Mijn schatting is dat er in Duitsland tussen de 40 en 50 nieuwe treinstellen stilstaan
quote:Tussen Zevenaar en Doetinchem rijden geen treinen door een defect spoor.
Ik reis de komende tijd zo veel mogelijk met Plan V... Maar alleen als ik het toevallig tegenkom.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn schatting () is dat het nog wel een aantal maanden gaat duren met mat 64
Het inzetbare materieel van het Ma't'64 zal zeker nog niet gelijk weggezet worden. Dit blijft voorlopig nog rijden. En het SLT zal niet in een zeer hoog tempo overal worden ingevoerd, maar geleidelijk aan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kut. Daar gaat Plan T/V.![]()
Ik haat dit.
Ga het maar eens VEILIG maken, hebben we meer anquote:Op vrijdag 5 februari 2010 04:31 schreef RealZeus het volgende:
Zo, vandaag even het spoor onveilig maken.![]()
Bron: RTV Oostquote:Onderzoeksresultaat treinontsporing Zwolle
De trein die bij het station Zwolle vorig jaar is ontspoord, kon ontsporen omdat spoorbeheerder ProRail en aannemer Strukton jarenlang de slechte staat van onderhoud van het spoor hebben genegeerd.
Dat zegt de inspectie van Verkeer en Waterstaat. In trein zaten geen passagiers, er werd alleen materiële schade veroorzaakt. Volgens de inspectie had het ontsporen van de trein makkelijk grotere gevolgen kunnen hebben. Strukton zou al in 2007 hebben geweten dat het betreffende spoorgedeelte slecht was, maar verzuimde dat aan ProRail te laten weten. De inspectie heeft na het ongeluk ook andere delen van het spoornet laten controleren. Daarbij zijn geen gevaarlijke situaties ontdekt.
Of er een boete volgt voor Strukton en Prorail, is nog onduidelijk.
Alsjeblieft zeg me dat dit bewust gedaan was als "garpje". Doe het voor mij.quote:
Oeh, Eisenbahn-romantik, dat keek ik vroeger ook altijd. Maar volgens mij hebben we inmiddels geen SWR meer hier.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:35 schreef dennistd het volgende:
Een aflevering van het Duitse programma Eisenbahn-romantik over spoormusea in NL:
http://www.swr.de/eisenba(...)6/1rasli8/index.html
Zat niet echt op te letten wat ik typtequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg me dat dit bewust gedaan was als "garpje". Doe het voor mij.
Had nou gewoon gezegd dat het een foutje was, was iedereen tevredenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:05 schreef greavy het volgende:
[..]
Zat niet echt op te letten wat ik typte![]()
Heb het aangepast.
editje: qua spelling bedoel ik het dus![]()
Rapport ff snel gelezen. Ik durf niet meer met de trein.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:53 schreef greavy het volgende:
[..]
Bron: RTV Oost
Dit vond ik zojuist op het internet. Het was ook wel duidelijk dat er bij Prorail/Strukton iets fout gedaan was
Verhaal rammelt aan ale kanten. Er staat nog geen rapport op ivw.nl. Dat wil ik eerst lezen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:53 schreef greavy het volgende:
[..]
Bron: RTV Oost
Dit vond ik zojuist op het internet. Het was ook wel duidelijk dat er bij Prorail/Strukton iets fout gedaan was
http://www.ivw.nl/onderwe(...)zoeksrapporten/2009/quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verhaal rammelt aan ale kanten. Er staat nog geen rapport op ivw.nl. Dat wil ik eerst lezen.
De conclusies in het rapport zijn anders best duidelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verhaal rammelt aan ale kanten. Er staat nog geen rapport op ivw.nl. Dat wil ik eerst lezen.
Dat hebben ze, alleen zoals je in het rapport hebt kunnen lezen konden de gegevens door een fout niet meer uitgelezen worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De conclusies in het rapport zijn anders best duidelijk.
Hebben treinen geen apparatuur die de snelheid weergeven tegen de tijd? Dat lijkt me toch vrij nuttig.
Sorry, ik had het alleen doorgebladerd en heb vooral de conclusies bekeken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat hebben ze, alleen zoals je in het rapport hebt kunnen lezen konden de gegevens door een fout niet meer uitgelezen worden.
Tja, onbekendheid met de apparatuur. Amateuristisch.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Sorry, ik had het alleen doorgebladerd en heb vooral de conclusies bekeken.
Wel een grove fout die ze met dat meetblok hebben gemaakt
Whahahaha!quote:
quote:13:26 uur
Hilversum<->Naarden Bussum
Door een versperring rijden er tussen
Hilversum en Naarden-Bussum minder
treinen.
Vertraging: ongeveer 30 minuten.
Prognose:
* Einde tussen 15.00 en 16.00 uur
Die trein heeft ook nog maar net op tijd kunnen stoppen... (of zou de mcn met een lage snelheid zo ver mogelijk doorgereden zijn?)quote:
Het spoor ziet er niet beschadigd uit, dus 2 uur lang geen treinen daar laten rijden is toch veel te lang?quote:
er zal wel onderzoek gedaan moeten worden naar hoe dat ding op het spoor beland isquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het spoor ziet er niet beschadigd uit, dus 2 uur lang geen treinen daar laten rijden is toch veel te lang?
Wat een kinderachtige kutgrap overigens
aan die houten paletten te zien waren ze dat ding aan het plaatsen/verplaatsen. Misschien gewoon een suffe actie?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:56 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een kinderachtige kutgrap overigens
Dat kan toch ook terwijl er treinen zijn. Daarvoor hoef je namelijk niet op het spoor te zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
er zal wel onderzoek gedaan moeten worden naar hoe dat ding op het spoor beland is
Dat zal wel meevallen... Anders kunnen bouwbedrijven en een aantal logistieke bedrijven wel meteen opdoeken..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:01 schreef computergirl het volgende:
Er zal wel iets van een hijskraan moeten komen om dat ding van het spoor te krijgen, van de arbo mag je dat vast niet het perron optillen
Men is nog op zoek naar de nabestaanden, DUHquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Waarom heeft men ruim 2 uur de tijd nodig om een kaartautomaat van 't spoor af te halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |