Zat niet echt op te letten wat ik typtequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg me dat dit bewust gedaan was als "garpje". Doe het voor mij.
Had nou gewoon gezegd dat het een foutje was, was iedereen tevredenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:05 schreef greavy het volgende:
[..]
Zat niet echt op te letten wat ik typte![]()
Heb het aangepast.
editje: qua spelling bedoel ik het dus![]()
Rapport ff snel gelezen. Ik durf niet meer met de trein.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:53 schreef greavy het volgende:
[..]
Bron: RTV Oost
Dit vond ik zojuist op het internet. Het was ook wel duidelijk dat er bij Prorail/Strukton iets fout gedaan was
Verhaal rammelt aan ale kanten. Er staat nog geen rapport op ivw.nl. Dat wil ik eerst lezen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:53 schreef greavy het volgende:
[..]
Bron: RTV Oost
Dit vond ik zojuist op het internet. Het was ook wel duidelijk dat er bij Prorail/Strukton iets fout gedaan was
http://www.ivw.nl/onderwe(...)zoeksrapporten/2009/quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verhaal rammelt aan ale kanten. Er staat nog geen rapport op ivw.nl. Dat wil ik eerst lezen.
De conclusies in het rapport zijn anders best duidelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verhaal rammelt aan ale kanten. Er staat nog geen rapport op ivw.nl. Dat wil ik eerst lezen.
Dat hebben ze, alleen zoals je in het rapport hebt kunnen lezen konden de gegevens door een fout niet meer uitgelezen worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De conclusies in het rapport zijn anders best duidelijk.
Hebben treinen geen apparatuur die de snelheid weergeven tegen de tijd? Dat lijkt me toch vrij nuttig.
Sorry, ik had het alleen doorgebladerd en heb vooral de conclusies bekeken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat hebben ze, alleen zoals je in het rapport hebt kunnen lezen konden de gegevens door een fout niet meer uitgelezen worden.
Tja, onbekendheid met de apparatuur. Amateuristisch.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Sorry, ik had het alleen doorgebladerd en heb vooral de conclusies bekeken.
Wel een grove fout die ze met dat meetblok hebben gemaakt
Whahahaha!quote:
quote:13:26 uur
Hilversum<->Naarden Bussum
Door een versperring rijden er tussen
Hilversum en Naarden-Bussum minder
treinen.
Vertraging: ongeveer 30 minuten.
Prognose:
* Einde tussen 15.00 en 16.00 uur
Die trein heeft ook nog maar net op tijd kunnen stoppen... (of zou de mcn met een lage snelheid zo ver mogelijk doorgereden zijn?)quote:
Het spoor ziet er niet beschadigd uit, dus 2 uur lang geen treinen daar laten rijden is toch veel te lang?quote:
er zal wel onderzoek gedaan moeten worden naar hoe dat ding op het spoor beland isquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het spoor ziet er niet beschadigd uit, dus 2 uur lang geen treinen daar laten rijden is toch veel te lang?
Wat een kinderachtige kutgrap overigens
aan die houten paletten te zien waren ze dat ding aan het plaatsen/verplaatsen. Misschien gewoon een suffe actie?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:56 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een kinderachtige kutgrap overigens
Dat kan toch ook terwijl er treinen zijn. Daarvoor hoef je namelijk niet op het spoor te zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
er zal wel onderzoek gedaan moeten worden naar hoe dat ding op het spoor beland is
Dat zal wel meevallen... Anders kunnen bouwbedrijven en een aantal logistieke bedrijven wel meteen opdoeken..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:01 schreef computergirl het volgende:
Er zal wel iets van een hijskraan moeten komen om dat ding van het spoor te krijgen, van de arbo mag je dat vast niet het perron optillen
Men is nog op zoek naar de nabestaanden, DUHquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Waarom heeft men ruim 2 uur de tijd nodig om een kaartautomaat van 't spoor af te halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |