dat staan ze al, dus what else is newquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
inderdaad zeg. Straks kunnen de functionele treinen niet meer rijden omdat alle opstelterreinen vol staan met defect spul
Dat er nog meer nieuw defect spul bijkomt dan hequote:Op donderdag 4 februari 2010 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat staan ze al, dus what else is new
De kaartautomaten in Haren en Groningen lieten anders weinig te kiezen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:15 schreef James1988 het volgende:
Op de webdemo kan ik dat gewoon kiezen
Eerst maar eens op tijd in Brussel/Zuid te komenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:47 schreef RubenK het volgende:
[..]
Uitkijken dat je niet 16 uur vast komt te zitten in de kanaaltunnel
Vernomen en nog steeds bezig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:31 schreef greavy het volgende:
Ja, dat lijkt er wel op.
De ICBrussel rijd momenteel met ongeveer +25...
En we hebben een nieuwe verstoring, welke vanochtend er óók al was:
[..]
Was 'verholpen' en nu is ie er weer
Kut. Daar gaat Plan T/V.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
De NS zet groots in met de SLeT nu.
Volgens een bericht van Broek53 op Somda zullen er vanaf volgende week 4!! stellen per week overgenomen gaan worden.
Mijn schatting is dat er in Duitsland tussen de 40 en 50 nieuwe treinstellen stilstaan
quote:Tussen Zevenaar en Doetinchem rijden geen treinen door een defect spoor.
Ik reis de komende tijd zo veel mogelijk met Plan V... Maar alleen als ik het toevallig tegenkom.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn schatting () is dat het nog wel een aantal maanden gaat duren met mat 64
Het inzetbare materieel van het Ma't'64 zal zeker nog niet gelijk weggezet worden. Dit blijft voorlopig nog rijden. En het SLT zal niet in een zeer hoog tempo overal worden ingevoerd, maar geleidelijk aan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kut. Daar gaat Plan T/V.![]()
Ik haat dit.
Ga het maar eens VEILIG maken, hebben we meer anquote:Op vrijdag 5 februari 2010 04:31 schreef RealZeus het volgende:
Zo, vandaag even het spoor onveilig maken.![]()
Bron: RTV Oostquote:Onderzoeksresultaat treinontsporing Zwolle
De trein die bij het station Zwolle vorig jaar is ontspoord, kon ontsporen omdat spoorbeheerder ProRail en aannemer Strukton jarenlang de slechte staat van onderhoud van het spoor hebben genegeerd.
Dat zegt de inspectie van Verkeer en Waterstaat. In trein zaten geen passagiers, er werd alleen materiële schade veroorzaakt. Volgens de inspectie had het ontsporen van de trein makkelijk grotere gevolgen kunnen hebben. Strukton zou al in 2007 hebben geweten dat het betreffende spoorgedeelte slecht was, maar verzuimde dat aan ProRail te laten weten. De inspectie heeft na het ongeluk ook andere delen van het spoornet laten controleren. Daarbij zijn geen gevaarlijke situaties ontdekt.
Of er een boete volgt voor Strukton en Prorail, is nog onduidelijk.
Alsjeblieft zeg me dat dit bewust gedaan was als "garpje". Doe het voor mij.quote:
Oeh, Eisenbahn-romantik, dat keek ik vroeger ook altijd. Maar volgens mij hebben we inmiddels geen SWR meer hier.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:35 schreef dennistd het volgende:
Een aflevering van het Duitse programma Eisenbahn-romantik over spoormusea in NL:
http://www.swr.de/eisenba(...)6/1rasli8/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |