Ik zou het niet vol kunnen houden zo weinig op een dag te eten!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.![]()
Resultaat van zaterdag:
O/L: twee bruine boterhammen met gebakken ei
T: grote beker warme chocomelk
D: ovenschotel met spitskool en brie
Resultaat van gisteren:
O: twee bruine boterhammen met gebakken ei
S: anderhalf uur sporten
T: mueslireep
D: pizza
Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: mineola
L: salade van tomaat, mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bosbessen
D: onbekend
Het lijkt erg weinig!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.![]()
Resultaat van zaterdag:
O/L: twee bruine boterhammen met gebakken ei
T: grote beker warme chocomelk
D: ovenschotel met spitskool en brie
Resultaat van gisteren:
O: twee bruine boterhammen met gebakken ei
T: mueslireep
D: pizza
Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: mineola
L: salade van tomaat, mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bosbessen
D: onbekend
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:58 schreef Ek-Mei het volgende:
Goeiemorgen! Wat gaan jullie weer snel! ff mn geplande lijstje voor vandaag.
O: yoghurt met scheut suikervrije limo (net)
L: 2 boterhammen kipfilet/komkommer, beker karnemelk
T: banaan
D: wat de pot schaft op werk
T: misschien nog wat fruit ofzo
Weeg hetzelfde als voorgaande maandagen, val door de week af en eet het er in het weekend steeds weer bij aanMaar ik ben vandaag 3 weken gestopt met roken en iig niet aangekomen!
Haha ik heb t tegengestelde, doe niet anders dan eten in het weekend, maar hoe kun je moeite hebben genoeg te eten?!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Yep, te weinig, ik weet het.
Ik heb er altijd moeite mee om in het weekend genoeg te eten.
Maar vandaag doe ik weer normaal.
Dankje, het gaat een stukje beter, al zijn er nog wel momenten dat ik het erg mis. Ik was een half jaar gestopt maar in de zomer toch weer begonnen, stom stom... Heb wel dat ik veel meer ga snoepen/eten, dus het is eigelijk een wonder dat ik nog niet echt aangekomen benquote:Op maandag 1 februari 2010 10:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat goed zeg!! vind je het moeiljik om vol te houden, niet roken?
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:52 schreef anna82 het volgende:
Wij kregen gister een folder in de bus van onze plaatstelijke sushibar:
Afhaal en bezorgd restaurant![]()
Jep. Dat zijn De Regels, en wie zijn wij om daar tegenin te gaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
UItstrijkje gehadDeed toch weer meer pijn dan ik dacht
Ik zit nu snoepjes te eten. Zelfmedelijden FTWNu nog eens bedenken wat voor kadootje ik ga kopen. Want als je een uitstrijkje ebt gehad, moet je een kadootje. He, DaD?
*champagne!*quote:Op maandag 1 februari 2010 12:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik breng jullie vrolijkheid. Want.
6.8 voor Nederlands en 8.1 voor Engels en nu ben ik hyper wiehoeeee![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik breng jullie vrolijkheid. Want.
6.8 voor Nederlands en 8.1 voor Engels en nu ben ik hyper wiehoeeee![]()
![]()
Thanks! Nu ga ik toch maar fietsuhhhh. Altijd handig, zo'n spaarpot die niet open kan, waar je al je kleingeld in dumpt zodat je geen geld hebt voor de bus.quote:
Ik vind dat ik op geen van hen lijk, dit was ook de enige foto die hij pakte van mijquote:Op maandag 1 februari 2010 09:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
Tandarts![]()
Agreed VMWtje, het is wat weinig zo te zien!![]()
PF: Ohja, Camilla Belle kreeg ik er ook uit
OMGquote:Op maandag 1 februari 2010 13:53 schreef P.F het volgende:
Deze site trouwens![]()
http://www.peopleofwalmart.com/
OMG, die zijn echt onwerkelijk erg somsquote:Op maandag 1 februari 2010 13:53 schreef P.F het volgende:
Hmmm... Ik heb wel eens gehoord, vooral toen ik wat afgetrainder wasDat ik op Keira Knightley leek, vooral de kaak oid.. Maar ik kan alleen nog maar hele magere foto's van haar vinden dus ik zie het zelf niet zo..
Deze site trouwens![]()
http://www.peopleofwalmart.com/
Het is ook wel een beetje verdrietig. Volgens mij zou zeker een aantal van de mensen op de foto's in Nederland psychiatrische hulp krijgen.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG, die zijn echt onwerkelijk erg soms
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje verdrietig. Volgens mij zou zeker een aantal van de mensen op de foto's in Nederland psychiatrische hulp krijgen.
Wat leuk trouwens dat je moeder een weekendje langskwam! Ik vind het altijd enorm gezellig als mijn moeder een weekendje in Amsterdam is. En zij ook, want dan wil ze altijd bij ons blijven wonenZo jammer van die ene slaapkamer
Gaat je vriendje nu voortaan altijd mee?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben al een paar dagen zo duf als een konijn, gelukkig hoef ik niet in mn eentje richting sportschule vanavond![]()
Nee niet altijd, de theorie is twee keer in de week, wat de praktijk gaat worden moeten we nog zien in the long runquote:Op maandag 1 februari 2010 14:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Gaat je vriendje nu voortaan altijd mee?
Naar een plek waar een park komt en dan tja, beetje kijken hoe het nu is en hoe het wordt.quote:
Gewoon opschrijven: "Het is wit en binnenkort wordt het minder wit."quote:Op maandag 1 februari 2010 16:23 schreef neen het volgende:
[..]
Naar een plek waar een park komt en dan tja, beetje kijken hoe het nu is en hoe het wordt.ook met dit weer he, ze zijn gek!
Ik zei tegen een groepsgenoot (nieuwe groepquote:Op maandag 1 februari 2010 16:31 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Gewoon opschrijven: "Het is wit en binnenkort wordt het minder wit."
Dan kan je gewoon lekker thuis blijven!![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:37 schreef neen het volgende:
[..]
Ik zei tegen een groepsgenoot (nieuwe groep) dat hij koffie mee moest nemen. Je moet uiteraard meteen laten zien wie er de baas is en hij ging het aan z'n moeder vragen
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie ineens overal die smiley. Wat is het?
1 dag in de week, 17 keer tussen nu en 28 juni. daarna vervolgtraject. het streven is 10% gewichtsverlies tijdens het traject, daarna stabiliseren, eventueel daarna nog eens tien procent, dan weer stabiliseren, etc.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:11 schreef sigme het volgende:
Kwak, wat fijn dat het je aanstaat!
Hoeveel tijd neemt het programma in beslag? Hoevell dagen / week, hoe lang doorlooptijd?
ja ik heb ze ook, doe ze door pannenkoeken als ik die maak. verder eet ik vrijwel niks vloeibaars, dus ja... maar als ik gewoon vokkoren ipv bruin eet krijg ik vezels voldoende binnen, had toevallig een halfje bruin gekocht in de haast van de week...quote:Op maandag 1 februari 2010 17:14 schreef sigme het volgende:
Over vezels: ik heb sinds enige tijd een pakje haverzemelen. Bestaat voor 28% uit vezel geloof ik. Is gewoon verkrijgbaar bij AH en je kan door praktisch alles dat even gekookt wordt en wat je niet afgiet een eetlepel gooien. Havermout, soep, saus.
Eigenlijk: *facepalm*quote:
Da's mooi! Succes, en leuk dat je wat van je laat horenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:36 schreef Daniane het volgende:
maar in ieder geval, bedankt voor jullie tips en liefheid want ik heb er echt iets aan gehad zoals jullie hebben kunnen lezen.![]()
Aah dat klinkt nog viezerquote:Op maandag 1 februari 2010 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het was echt heel lekker! Beetje droog dus maar curry er doorheen gegooid maar het smaakte echt goed. Gewoon alles fijngemalen en gemixt en happen maar.
Nice!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:46 schreef Chicolate het volgende:
Ik had een vak niet gehaald (2 deeltoetsen en een van beiden een 5,1 gehaald. Gemiddeld wel voldoende maar ze moesten allebei voldoende zijn) en nu heb ik het cijfer van de herkansing terug en ik heb het afgesloten met een 8
. Zelfs een 8,9 gehaald voor het deel dat ik eerst onvoldoende had
.
ga je je alleen maar omkleden?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chicoooo!![]()
Kijk aan! Dat staat nog es mooi op je lijst
![]()
*Zumba-omkleed-tijd*!Doe ik toch nog iets vandaag
![]()
</luiwammes>
Hopelijk nietquote:Op maandag 1 februari 2010 20:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ga je je alleen maar omkleden?![]()
En inderdaad, fijn zeg chico!
Volgens mij niet! Afgezien van de duffigheid en de spierpijn en af en toe een snotneus heb ik nergens last vanquote:Op maandag 1 februari 2010 20:14 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je niet een klein griepje, Maria? Of heeft de spierpijn echt een duidelijke oorzaak? De locaties lijken me zo... gek.
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:08 schreef ColdFeet het volgende:
Mehhh, had ik morgen een dag vrij, blijkt nu dat uiterlijk woensdagochtend de afstudeervoorstellen voor volgend jaar moeten worden ingediendZeg maar dag met het handje tegen de vrije dag
380. 432) 33149 06224 XcUZ_Mequote:Op maandag 1 februari 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Moblo is mij gelukkig ver voor maar ik sta op 1231. 1304) 14100 02806 uniekhoorn
FOK!forum-stats: Totals en Jaarcijfers 2009.
Lang leve mijn niet sociale leven
2056. 3508) 8446 04895 Chicolatequote:Op maandag 1 februari 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Moblo is mij gelukkig ver voor maar ik sta op 1231. 1304) 14100 02806 uniekhoorn
Het klinkt wel een beetje als griep! Vorsicht, hequote:Op maandag 1 februari 2010 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij niet! Afgezien van de duffigheid en de spierpijn en af en toe een snotneus heb ik nergens last vanDe boel voelt alleen zo zwaar en zeurt wat.
Ach ik ga er niet dood aan![]()
Succes met de afstudeervoorstellenMoet jij dan die van je stuudjes goedkeuren oids?
Baas!quote:
Het tentamen ging mwah mwah. De helft van de eerstejaars hebben dit tentamen in november al gehad (ik had toen mijn verpleegstage) en toen is de norm voor een voldoende op 43% goed gelegd (dus het tentamen was extreem slecht gemaakt!) Normaal ligt de norm zo rond de 50-55%. Ik heb het tentamen nagekeken en ik heb 53,6% goed. Om me heen hoor ik van mensen dat ze het erg slecht gemaakt hebben. Het was maar een vreemd tentamen; de vragen die ik bijna zeker goed dacht te hebben, heb ik fout en andersomquote:Op maandag 1 februari 2010 20:47 schreef Twinkle_ het volgende:
Hoi!
Kwak, wat fijn dat het zo meeviel vandaag.
Chicolate en Mexiaantje, yay voor de gehaalde cijfers![]()
En Rituals, hoe ging je tentamen nog vrijdag?
Gisteren was eet-technisch gezien een ramp, pre-carnavalsgebeuren dat de hele dag duurde..ai.
Lijstje van vandaag:
*Brinta, met een appel en een beetje suiker
*Twee volkoren boterhammen met ham
*Twee boterhammen, banaan
*Planning was: soep, bakje salade, sinaasappel. Helaas had broertje de sinaasappel opgegeten en zusje mn salade, en had ik vanochtend geen tijd meer om iets anders mee te nemen. Alternatief: soep, wit pistoletje met filet americain, krentenbol
*Pasta met spinazie, pijnboompitten en spekjes
Straks heul misschien nog wat yoghurt, maar zit nu nog behoorlijk vol.'
Enn heb ruim drie kwartier gefietst vandaag. Dat compenseert een beetje voor het verdere gebrek aan sportDeze week en volgende week heb ik 's avonds tentamens, erg balen, want zo mis ik mn BOMlesjes
Ja, waar blijven de meet-foto's? Ik ben wel benieuwd hoe erg het nou echt isquote:Op maandag 1 februari 2010 21:22 schreef neen het volgende:
Ging ik net douchenkeek ik zo in de spiegel
niet vrolijk
whehehehe
Alleen m'n shirt staat op de foto geloof ikquote:Op maandag 1 februari 2010 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, waar blijven de meet-foto's? Ik ben wel benieuwd hoe erg het nou echt is
Ja!quote:
Eensch!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
Voor iedereen met mooie cijfers, maar vooral toch voor kwak en cali:
Serieus? Waar haalt hij/zij dat nou weer vandaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef Ewelina het volgende:
En mijn collega vond me mannelijk. Of iig op een man lijken. Fijn om te weten
Geen idee. Naar mijn weten ben ik niet bijzonder mannelijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus? Waar haalt hij/zij dat nou weer vandaan?
Dan moet je een keer aantrekken wat je vrijdag aan had. Dan zegt 'ie dat niet nog eensquote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef Ewelina het volgende:
En mijn collega vond me mannelijk. Of iig op een man lijken. Fijn om te weten
Ja hee. Maak me ff nog benieuwder naar de meetfoto'squote:Op maandag 1 februari 2010 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet je een keer aantrekken wat je vrijdag aan had. Dan zegt 'ie dat niet nog eens.
Dan moet je bij MoBlo wezen. Die moet het kabeltje van haar fototoestel opsnorren. En getuige haar laatste post gok ik dat ze niet van plan is dat vanavond nog te doenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hee. Maak me ff nog benieuwder naar de meetfoto's
Ik wil de foto's ook eerst zien voor ik toestemming geef ze aan andere slankies door te sturen. En dat mag dus alleen via pm, ik hoef niet in dit topicquote:Op maandag 1 februari 2010 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil alleen op internet als ik er niet als een halve zool opsta
Agreezzzz hoewel ik er denk ik niet eens op sta,maar just in casequote:Op maandag 1 februari 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil de foto's ook eerst zien voor ik toestemming geef ze aan andere slankies door te sturen. En dat mag dus alleen via pm, ik hoef niet in dit topic.
Ja, dat bedoel ik dusquote:Op maandag 1 februari 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil de foto's ook eerst zien voor ik toestemming geef ze aan andere slankies door te sturen. En dat mag dus alleen via pm, ik hoef niet in dit topic.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. Ik heb het talent nogal idioot op foto's te staan meestal. Of het lijkt alsof ik net ergens ben opgedregd, of ben ontsnapt uit een of ander gevaarlijk instituut
.
Gaat ook niet over mij als persoon, maar meer over mijn totale gebrek aan fotogeniekheidquote:
Vind je het niet lastig, om aan de andere kant te staan? Heb je niet de neiging om je met zijn werk te gaan bemoeien?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Nu kan ik eindelijk het volgende zeggen: "mijn psych die zegt dat ...*insert onzinnige dingen*maar anyway hij zegt dat ik een eetprobleem heb
en ik moest mijn eigen huiswerk bedenken. nu vind ik het fijn dat ie mij als slim bestempelt, maar als ik ál het denkwerk moet gaan doen, hoef ik hem ook niet te gaan betalen, maar mag ik de winst opstrijken
afgezien daarvan, is hij ok en hoop ik dat ie me tot een gelukkig en evenwichtig persoon kan maken
hmmm,nee niet echt eigenlijk. ik heb nog niet echt werkervaring, dus dat scheelt wel vind ik. Ik weet wel een hoop van zijn werk af natuurlijk, maar dat maakt het hopelijk juist makkelijker: hij kan stappen overslaan (met dingen uitleggen bijvoorbeeld) en ik kan meedenken. daarbij heeft hij nog wat extra titels en dus weet ik zeker dat hij het wel beter zal weten dan ikquote:Op maandag 1 februari 2010 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je het niet lastig, om aan de andere kant te staan? Heb je niet de neiging om je met zijn werk te gaan bemoeien?![]()
Ik vond dat trouwens heel prettig, om te kunnen zeggen 'mijn psych zegt dat...', omdat degene met wie ik een probleem had, me nooit serieus nam![]()
yes, kunnen we een clubje oprichtenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me binnenkort ook bij de psych-bezoekers gaan aansluiten. Eerst eens kijken hoe m'n LIO-stage loopt en als ik een gaatje vrij heb ga ik ook wekelijks een uurtje babbelen in de hoop dat ik erin slaag de chaos in m'n hoofd te onwarren. En ik ben jarenlang een vaste klant geweest, dus ik kom makkelijk binnen
.
Ik hoop ook dat hij je kan helpen een gelukkig en evenwichtig persoon te maken!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Kwak, wat goed dat de eerste indruk zo goed aanvoelt!! super zeg!!
Neen, ,met je koffie-laten-halen![]()
Co is fanatiek wezen lopen zag ik! met dit koude weer doet het ook veel sneller zeer aan je longen, volgende x een versnellinkje lager? Maar wel goed van je! hoever heb je gelopen?
Nu kan ik eindelijk het volgende zeggen: "mijn psych die zegt dat ...*insert onzinnige dingen*maar anyway hij zegt dat ik een eetprobleem heb
en ik moest mijn eigen huiswerk bedenken. nu vind ik het fijn dat ie mij als slim bestempelt, maar als ik ál het denkwerk moet gaan doen, hoef ik hem ook niet te gaan betalen, maar mag ik de winst opstrijken
afgezien daarvan, is hij ok en hoop ik dat ie me tot een gelukkig en evenwichtig persoon kan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:22 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij je kan helpen een gelukkig en evenwichtig persoon te maken!![]()
Voor Cali onder een spoiler wegens offtopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Bij mij hangt het echt af van hoe ik me op de dag zelf voel: als ik me goed voel, ga ik ook alles zitten bagatelliseren, maar als ik me kut voel, nou, berg je dan maar. Ik heb zo'n last van enorme stemmingswisselingen dat het me niet zou verbazen als ik de diagnose manisch-depressief of borderline zou krijgenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het was niets voor mij. Ik ging alles heerlijk zitten bagatelliseren dus m'n psych vond al snel dat ik geen therapie meer nodig had. Ik geloof niet dat ik er veel aan heb gehad.
Hopelijk heb jij er meer aan, Cali! Is het alleen niet een beetje snel om al een diagnose te stellen...?
Thanks:) en het was geen officiele diagnose ofzo hoor. maar de intake was al bij iemand anders geweest, dus dit gesprek ging al vrij de diepte in (had ik eigenlijk nog niet zo verwacht)..quote:Op maandag 1 februari 2010 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het was niets voor mij. Ik ging alles heerlijk zitten bagatelliseren dus m'n psych vond al snel dat ik geen therapie meer nodig had. Ik geloof niet dat ik er veel aan heb gehad.
Hopelijk heb jij er meer aan, Cali! Is het alleen niet een beetje snel om al een diagnose te stellen...?
Ik ben echt megaonfotogeniek hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet dat ik op een foto sta naast Merel. Ja, dan kun je het direct wel vergeten natuurlijk.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Dat eerste zal wel meevallen,want die cycli (??) zijn niet zo snel als jij van stemming wisselt, daar gaan echt maanden overheen...quote:Op maandag 1 februari 2010 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij mij hangt het echt af van hoe ik me op de dag zelf voel: als ik me goed voel, ga ik ook alles zitten bagatelliseren, maar als ik me kut voel, nou, berg je dan maar. Ik heb zo'n last van enorme stemmingswisselingen dat het me niet zou verbazen als ik de diagnose manisch-depressief of borderline zou krijgen.
Je zou toch verwachten dat zo iemand daar doorheen zou moeten kunnen prikken.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Assertiviteit FTWquote:Op maandag 1 februari 2010 22:30 schreef Viking84 het volgende:
Waar ik me trouwens ook kapot aan erger: ik ben bij vier verschillende instanties geweest en allemaal hebben ze een vuistdik dossier van mij, maar toch kon ik elke keer het hele verhaal weer opnieuw vertellenGa ik dit keer niet doen. "Snor maar een oud dossier op," zeg ik dan
.
Oh is dat zo? Dus bij manisch-depressiviteit ben je niet de ene dagquote:Op maandag 1 februari 2010 22:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat eerste zal wel meevallen,want die cycly (??) zijn niet zo snel als jij van stemming wisselt, daar gaan echt maanden overheen...
Ja, ik geloof dat als je in 1 jaar 4 verschillende episodes hebt,dat het dan al "Rapid Cycling" heet. dan wissel je dus al uitzonderlijk snel.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Dus bij manisch-depressiviteit ben je niet de ene dagen de andere dag
, maar echt langere tijd
of
?
Ja, de klik was er ook eigenlijk niet en ik was niet assertief genoeg om om een andere psych te vragen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat zo iemand daar doorheen zou moeten kunnen prikken.
Maar fijn dat Kwak en Cali allebei een goede eerste sessie hebben gehad
Mijn geleende internetverbinding werkt niet mee, hij eet mn posts op ofzoquote:Op maandag 1 februari 2010 20:57 schreef Rituals het volgende:
Gefeliciteerd met alle mooie cijfers! En Kwak, wat fijn dat het zo goed ging vandaag!
[..]
Het tentamen ging mwah mwah. De helft van de eerstejaars hebben dit tentamen in november al gehad (ik had toen mijn verpleegstage) en toen is de norm voor een voldoende op 43% goed gelegd (dus het tentamen was extreem slecht gemaakt!) Normaal ligt de norm zo rond de 50-55%. Ik heb het tentamen nagekeken en ik heb 53,6% goed. Om me heen hoor ik van mensen dat ze het erg slecht gemaakt hebben. Het was maar een vreemd tentamen; de vragen die ik bijna zeker goed dacht te hebben, heb ik fout en andersom. Zelfs achteraf ben ik het niet eens met sommige antwoorden, ik vind dat ik gelijk heb
. Ik verwacht stiekem dat de norm weer laag gelegd zal worden en dat ik hem dus wel gehaald heb. Maar het is even afwachten.
Hoe ging jouw tentamen? Hoeveel tentamens heb je nog?
Zo ben ik ook.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben wat betreft hulp voor hoofdshizzle zelf trouwens altijd van het principe: als ik er niet teveel bij stil sta gaat het prima, dus het gaat wel prima![]()
Meteen na het tentamen (om 12.00 uur) komen de antwoorden op internet te staan. Dan kun je dus zelf bepalen of je wilt nakijken of niet. Je mag namelijk ook alle vragen mee naar huis nemen met je antwoorden. Ik vind het super fijn, anderen kijken liever niet naquote:Op maandag 1 februari 2010 22:40 schreef Twinkle_ het volgende:
[..]
Mijn geleende internetverbinding werkt niet mee, hij eet mn posts op ofzo![]()
Nog maar een keer:
Wat vervelend zeg! Ik hoop dat de norm in jouw voordeel uitpakt, zou ook wel heel zuur zijn wanneer dat nu niet zo zou zijn.
Trouwens, wordt er zo snel nagekeken bij jullie?![]()
Bij mij ging het wel okee! Er zaten flink wat pittige vragen tussen, maar het was wel een 'eerlijk' tentamen. In tegenstelling tot vorig jaar waren het nu driekeuzevragen, in plaats van ja/nee stellingen. Die manier van vraagstelling vind ik sowieso een stuk fijner.
Ik heb nog vier tentamens, twee deze week, twee volgende week. Vervelend is wel dat het nieuwe blok vandaag van start is gegaan, waardoor ik overdag colleges/werfgroepen heb, en dan 's avonds tentamen
Nouja weet je, volgens mij moet je een gulden middenweg hebben ofzo! Knip, bla bla, ik ben dufquote:Op maandag 1 februari 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo ben ik ook.
Vraag me alleen af hoe lang dat nog goed kan blijven gaan
Ik ben een nieuwkomer en ik sta op 111quote:Op maandag 1 februari 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, de blikken die je vriend dan toegeworpen krijgt als je naast elkaar loopt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het bij dat soort dingen altijd wel heel grappig om te bedenken dat andere mensen nu straks denken dat je vriendje/Meneer je slaat![]()
Wij hebben ook weleens zo'n klunzig ongelukje gehad.
Ik ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:20 schreef Viking84 het volgende:
Oeh PF, wat een horrorverhaal!![]()
.
Goedemorgen.
Ik ben weer langer blijven liggen dan de bedoeling was. Zo maar eens douchen en dan aan het werk.
Even een vraagje: ben jij nou male of female?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kusje op PF d'r oog.Hoeist er nu mee idd?
Over een halfuur sporten.![]()
Female.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even een vraagje: ben jij nou male of female?.
das weer veel te weinig he... mijn lijst met 6 boterhammen, stamppot en een gehaktbal is ook maar 1700 kcal...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voornemen voor vandaag:
O: plak roggebrood met stroop
T: 2 theeleutjes, appel
L: maaltijdsalade tonijn
T: sinaasappel
D: Griekse salade
S: RPM
T: bakje yoghurt oid
ja, dus dan zit je op 2 keer >400 is zeg 900 kcal. en dan 1 roggebroodje, een bakje yoghurt en nog iets erbij, zit je alsnog nauwelijks aan 1200 kcal en je gaat rpm-en...quote:
Dat hangt er vanaf wat je de rest van de dag eet he, missusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Oeh wat zijn jullie streng!
Ik eet vandaag weer groenten van de grill. Mét kip! Dus niet zeuren!.
Streng is goed!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Oeh wat zijn jullie streng!
Ik eet vandaag weer groenten van de grill. Mét kip! Dus niet zeuren!.
Even onder een spoiler.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik keek gisteren in bed trouwens naar Het Familiediner en ik vind het zo frappant dat mensen elkaar om ontzettend kleine dingetjes jaren niet willen zien of spreken. En dan zijn ze te eigenwijs om contact op te willen nemen, maar intussen missen ze elkaar toch. Er moet wel iets héél ergs gebeuren wil ik het contact met mijn familie verbreken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Ik wil ook absoluut nooit weer contact met m'n oom (de broer van m'n moeder), maar dat is niet om iets kleins. Wij hebben het programma ook gezien (een gedeelte) en wij verbaasden ons er ook over dat die mensen elkaar twee jaar niet hebben gezien door een misverstand.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik keek gisteren in bed trouwens naar Het Familiediner en ik vind het zo frappant dat mensen elkaar om ontzettend kleine dingetjes jaren niet willen zien of spreken. En dan zijn ze te eigenwijs om contact op te willen nemen, maar intussen missen ze elkaar toch. Er moet wel iets héél ergs gebeuren wil ik het contact met mijn familie verbreken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Bij een drop in zullen er wel meer nieuwe mensen zijn denk ik? En ze doen dan vast enorm hun best om het gezellig te maken, ze willen nieuwe teamleden natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:34 schreef AKnynke het volgende:
ik kan vanavond gaan volleyballen, er is een soort drop in. Maar, ik vind het eng. Zullen er wel mensen zijn, is het niveau wel een beetje leuk, zijn de mensen die er zijn wel aardig enzo...Maar, eigenlijk moet ik van mezelf..
Tis geen team ofzo, tis gewoon in de sportschool dat ze een net opzetten en iedereen kan ballen. En nee, ik denk niet dat iemand mee wil, en ik denk ook dat ik beter kan volleyballen dan iedereen die ik ken die mee wil. Dit vind ik de lastige dingen van in een ander land wonen, ik zal nooit zo spontaan zijn als in nederland. Ach ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij een drop in zullen er wel meer nieuwe mensen zijn denk ik? En ze doen dan vast enorm hun best om het gezellig te maken, ze willen nieuwe teamleden natuurlijk!
Is er niemand die met je mee zou willen? Dan ben je in ieder geval niet alleen.
Oh, op die manier! Dan zou ik denk ik niet gaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tis geen team ofzo, tis gewoon in de sportschool dat ze een net opzetten en iedereen kan ballen. En nee, ik denk niet dat iemand mee wil, en ik denk ook dat ik beter kan volleyballen dan iedereen die ik ken die mee wil. Dit vind ik de lastige dingen van in een ander land wonen, ik zal nooit zo spontaan zijn als in nederland. Ach ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik heel tactisch wat later kom en even in de hal kijk. Is het niets dan ga ik een half uurjte hardlopen ofzo. Is het wel wat, dan doe ik lekker mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh, op die manier! Dan zou ik denk ik niet gaan. Als je al jaren op volleybal hebt gezeten is je niveau inderdaad wat hoger denk ik! Wel lastig...
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens, ik realiseer me dat m'n post misschien een beetje geheimzinnig opgevat kan worden, maar ik maak er (tegenwoordig) geen geheim (meer) van waarom ik m'n oom niet meer wil zien. Voor de geïnteresseerden een oude post van mij waar ik er over vertel in een spoiler.Nee, dan kan ik het me goed voorstellen. Ookal kan hij er misschien niets aan doen (en misschien wel als hij medicijnen slikte), het is een heftig verhaal zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Hij heeft het ook gedaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje PFAnders morgen even naar de dokter, als 't dan nog veel pijn doet! Je oogkas kan wel wat hebben, maar met je oogbol moet je voorzichtig zijn
Schrikken joh! Heb je iets van een pijnstiller genomen?
Ik vind het bij dat soort dingen altijd wel heel grappig om te bedenken dat andere mensen nu straks denken dat je vriendje/Meneer je slaat![]()
Wij hebben ook weleens zo'n klunzig ongelukje gehad.
Trouwens, ik realiseer me dat m'n post misschien een beetje geheimzinnig opgevat kan worden, maar ik maak er (tegenwoordig) geen geheim (meer) van waarom ik m'n oom niet meer wil zien. Voor de geïnteresseerden een oude post van mij waar ik er over vertel in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Hij vroeg of ik mee ging winkelen maar ik wil niet naar buitenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, de blikken die je vriend dan toegeworpen krijgt als je naast elkaar loopt.
Ja! Heel lekker en net zo ongezondquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:44 schreef anna82 het volgende:
goedemorgen!
Oh dat BOEM, splatsj, klinkt echt heel naar. Ik had visioenen van een ploppende oogbol. Ik hoop dat het meevalt!
En shoarma? Bestaat dat in een vegetarische variant?
Ik hoorde net dat mijn collega voor mij een appelpunt met slagroom heeft besteld, omdat ik dat zo lekker vind. Zo wordt het natuurlijk nooit wat!
Wat ik zo schrijnend vond, was dat ze zélfs toen ze wisten dat mijn vader dood zou gaan, hun issues (die dus al 13 jaar speelden) niet opzij konden zetten. Het leek wel alsof het niet hun broer was die daar lag, maar een random kennis.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:50 schreef Viking84 het volgende:
Het overlijden van mijn oma was hier ook aanleiding voor een conflict: toen we kort na haar overlijden bij elkaar kwamen om de begrafenis enzo te bespreken, toen kreeg mijn moeder ook van haar vader en zus te horen dat ze nooit wat voor haar ouders had gedaan. En dat was dus echt niet waar. Ik weet het allemaal niet precies meer, maar toen is er ook een paar jaar geen contact geweest.
Maar wat mij altijd opvalt is dat mensen verschillende verhalen hebben. Dat je een bepaalde gezichtsuitdrukking verkeerd kunt interpreteren, ok, maar dat de één zegt: "die en die zei dat", terwijl de ander met een compleet ander verhaal komt, dat is gewoon apart. En dan denk ik ook: hoe kun je zoiets eigenlijk oplossen?
Ik hoop niet dat wij na het overlijden van mijn ouders ruzie gaan maken om de erfenis. Eerlijk gezegd kan ik me dat niet voorstellen.
Ik PM mijn nummer wel even, dan kunnen jullie bellenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:59 schreef Viking84 het volgende:
O gelukkig meld je je even PF. Ik was al bang dat je in het ziekenhuis zat![]()
.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Trouwens, ik realiseer me dat m'n post misschien een beetje geheimzinnig opgevat kan worden, maar ik maak er (tegenwoordig) geen geheim (meer) van waarom ik m'n oom niet meer wil zien. Voor de geïnteresseerden een oude post van mij waar ik er over vertel in een spoiler.Wat heftig en naar om mee te maken! Op elke leeftijd, maar helemaal als klein meisje: dat je iemand die je vertrouwt zo ziet veranderen. Je kunt je op die leeftijd, denk ik, ook niet beseffen dat het een ziekte is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Ik wilde nog vragen of er nog iemand contact met hem had gehad, maar ik zie dat ik mijn schermpje iets te lang open heb laten staan... Het lijkt me heel onwerkelijk om kerstgroeten van hem te krijgen.
mmm klinkt lekkerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja! Heel lekker en net zo ongezond
Een pakje shoarma reepjes (2 was beter geweest).. En dan een ui + 2 teentjes knoflook fruiten.. shoarma reepjes er door + extra shoarma kruiden..
dan yoghurtsladressing mixen met frites lijn en daardoorheen een uitgeknepen teentje knoflook.
dan pita broodje in de oven... open snijden... en dan shoarma/saus/shoarma/saus/etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's denk ik het idee, aan de buitenkant lijken families veelal zo blij, maar iedereen heeft wel z'n issues schijnbaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:19 schreef AKnynke het volgende:
En ik dacht dat de meeste families zo gelukkig waren.
Ik merk wel dat de troubles in m'n moeders familie ook groot effect gehad hebben op onze opvoeding. En dan niet positief...
Atjar en ei tellen nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
CF: nasi is gewoon met ei, atjar, kroepoek, etc.
Zeker weten..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's denk ik het idee, aan de buitenkant lijken families veelal zo blij, maar iedereen heeft wel z'n issues schijnbaar.
Amai, ja. En ik ben me er ook terdege van bewust dat problemen generaties lang worden doorgegeven, zowel in genen als in gedrag. Akelig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:19 schreef AKnynke het volgende:
En ik dacht dat de meeste families zo gelukkig waren.
Ik merk wel dat de troubles in m'n moeders familie ook groot effect gehad hebben op onze opvoeding. En dan niet positief...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een openhartigheid, zo op de dinsdagochtend![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Amai, ja. En ik ben me er ook terdege van bewust dat problemen generaties lang worden doorgegeven, zowel in genen als in gedrag. Akelig.Hmm hangt er vanaf denk ik! Je kan je ook bewuster worden van hoe je níet wilt zijn, in je gedrag naar je kinderen bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een openhartigheid, zo op de dinsdagochtend
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja, en dat allemaal omdat ik zo nodig over Het Familiediner moest beginnen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een openhartigheid, zo op de dinsdagochtend
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zeker weten..Jeetje, XM. Moeilijk hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit haal ik zo wel weer weg.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ja dattequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
XM, dat is heftig!Zeker als je klein bent en geen idee hebt wat er gebeurt!
Inderdaad, en als je er gewoon niet zoveel mee gemeen hebt, is het ook niet raar dat je elkaar weinig spreekt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh maar CF, aan de andere kant mag ik ook van geluk spreken hoor, familie-wise! Mijn zus is bijvoorbeeld inderdaad een van mn beste vriendinnenMet haar kan ik over ALLES praten
![]()
En familie is ook lastig, je krijgt ze zo mee en je moet er maar mee dealen, al heb je misschien niks gemeen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zeker weten..Mijn vader heeft/had precies hetzelfde (hij is dood). En ja, dat heeft inderdaad nogal z'n weerslag op het familielevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit haal ik zo wel weer weg.
![]()
Overigens kan je als beschadigd kind best een goede moeder zijn hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Lastig, want dan lijkt het wel of je iets te verbergen hebt en verdenkt iedereen je vriendjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:28 schreef P.F het volgende:
We kunnen het wel weer over mijn oog hebben: Is het raar als ik nu met een zonnebril ga lopen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh maar CF, aan de andere kant mag ik ook van geluk spreken hoor, familie-wise! Mijn zus is bijvoorbeeld inderdaad een van mn beste vriendinnenMet haar kan ik over ALLES praten
![]()
En familie is ook lastig, je krijgt ze zo mee en je moet er maar mee dealen, al heb je misschien niks gemeen
Ja, dan lijkt het juist of je iets te verbergen hebtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:28 schreef P.F het volgende:
We kunnen het wel weer over mijn oog hebben: Is het raar als ik nu met een zonnebril ga lopen?
Ik zat ook te twijfelen of ik om een foto zou gaan vragen. Wel tussen spoilertags, want ik ken iemand hier die er miss niet zo goed tegen kanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt het juist of je iets te verbergen hebtIk zou gewoon de straat op gaan hoor. Als ik een vrouw met een blauw oog zie denk ik heus niet gelijk aan mishandeling.
![]()
Doe es een foto
Ik heb ook een hele fijne jeugd gehad hoor! Ik heb geweldig lieve ouders (die zie ik zondag over een week weer, en daar kijk ik nu al naar uit..). Met m'n zusjes heb ik niet zo'n hechte band, met de een wat meer dan met de andere. Maar, toch zijn die ook heel lief!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:28 schreef Viking84 het volgende:
Vgl bij velen hier heb ik een geweldige jeugd gehad. Ik was zelf degene die voor moeilijkheden zorgde.
Wie dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat ook te twijfelen of ik om een foto zou gaan vragen. Wel tussen spoilertags, want ik ken iemand hier die er miss niet zo goed tegen kan
quote:
Dat dachten mijn ouders ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmm hangt er vanaf denk ik! Je kan je ook bewuster worden van hoe je níet wilt zijn, in je gedrag naar je kinderen bijvoorbeeld.
Precies, beter gewoon over straat en niet proberen te verbergen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lastig, want dan lijkt het wel of je iets te verbergen hebt en verdenkt iedereen je vriendjeAan de andere kant, als ze het niet zien zal het wel meevallen
Zijn genoeg gekken die met -10 met een hippe zonnebril lopen, omdat het hip is
Ik heb jaaaaren gedacht dat het mijn schuld was, omdat ik op school heel erg werd gepest. Zo van, ja eh op school zeggen ze dat ik waardeloos ben, dus het is mijn schuld dat mijn vader zo verdrietig is. Dat kan je als kind niet bevatten dat dat niks met elkaar te maken heeft. Ik heb ook geen broertjes of zusjes waarmee ik het kon delen en had dus ook geen vriendinnetjes. Zorgt er wel voor dat je héél rap volwassen bent.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
XM, dat is heftig!Zeker als je klein bent en geen idee hebt wat er gebeurt!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb jaaaaren gedacht dat het mijn schuld was, omdat ik op school heel erg werd gepest. Zo van, ja eh op school zeggen ze dat ik waardeloos ben, dus het is mijn schuld dat mijn vader zo verdrietig is. Dat kan je als kind niet bevatten dat dat niks met elkaar te maken heeft. Ik heb ook geen broertjes of zusjes waarmee ik het kon delen en had dus ook geen vriendinnetjes. Zorgt er wel voor dat je héél rap volwassen bent.
Inmiddels wel, maar dat is ook niet van een leien dakje gegaan. Maar goed, dat ga ik hier niet op een internetforum zetten als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Heb je 't nu allemaal een beetje 'op een rijtje' hiermee? Lijkt me best een verwerkingsproces, als de kwartjes dan ineens gaan vallen als je wat ouder bent.
Heel goedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:44 schreef Tinkepink het volgende:
Heb mezelf trouwens eens verwend. Zit nu heel decadent in mijn eentje in een sushirestaurant sashimi en zeewiersalade te eten voor ik over 10 minuutjes weer doormoet naar de volgende afspraak![]()
Soms is het leven een feestje. Of, dat moet je er van maken als de rest niet echt geweldig loopt vandaag
Ik heb het met de webcam gedaan! Maar die filtert alles een beetje weg maar het geeft een ideequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan weten we ook niet hoe erg het is natuurlijk. Is het om je hele oog? En wat voor kleur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Oh, ik bedoel niet hoe je het verwerkt hebt, maar alleen of je het hebt verwerktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inmiddels wel, maar dat is ook niet van een leien dakje gegaan. Maar goed, dat ga ik hier niet op een internetforum zetten als je het niet erg vindt.
[ Bericht 4% gewijzigd door P.F op 02-02-2010 13:02:32 ]
Agossiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:56 schreef P.F het volgende:
Don't mind the face, het oog doet niet meer zo leuk mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd wat zij zegt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
AgossieDat moet pijn hebben gedaan
Maar je kunt zo echt wel de deur uit hoor!
Ik houd niet zo van garnalen, maar als ik ze wel lekker vond zou dat voor mij ook een reden zijn om ze niet te etenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik eet ook geen garnalen omdat ik de kopjes eng vind..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |