Zeker weten..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's denk ik het idee, aan de buitenkant lijken families veelal zo blij, maar iedereen heeft wel z'n issues schijnbaar.
Amai, ja. En ik ben me er ook terdege van bewust dat problemen generaties lang worden doorgegeven, zowel in genen als in gedrag. Akelig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:19 schreef AKnynke het volgende:
En ik dacht dat de meeste families zo gelukkig waren.
Ik merk wel dat de troubles in m'n moeders familie ook groot effect gehad hebben op onze opvoeding. En dan niet positief...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een openhartigheid, zo op de dinsdagochtend![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Amai, ja. En ik ben me er ook terdege van bewust dat problemen generaties lang worden doorgegeven, zowel in genen als in gedrag. Akelig.Hmm hangt er vanaf denk ik! Je kan je ook bewuster worden van hoe je níet wilt zijn, in je gedrag naar je kinderen bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een openhartigheid, zo op de dinsdagochtend
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja, en dat allemaal omdat ik zo nodig over Het Familiediner moest beginnen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een openhartigheid, zo op de dinsdagochtend
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zeker weten..Jeetje, XM. Moeilijk hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit haal ik zo wel weer weg.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ja dattequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
XM, dat is heftig!Zeker als je klein bent en geen idee hebt wat er gebeurt!
Inderdaad, en als je er gewoon niet zoveel mee gemeen hebt, is het ook niet raar dat je elkaar weinig spreekt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh maar CF, aan de andere kant mag ik ook van geluk spreken hoor, familie-wise! Mijn zus is bijvoorbeeld inderdaad een van mn beste vriendinnenMet haar kan ik over ALLES praten
![]()
En familie is ook lastig, je krijgt ze zo mee en je moet er maar mee dealen, al heb je misschien niks gemeen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zeker weten..Mijn vader heeft/had precies hetzelfde (hij is dood). En ja, dat heeft inderdaad nogal z'n weerslag op het familielevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit haal ik zo wel weer weg.
![]()
Overigens kan je als beschadigd kind best een goede moeder zijn hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Lastig, want dan lijkt het wel of je iets te verbergen hebt en verdenkt iedereen je vriendjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:28 schreef P.F het volgende:
We kunnen het wel weer over mijn oog hebben: Is het raar als ik nu met een zonnebril ga lopen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh maar CF, aan de andere kant mag ik ook van geluk spreken hoor, familie-wise! Mijn zus is bijvoorbeeld inderdaad een van mn beste vriendinnenMet haar kan ik over ALLES praten
![]()
En familie is ook lastig, je krijgt ze zo mee en je moet er maar mee dealen, al heb je misschien niks gemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dan lijkt het juist of je iets te verbergen hebtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:28 schreef P.F het volgende:
We kunnen het wel weer over mijn oog hebben: Is het raar als ik nu met een zonnebril ga lopen?
Ik zat ook te twijfelen of ik om een foto zou gaan vragen. Wel tussen spoilertags, want ik ken iemand hier die er miss niet zo goed tegen kanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dan lijkt het juist of je iets te verbergen hebtIk zou gewoon de straat op gaan hoor. Als ik een vrouw met een blauw oog zie denk ik heus niet gelijk aan mishandeling.
![]()
Doe es een foto
Ik heb ook een hele fijne jeugd gehad hoor! Ik heb geweldig lieve ouders (die zie ik zondag over een week weer, en daar kijk ik nu al naar uit..). Met m'n zusjes heb ik niet zo'n hechte band, met de een wat meer dan met de andere. Maar, toch zijn die ook heel lief!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:28 schreef Viking84 het volgende:
Vgl bij velen hier heb ik een geweldige jeugd gehad. Ik was zelf degene die voor moeilijkheden zorgde.
Wie dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat ook te twijfelen of ik om een foto zou gaan vragen. Wel tussen spoilertags, want ik ken iemand hier die er miss niet zo goed tegen kan
quote:
Dat dachten mijn ouders ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmm hangt er vanaf denk ik! Je kan je ook bewuster worden van hoe je níet wilt zijn, in je gedrag naar je kinderen bijvoorbeeld.
Precies, beter gewoon over straat en niet proberen te verbergen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lastig, want dan lijkt het wel of je iets te verbergen hebt en verdenkt iedereen je vriendjeAan de andere kant, als ze het niet zien zal het wel meevallen
Zijn genoeg gekken die met -10 met een hippe zonnebril lopen, omdat het hip is
Ik heb jaaaaren gedacht dat het mijn schuld was, omdat ik op school heel erg werd gepest. Zo van, ja eh op school zeggen ze dat ik waardeloos ben, dus het is mijn schuld dat mijn vader zo verdrietig is. Dat kan je als kind niet bevatten dat dat niks met elkaar te maken heeft. Ik heb ook geen broertjes of zusjes waarmee ik het kon delen en had dus ook geen vriendinnetjes. Zorgt er wel voor dat je héél rap volwassen bent.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
XM, dat is heftig!Zeker als je klein bent en geen idee hebt wat er gebeurt!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb jaaaaren gedacht dat het mijn schuld was, omdat ik op school heel erg werd gepest. Zo van, ja eh op school zeggen ze dat ik waardeloos ben, dus het is mijn schuld dat mijn vader zo verdrietig is. Dat kan je als kind niet bevatten dat dat niks met elkaar te maken heeft. Ik heb ook geen broertjes of zusjes waarmee ik het kon delen en had dus ook geen vriendinnetjes. Zorgt er wel voor dat je héél rap volwassen bent.
Inmiddels wel, maar dat is ook niet van een leien dakje gegaan. Maar goed, dat ga ik hier niet op een internetforum zetten als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Heb je 't nu allemaal een beetje 'op een rijtje' hiermee? Lijkt me best een verwerkingsproces, als de kwartjes dan ineens gaan vallen als je wat ouder bent.
Heel goedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:44 schreef Tinkepink het volgende:
Heb mezelf trouwens eens verwend. Zit nu heel decadent in mijn eentje in een sushirestaurant sashimi en zeewiersalade te eten voor ik over 10 minuutjes weer doormoet naar de volgende afspraak![]()
Soms is het leven een feestje. Of, dat moet je er van maken als de rest niet echt geweldig loopt vandaag
Ik heb het met de webcam gedaan! Maar die filtert alles een beetje weg maar het geeft een ideequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan weten we ook niet hoe erg het is natuurlijk. Is het om je hele oog? En wat voor kleur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Oh, ik bedoel niet hoe je het verwerkt hebt, maar alleen of je het hebt verwerktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inmiddels wel, maar dat is ook niet van een leien dakje gegaan. Maar goed, dat ga ik hier niet op een internetforum zetten als je het niet erg vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door P.F op 02-02-2010 13:02:32 ]
Agossiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:56 schreef P.F het volgende:
Don't mind the face, het oog doet niet meer zo leuk mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd wat zij zegt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
AgossieDat moet pijn hebben gedaan
Maar je kunt zo echt wel de deur uit hoor!
Ik houd niet zo van garnalen, maar als ik ze wel lekker vond zou dat voor mij ook een reden zijn om ze niet te etenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik eet ook geen garnalen omdat ik de kopjes eng vind..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |