das weer veel te weinig he... mijn lijst met 6 boterhammen, stamppot en een gehaktbal is ook maar 1700 kcal...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voornemen voor vandaag:
O: plak roggebrood met stroop
T: 2 theeleutjes, appel
L: maaltijdsalade tonijn
T: sinaasappel
D: Griekse salade
S: RPM
T: bakje yoghurt oid
ja, dus dan zit je op 2 keer >400 is zeg 900 kcal. en dan 1 roggebroodje, een bakje yoghurt en nog iets erbij, zit je alsnog nauwelijks aan 1200 kcal en je gaat rpm-en...quote:
Dat hangt er vanaf wat je de rest van de dag eet he, missusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Oeh wat zijn jullie streng!
Ik eet vandaag weer groenten van de grill. Mét kip! Dus niet zeuren!.
Streng is goed!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Oeh wat zijn jullie streng!
Ik eet vandaag weer groenten van de grill. Mét kip! Dus niet zeuren!.
Even onder een spoiler.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik keek gisteren in bed trouwens naar Het Familiediner en ik vind het zo frappant dat mensen elkaar om ontzettend kleine dingetjes jaren niet willen zien of spreken. En dan zijn ze te eigenwijs om contact op te willen nemen, maar intussen missen ze elkaar toch. Er moet wel iets héél ergs gebeuren wil ik het contact met mijn familie verbreken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Ik wil ook absoluut nooit weer contact met m'n oom (de broer van m'n moeder), maar dat is niet om iets kleins. Wij hebben het programma ook gezien (een gedeelte) en wij verbaasden ons er ook over dat die mensen elkaar twee jaar niet hebben gezien door een misverstand.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik keek gisteren in bed trouwens naar Het Familiediner en ik vind het zo frappant dat mensen elkaar om ontzettend kleine dingetjes jaren niet willen zien of spreken. En dan zijn ze te eigenwijs om contact op te willen nemen, maar intussen missen ze elkaar toch. Er moet wel iets héél ergs gebeuren wil ik het contact met mijn familie verbreken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Bij een drop in zullen er wel meer nieuwe mensen zijn denk ik? En ze doen dan vast enorm hun best om het gezellig te maken, ze willen nieuwe teamleden natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:34 schreef AKnynke het volgende:
ik kan vanavond gaan volleyballen, er is een soort drop in. Maar, ik vind het eng. Zullen er wel mensen zijn, is het niveau wel een beetje leuk, zijn de mensen die er zijn wel aardig enzo...Maar, eigenlijk moet ik van mezelf..
Tis geen team ofzo, tis gewoon in de sportschool dat ze een net opzetten en iedereen kan ballen. En nee, ik denk niet dat iemand mee wil, en ik denk ook dat ik beter kan volleyballen dan iedereen die ik ken die mee wil. Dit vind ik de lastige dingen van in een ander land wonen, ik zal nooit zo spontaan zijn als in nederland. Ach ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij een drop in zullen er wel meer nieuwe mensen zijn denk ik? En ze doen dan vast enorm hun best om het gezellig te maken, ze willen nieuwe teamleden natuurlijk!
Is er niemand die met je mee zou willen? Dan ben je in ieder geval niet alleen.
Oh, op die manier! Dan zou ik denk ik niet gaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tis geen team ofzo, tis gewoon in de sportschool dat ze een net opzetten en iedereen kan ballen. En nee, ik denk niet dat iemand mee wil, en ik denk ook dat ik beter kan volleyballen dan iedereen die ik ken die mee wil. Dit vind ik de lastige dingen van in een ander land wonen, ik zal nooit zo spontaan zijn als in nederland. Ach ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |