abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2010 @ 10:04:25 #201
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77541917
lijstje!

O; Brinta
T:cracker met geitekaas/honing
S: krachttraining
T: appel
l; 2xboterham filet A
T: 2krentebollen
D: tortellini met spinazie en vegadingetjes
T: warme chocolademelk
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 2 februari 2010 @ 10:19:07 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77542320
Voornemen voor vandaag:

O: plak roggebrood met stroop
T: 2 theeleutjes, appel
L: maaltijdsalade tonijn
T: sinaasappel
D: Griekse salade
S: RPM
T: bakje yoghurt oid
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77542343
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voornemen voor vandaag:

O: plak roggebrood met stroop
T: 2 theeleutjes, appel
L: maaltijdsalade tonijn
T: sinaasappel
D: Griekse salade
S: RPM
T: bakje yoghurt oid

das weer veel te weinig he... mijn lijst met 6 boterhammen, stamppot en een gehaktbal is ook maar 1700 kcal...
Kwak
  dinsdag 2 februari 2010 @ 10:21:59 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77542399
De maaltijdsalade is >400 kcals!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77543376
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
De maaltijdsalade is >400 kcals!
ja, dus dan zit je op 2 keer >400 is zeg 900 kcal. en dan 1 roggebroodje, een bakje yoghurt en nog iets erbij, zit je alsnog nauwelijks aan 1200 kcal en je gaat rpm-en...
Kwak
pi_77543412
Mijn lijstje

O: bakje optimel kwark
L: oranje groenten soep (zo'n eet kleur zak), 2 bruine pistoletjes (1 x gekookt ei, 1 x humus)
S: uurtje cardio
T: optimel vanilleyoghurt
T: 2 mineola’s
D: volkoren spaghetti met mager rundergehakt, pastasaus uit een potje, roerbakgroenten en parmezaanse kaas
S: mits ik ver genoeg ben met mijn scriptie: pilates
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_77543851
Goeiemorgen! Weer eens vanaf de uni. Ik ben brak, ren iedere 10 min naar de wc (om mijn neus te snuiten), mijn haar is een grote pluisbol, mijn huid zit vol rode (ontstoken) plekken en ik voel me lelijk . Eigenlijk ben ik nu vrij, maar had beloofd om samen aan een verslag te werken. Nu overweeg ik om toch maar naar huis te gaan, ik wil nu eigenlijk niet gezien worden enzo . Pfff wat zouden jullie doen? Ik heb het idee dat ik me keihard aan het aanstellen ben...

Wow PF dat klinkt heftig! Hoe gaat het nu met je oog?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_77543876
Lijstje gisteren:

O: Kwark
T: banaan
L: 4 boterhammen
T: notenbol en chocomelk
S: spinnen
T: chocomelk met slagroom
D: couscous, half lamsburgertje met portabelllo en wat ciabatta.

Lijstje vandaag:
O: kwark
T: kapje osseworst
L: 4 boterhammen
D: nasi

en ik heb het echt te druk
Ja doei.
pi_77544126
MoBlo, is dat nasi met pindasaus,sateetjes, kroepoek en de hele reutemeteut? Anders is het niet genoeg
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:26:34 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77544184
Oeh wat zijn jullie streng!

Ik eet vandaag weer groenten van de grill. Mét kip! Dus niet zeuren! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:27:58 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77544233
Ik keek gisteren in bed trouwens naar Het Familiediner en ik vind het zo frappant dat mensen elkaar om ontzettend kleine dingetjes jaren niet willen zien of spreken . En dan zijn ze te eigenwijs om contact op te willen nemen, maar intussen missen ze elkaar toch. Er moet wel iets héél ergs gebeuren wil ik het contact met mijn familie verbreken .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:28:19 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77544249
Bonjour!

Chico: als het niet gaat dan gaat het niet he! Als je zo machtig verkouden bent en algehele malaise uitstraalt dan snappen je groepsgenootjes het vast wel als je het voor gezien houd! Kop op

PF: oei! Oogbaltrauma, dat klinkt niet tof! Misschien idd even laten checken?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:28:55 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77544273
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:26 schreef Viking84 het volgende:

Dat hangt er vanaf wat je de rest van de dag eet he, missus Kip met groenten is nog steeds mager
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77544278
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:26 schreef Viking84 het volgende:

Streng is goed!

Wat eet je verder vandaag nog? Ook nog wat carbs?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:33:51 #215
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77544442
lijstje:

O: banaan en appel door yoghurt met muesli
L: 2 tosti's met ham en kaas
T: geen idee
D: ik denk een uitgebreid broodje in de stad ofzo.
S: volleyballen, denk ik.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:34:29 #216
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77544459
ik kan vanavond gaan volleyballen, er is een soort drop in. Maar, ik vind het eng. Zullen er wel mensen zijn, is het niveau wel een beetje leuk, zijn de mensen die er zijn wel aardig enzo...Maar, eigenlijk moet ik van mezelf..
pi_77544528
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik keek gisteren in bed trouwens naar Het Familiediner en ik vind het zo frappant dat mensen elkaar om ontzettend kleine dingetjes jaren niet willen zien of spreken . En dan zijn ze te eigenwijs om contact op te willen nemen, maar intussen missen ze elkaar toch. Er moet wel iets héél ergs gebeuren wil ik het contact met mijn familie verbreken .
Even onder een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_77544676
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook absoluut nooit weer contact met m'n oom (de broer van m'n moeder), maar dat is niet om iets kleins. Wij hebben het programma ook gezien (een gedeelte) en wij verbaasden ons er ook over dat die mensen elkaar twee jaar niet hebben gezien door een misverstand.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:43:09 #219
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77544750
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77544816
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:34 schreef AKnynke het volgende:
ik kan vanavond gaan volleyballen, er is een soort drop in. Maar, ik vind het eng. Zullen er wel mensen zijn, is het niveau wel een beetje leuk, zijn de mensen die er zijn wel aardig enzo...Maar, eigenlijk moet ik van mezelf..
Bij een drop in zullen er wel meer nieuwe mensen zijn denk ik? En ze doen dan vast enorm hun best om het gezellig te maken, ze willen nieuwe teamleden natuurlijk!
Is er niemand die met je mee zou willen? Dan ben je in ieder geval niet alleen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:46:19 #221
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77544877
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Bij een drop in zullen er wel meer nieuwe mensen zijn denk ik? En ze doen dan vast enorm hun best om het gezellig te maken, ze willen nieuwe teamleden natuurlijk!
Is er niemand die met je mee zou willen? Dan ben je in ieder geval niet alleen.
Tis geen team ofzo, tis gewoon in de sportschool dat ze een net opzetten en iedereen kan ballen. En nee, ik denk niet dat iemand mee wil, en ik denk ook dat ik beter kan volleyballen dan iedereen die ik ken die mee wil. Dit vind ik de lastige dingen van in een ander land wonen, ik zal nooit zo spontaan zijn als in nederland. Ach ja.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:50:36 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77545036
Het overlijden van mijn oma was hier ook aanleiding voor een conflict: toen we kort na haar overlijden bij elkaar kwamen om de begrafenis enzo te bespreken, toen kreeg mijn moeder ook van haar vader en zus te horen dat ze nooit wat voor haar ouders had gedaan. En dat was dus echt niet waar. Ik weet het allemaal niet precies meer, maar toen is er ook een paar jaar geen contact geweest.

Maar wat mij altijd opvalt is dat mensen verschillende verhalen hebben. Dat je een bepaalde gezichtsuitdrukking verkeerd kunt interpreteren, ok, maar dat de één zegt: "die en die zei dat", terwijl de ander met een compleet ander verhaal komt, dat is gewoon apart. En dan denk ik ook: hoe kun je zoiets eigenlijk oplossen?

Ik hoop niet dat wij na het overlijden van mijn ouders ruzie gaan maken om de erfenis. Eerlijk gezegd kan ik me dat niet voorstellen.
Niet meer actief op Fok!
pi_77545098
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:46 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Tis geen team ofzo, tis gewoon in de sportschool dat ze een net opzetten en iedereen kan ballen. En nee, ik denk niet dat iemand mee wil, en ik denk ook dat ik beter kan volleyballen dan iedereen die ik ken die mee wil. Dit vind ik de lastige dingen van in een ander land wonen, ik zal nooit zo spontaan zijn als in nederland. Ach ja.
Oh, op die manier! Dan zou ik denk ik niet gaan . Als je al jaren op volleybal hebt gezeten is je niveau inderdaad wat hoger denk ik! Wel lastig...
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:53:49 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77545126
Hoi.
Lijst:
6 x boterham met beleg, beschuit jam, gekookt ei, appel, peer, mandarijn, komkommer, chocola, maaltijdsalade tonijn.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77545166
Trouwens, ik realiseer me dat m'n post misschien een beetje geheimzinnig opgevat kan worden, maar ik maak er (tegenwoordig) geen geheim (meer) van waarom ik m'n oom niet meer wil zien. Voor de geïnteresseerden een oude post van mij waar ik er over vertel in een spoiler.
SPOILER
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')