Het is ook wel een beetje verdrietig. Volgens mij zou zeker een aantal van de mensen op de foto's in Nederland psychiatrische hulp krijgen.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG, die zijn echt onwerkelijk erg soms
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje verdrietig. Volgens mij zou zeker een aantal van de mensen op de foto's in Nederland psychiatrische hulp krijgen.
Wat leuk trouwens dat je moeder een weekendje langskwam! Ik vind het altijd enorm gezellig als mijn moeder een weekendje in Amsterdam is. En zij ook, want dan wil ze altijd bij ons blijven wonenZo jammer van die ene slaapkamer
Gaat je vriendje nu voortaan altijd mee?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben al een paar dagen zo duf als een konijn, gelukkig hoef ik niet in mn eentje richting sportschule vanavond![]()
Nee niet altijd, de theorie is twee keer in de week, wat de praktijk gaat worden moeten we nog zien in the long runquote:Op maandag 1 februari 2010 14:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Gaat je vriendje nu voortaan altijd mee?
Naar een plek waar een park komt en dan tja, beetje kijken hoe het nu is en hoe het wordt.quote:
Gewoon opschrijven: "Het is wit en binnenkort wordt het minder wit."quote:Op maandag 1 februari 2010 16:23 schreef neen het volgende:
[..]
Naar een plek waar een park komt en dan tja, beetje kijken hoe het nu is en hoe het wordt.ook met dit weer he, ze zijn gek!
Ik zei tegen een groepsgenoot (nieuwe groepquote:Op maandag 1 februari 2010 16:31 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Gewoon opschrijven: "Het is wit en binnenkort wordt het minder wit."
Dan kan je gewoon lekker thuis blijven!![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:37 schreef neen het volgende:
[..]
Ik zei tegen een groepsgenoot (nieuwe groep) dat hij koffie mee moest nemen. Je moet uiteraard meteen laten zien wie er de baas is en hij ging het aan z'n moeder vragen
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie ineens overal die smiley. Wat is het?
1 dag in de week, 17 keer tussen nu en 28 juni. daarna vervolgtraject. het streven is 10% gewichtsverlies tijdens het traject, daarna stabiliseren, eventueel daarna nog eens tien procent, dan weer stabiliseren, etc.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:11 schreef sigme het volgende:
Kwak, wat fijn dat het je aanstaat!
Hoeveel tijd neemt het programma in beslag? Hoevell dagen / week, hoe lang doorlooptijd?
ja ik heb ze ook, doe ze door pannenkoeken als ik die maak. verder eet ik vrijwel niks vloeibaars, dus ja... maar als ik gewoon vokkoren ipv bruin eet krijg ik vezels voldoende binnen, had toevallig een halfje bruin gekocht in de haast van de week...quote:Op maandag 1 februari 2010 17:14 schreef sigme het volgende:
Over vezels: ik heb sinds enige tijd een pakje haverzemelen. Bestaat voor 28% uit vezel geloof ik. Is gewoon verkrijgbaar bij AH en je kan door praktisch alles dat even gekookt wordt en wat je niet afgiet een eetlepel gooien. Havermout, soep, saus.
Eigenlijk: *facepalm*quote:
Da's mooi! Succes, en leuk dat je wat van je laat horenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:36 schreef Daniane het volgende:
maar in ieder geval, bedankt voor jullie tips en liefheid want ik heb er echt iets aan gehad zoals jullie hebben kunnen lezen.![]()
Aah dat klinkt nog viezerquote:Op maandag 1 februari 2010 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het was echt heel lekker! Beetje droog dus maar curry er doorheen gegooid maar het smaakte echt goed. Gewoon alles fijngemalen en gemixt en happen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |