Meteen na het tentamen (om 12.00 uur) komen de antwoorden op internet te staan. Dan kun je dus zelf bepalen of je wilt nakijken of niet. Je mag namelijk ook alle vragen mee naar huis nemen met je antwoorden. Ik vind het super fijn, anderen kijken liever niet naquote:Op maandag 1 februari 2010 22:40 schreef Twinkle_ het volgende:
[..]
Mijn geleende internetverbinding werkt niet mee, hij eet mn posts op ofzo![]()
Nog maar een keer:
Wat vervelend zeg! Ik hoop dat de norm in jouw voordeel uitpakt, zou ook wel heel zuur zijn wanneer dat nu niet zo zou zijn.
Trouwens, wordt er zo snel nagekeken bij jullie?![]()
Bij mij ging het wel okee! Er zaten flink wat pittige vragen tussen, maar het was wel een 'eerlijk' tentamen. In tegenstelling tot vorig jaar waren het nu driekeuzevragen, in plaats van ja/nee stellingen. Die manier van vraagstelling vind ik sowieso een stuk fijner.
Ik heb nog vier tentamens, twee deze week, twee volgende week. Vervelend is wel dat het nieuwe blok vandaag van start is gegaan, waardoor ik overdag colleges/werfgroepen heb, en dan 's avonds tentamen
Nouja weet je, volgens mij moet je een gulden middenweg hebben ofzo! Knip, bla bla, ik ben dufquote:Op maandag 1 februari 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo ben ik ook.
Vraag me alleen af hoe lang dat nog goed kan blijven gaan
Ik ben een nieuwkomer en ik sta op 111quote:Op maandag 1 februari 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Moblo is mij gelukkig ver voor maar ik sta op 1231. 1304) 14100 02806 uniekhoorn
FOK!forum-stats: Totals en Jaarcijfers 2009.
Lang leve mijn niet sociale leven
Ja, de blikken die je vriend dan toegeworpen krijgt als je naast elkaar loopt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het bij dat soort dingen altijd wel heel grappig om te bedenken dat andere mensen nu straks denken dat je vriendje/Meneer je slaat![]()
Wij hebben ook weleens zo'n klunzig ongelukje gehad.
Ik ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:20 schreef Viking84 het volgende:
Oeh PF, wat een horrorverhaal!![]()
.
Goedemorgen.
Ik ben weer langer blijven liggen dan de bedoeling was. Zo maar eens douchen en dan aan het werk.
Even een vraagje: ben jij nou male of female?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kusje op PF d'r oog.Hoeist er nu mee idd?
Over een halfuur sporten.![]()
Female.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even een vraagje: ben jij nou male of female?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |